درگاه پرداخت آیدی پی

کاربردهای درگاه پرداخت آیدی پی

در این مطلب به کاربردهای آیدی پی می پردازیم.

آیدی پی برای وب سایت ها

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک یا  بزرگ  در وب،  تراکنش های مالی یکی از اصلی ترین بخش کسب و کار شما است. هنگامی که بحث فروش در میان است، شما می خواهید تجربه خرید بی نظیر و عالی برای مشتریان خود در سایتتان رقم بزنید. ایجاد تجربه پرداخت خوب برای کاربرانتان یکی از ضروریات وب سایت شما است.
فرض می کنیم که شما زمان زیادی برای ساخت یک وب سایت زیبا صرف کرده اید و هاست یا سرور با کیفیت خریداری کرده اید. اما آیا واقعا به درگاه پرداخت وب سایت خود فکر کرده اید؟ اگر درگاه پرداخت ساده و هچنین امنی را انتخاب کنید، مشتریان با خیال راحت پول پرداخت خواهند کرد.

بنابراین کلید موفقیت برای ایجاد تجربه خرید برای کاربران چیست؟ درگاه پرداخت، یک برنامه شخص ثالث است که یک ابزار آسان برای انجام عملیات پرداخت برای فروشنده و کاربر فراهم می کند.درگاه پرداخت به عنوان یک سرویس واسطه عمل می کند، اطلاعات ورودی ارائه شده در هنگام پرداخت را بررسی می کنند و انجام پرداخت برای کسب و کارهای الکترونیکی و خرده فروشان آنلاین را تسهیل می کند. آنها همچنین در فروشگاه های فیزیکی نیز استفاده می شوند.

 

در صورتی که سایت شما با وردپرس محبوب ساخته شده باشد، به راحتی می توانید با دانلود افزونه آیدی پی و انجام تنظیمات لازم که حداکثر در چند دقیقه قابل انجام است، از درگاه پرداخت امن آیدی پی استفاده کنید.

چرا باید از درگاه پرداخت آیدی پی استفاده کنید؟
درگاه پرداخت برای وب سایت ها، مسئولیت کارهای پیچیده خرید را بر عهده دارد: رمزنگاری (یعنی امنیت) اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری و کمک به شما برای برآورده کردن استانداردهای خاص برای امنیت داده های آنلاین، حصول اطمینان از معاملات امن بین شما و مشتری.
علاوه بر این ها، درگاه پرداخت باعث صرفه جویی در زمان و کار شما می شود، نیاز به ورود اطلاعات به صورت دستی را از بین می برند. آنها همچنین در انواع پرداخت مشتریان می توانند انعطاف پذیری ایجاد کنند. این ویژگی با فراهم کردن افزایش دسترسی به مشتریان به انواع مختلف پرداخت ها، احتمال فروش را افزایش می دهد.

در هنگام انتخاب درگاه پرداخت برای وب سایتتان چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید؟
انتخاب درگاه پرداخت مناسب منجر به موفقیت کسب و کار شما خواهد شد. اما آیا می دانید چگونه باید یک درگاه پرداخت مناسب پیدا کنید؟
خب، زمانی که نیاز به ابزارهای واسطه دارید، باید ویژگی های هر یک از ابزار ها را ارزیابی کنید و بر اساس نیازها و قابلیت های سایت خود، درگاه پرداخت مناسب را انتخاب کنید. امنیت یکی از اساسی ترین ویژگی هایی است که درگاه پرداخت باید داشته باشد. مردم نمی خواهند اطلاعات مالی حساس خود را در اختیار سایت هایی که معتبر نیستند قرار دهند. شما باید یک درگاه پرداخت معتبر انتخاب کنید و تجربه خرید امن برای مشتریان خود فراهم کنید.

