درگاه پرداخت آیدی پی (درگاه شخصی و وب سرویس)

فعال سازی ربات تلگرام آیدی پی

در صورتی که می خواهید در تلگرام از ربات آیدی پی استفاده کنید این مطلب را مطالعه کنید.

برای این که در تلگرام نوتیفیکیشن تراکنشهای دریافتی خود را دریافت کنید ، به داشبورد کاربری خود در سایت idpay.ir مراجعه کنید :
- برای درگاه ، به بخش "درگاه های من" مراجعه کنید و روی گزینه ویرایش درگاه بزنید , در بخش "اطلاع رسانی تراکنش های دریافتی تیک "فعال بودن ربات تلگرام" را فعال کنید و روی لینک " برای عضویت در ربات تلگرام آیدی پی، اینجا کلیک کنید " کلیک کنید.

- برای وب سرویس ، به بخش "وب سرویس های من" مراجعه کنید و روی گزینه ویرایش وب سرویس بزنید , در بخش "اطلاع رسانی تراکنش های دریافتی تیک "فعال بودن ربات تلگرام" را فعال کنید و روی لینک " برای عضویت در ربات تلگرام آیدی پی، اینجا کلیک کنید " کلیک کنید.

سپس میتوانید آدرس @idpay_bot را در تلگرام برای خود تایپ کنید و سپس روی آن کلیک کنید. پس از این که به صفحه ربات هدایت شدید، کافی است استارت (START) را بزنید. ربات تلگرامی آیدی پی به همین سادگی برای شما فعال سازی شد.

در راهنمای آیدی پی :

دریافت پول با درگاه شخصی
مطلب قبلی:

ارتباط با پشتیبانی

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ دیدگاه

خیلی عالی بود
ممنونم از راهنمایی خوبی که داشتین ?

سلام
اصلا نگفتيد كه اين ربات تلگرامي كارش چيه و چه كار ميكنه؟

سلام
برای دریافت اطلاعات تراکنش دریافتی و مشاهده موجودی حسابهای پست درگاه و مشاهده درگاه ها و ....

با استفاده از ربات هر گاه تراکنشی را دریافت کنید ربات به شما اطلاع رسانی میکند که "چه کسی چه مبلغی را در چه تاریخی و بابت چه چیزی" برای شما واریز کرده است (البته اگر پرداخت کننده اطلاعات خودش و توضیحات را کامل کند)

با تشکر

هرچی استارت میزنم کار نمیکنه

باید طبق روال زیر عمل کنید :

برای درگاه : به بخش "درگاه های من" مراجعه کنید و روی گزینه ویرایش درگاه بزنید , در بخش "اطلاع رسانی تراکنش های دریافتی تیک "فعال بودن ربات تلگرام" را فعال کنید و روی لینک " برای عضویت در ربات تلگرام آیدی پی، اینجا کلیک کنید " کلیک کنید

سلام من در گاه درست کردم وقتی ولی وقتی میخواد کسی برام پرداختی انجام بده مینویسه این درگاه غیر فعاله.....لطفا بگین چجوری در گاه و فعال کنم

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.