افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای Easy Digital Downloads

نصب درگاه پرداخت آیدی پی برای ایزی دیجیتال دانلودز وردپرس

Easy Digital Downloads نیز یکی از فروشگاه‌سازهایی است که برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسعه داده شده است. همان‌طور که می‌دانید با کمک این فروشگاه‌ساز می‌توان فایل‌هایی را در بستر اینترنت به فروش رساند. برای این‌که کاربر بتواند در ازای پرداخت پول، یک فایل را دانلود کند، بایستی یک افزونه پرداخت‌، برای این فروشگاه‌ساز نصب و استفاده کرد. ما در شرکت وب‌کاران ایمن، درگاه‌ پرداخت ‌آیدی‌پی برای ایزی دیجیتال دانلودز را توسعه داده‌ایم و برای راحتی شما همراهان عزیز، آن در مخزن اصلی وردپرس قرار داده ایم تا فرآیند نصب و به‌روزرسانی آن به آسانی صورت پذیرد.

 

قبل از نصب درگاه پرداخت آیدی پی بایستی مطمئن شویم که افزونه Easy Digital Downloads از قبل نصب شده باشد. مطابق با تصویر زیر اگر در داشبورد مدیریتی وبسایت‌مان منوی دانلودها را مشاهده کنیم، این فروشگاه‌ساز بر روی وب‌سایت وردپرسی ما نصب شده است. اگر چنین نیست، ابتدا بایستی این افزونه را از روی مخزن وردپرس دانلود و نصب کنیم.

پس از این‌که از نصب افزونه ایزی دیجیتال دانلودز ، مطمئن شدیم، به سراغ نصب درگاه پرداخت‌آیدی پی می‌رویم. از آنجایی که ما درگاه پرداخت آيدی پی را در مخزن اصلی وردپرس منتشر کرده‌ایم، مطابق با تصویر زیر می‌توانیم به منوی افزونه‌ها >‌ افزودن برویم:

اکنون در صفحه‌ای که باز می شود، به قسمت جستجوی افزونه‌ها می‌رویم:

عبارت idpay را در قسمت جستجوی افزونه‌ها وارد می‌کنیم تا درگاه‌های پرداخت آیدی پی را در مخزن وردپرس جستجو کند. همان‌طوری که در تصویر زیر مشاهده‌ می‌کنید، درگاه پرداخت آیدی پی برای Easy Digital Downloads در لیست جستجو قرار می‌گیرد. اکنون می‌توانیم این افزونه را نصب کنیم. بر روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک می‌کنیم تا فرآیند نصب و دانلود افزونه آغاز شود:

پس از آن‌که عملیات نصب و دانلود افزونه به پایان رسید، بایستی افزونه را فعال کنیم. برای این کار روی دکمه فعال کردن کلیک می‌کنیم:

اکنون قابلیت پرداخت با آیدی پی در فروشگاه فایل ما فراهم شده است. تنها کاری که باقی مانده این است که بایستی درگاه پرداخت آیدی پی را پیکربندی کنیم. برای این کار،‌ مطابق با تصویر زیر به منوی دانلودها >‌ پیکربندی می‌رویم:

در صفحه ای که ظاهر می‌شود، به Tab درگاه‌های پرداخت می‌رویم:

مطابق با تصویر زیر، در صفحه درگاه‌های پرداخت:

۱. گزینه آیدی پی را تیک می‌زنیم.

۲. در قسمت API Key، بایستی یک کلید معتبر  - که از قسمت وب‌سرویس‌های من در وب‌سایت آیدی پی گرفته‌ایم - وارد کنیم. اگر برای وب‌سایت خود یک API Key ایجاد نکرده باشیم، با رفتن به وب‌سرویس‌های من این کار را انجام ‌می‌دهیم. عملیات افزودن و مشاهده API Key در قسمت یاد شده، صورت می‌پذیرد. برای آگاهی بیشتر می‌توانیم به اینجا مراجعه کنیم.

۳. گزینه سندباکس برای تست و شبیه‌سازی عملیات پرداخت در درگاه پرداخت آیدی پی می‌باشد. هنگامی که می‌خواهیم فروشگاهمان را با درگاه پرداخت آیدی پی،‌ آزمایش کنیم، این گزینه بسیار کارا می‌باشد. اما پس از این‌که عملیات تست و شبیه‌سازی درگاه به پایان رسید، بایستی گزینه سندباکس را غیر فعال کنیم.

 

از این‌که درگاه پرداخت آیدی پی را برای فروشگاه فایل خود انتخاب کرده‌اید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم این آموزش برای شما مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در راهنمای آیدی پی :

مطلب قبلی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای ووکامرس

زمان مطالعه: ۳ دقیقه
مطلب بعدی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای فرم تماس ۷

زمان مطالعه: ۹ دقیقه

۵ دیدگاه

سلام خسته نباشید . من نصب کردم فعال هم کردم اما توی وردپرس من توی منو هاش نمیاد

پذبرنده گرامی
باید به بخش دانلودها در بخش پرداخت بروید .

در صورت وجود مشکل و عدم اتصال به درگاه با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

سلام
من وقتی که پرداخت رو انجام میدم به جای اینکه لینک دانلود رو نمایش بده فقط از پرداخت تشکر میکنه و هیچ لینکی برای دانلود نمایش نمیده. چرا!!؟؟

منم همینطور شد
لطفا راهنمایی کنید

سلام من دکمه پرداخت رو میزنم به درگاه متصل نمیشه.چیکار کنم ؟

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.