مورد دیگری که باید بررسی کنید، بحث هزینه ها می باشد. مانند هر سرویسی، هزینه هایی برای استفاده از ابزارهای واسطه مانند درگاه های پرداخت وجود دارد. برای معاملات انجام شده از طرف کسب و کار شما، باید هزینه ای پرداخت کنید .پس هزینه های درگاه پرداخت موردنظرتان را بررسی کنید و قبل از اینکه از آن استفاده کنید، تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین درگاه را انتخاب کنید. مسئله دیگر پشتیبانی تیمی است که از آنجا درگاه پرداخت دریافت می کنید. آیدی پی با تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو همه نیازهای شما را در این حیطه پوشش می دهد.

علاوه بر این که صاحبان سایت می توانند از درگاه پرداخت آیدی پی برای پرداخت های آنلاین خود استفاده کنند، آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی است که بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول میباشد. شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی ، دارای یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد خواهید شد، که با دادن آدرس آن میتوانید از هر شخصی به صورت الکترونیک پول دریافت نمایید.

برای ارسال لینک پرداخت با مبلغ دلخواه نیازی به ورود به سایت نیست.

با استفاده از  سرویس آیدی شما قادر خواهید بود که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید هزینه ها را از مشتریان تان دریافت نمایید. شما همچنین می توانید برای کالاها و محصولات خود لینک اختصاصی بسازید و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید. لازم به ذکر است که استفاده از کلیه خدمات آیدی پی برای کسانی که در آن حساب کاربری ایجاد می کنند و پذیرنده خدمات آیدی پی هستند رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. همچنین سرویس آیدی پی با بهره گیری از پروتکل های بروز امنیتی، فضایی بسیار قابل اعتماد و ایمن را برای کاربران فراهم می سازد و روز به روز با تست های مختلف و بررسی های سیستماتیک بر کلیه روندهای سیستم نظارت می کند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت بر این سرویس اعتماد نمایید و تراکنش های مالی وب سایت خود را با کمک آیدی پی انجام دهید.

ایجاد درگاه پرداخت شخصی با آیدی پی

آیدی پی یک سیستم کارت خوان مجازی و درگاه پرداخت شخصی است که شما با استفاده از آن می‌ توانید حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی‌ کنید و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا آیدی پی خود را به دیگران بدهید. شما با این کار فرآیند پرداخت را بسیار آسان می کنید و از طریق می توانید به راحتی مبلغ های مختلف پول را دریافت کنید.

برگزاری کمپین های مختلف با استفاده از امکانات آیدی پی

از امکانات برگزاری کمپین با آیدی پی می توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید. به راحتی می توانید کمپین هایی مانند جمع آوری کمک برای جهیزیه ، خیریه و... انجام دهید. می توانید در این سایت عضو شده و کمپین مورد نظر خود را ایجاد کنید. می توانید برای فعال یا غیرفعال شدن این هدف یا کمپین تاریخی را معین نمایید. درصورتیکه هیچ تاریخ شروع و پایانی را انتخاب نکنید، این کمپین برای همیشه و بصورت دائم در دسترس و قابل پرداخت خواهد بود.

از سایر کاربردهای درگاه پرداخت آیدی پی می توان به پرداخت قبوض ، فاکتور پیامکی درخواست پول ، خرید شارژ موبایل  و ... اشاره کرد.

 

در موارد استفاده آیدی پی :

مطلب بعدی:

آینده بانکداری: فین تک یا تک فین؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

۳ دیدگاه

سلام و عرض ادب
خسته نباشید
تبریک میگم
درگاه واسه سایت عالیه ولی واس ی درگاه لوگو و یا کد تایید هم لازمه :)
برای وبلاگ و دامنه‌های رایگان هم میشه از درگاه پرداخت آیدی‌پی استفاده کرد؟

چطور باید درگاه خودمونو بسازیم و به وبلاگ یا سایت متصلش کنیم؟

سلام
وبلاگ و دامین های رایگان امکان ارائه وب سرویس نداریم اما میتوانید لینک درگاه پرداخت شخصی خودتون رو داخل پیج و وبلاگ و .... بزارید تا مشتریان شما پرداخت رو انجام دهند.

با تشکر

سلام وقت بخیر
آیا میتونم به در گاه خودم شماره کارت بانکی غیر از خودم رو وصل کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.