دریافت پول با درگاه شخصی

استفاده از داشبورد کاربری آیدی پی

در این بخش برای شما نحوه استفاده از داشبورد کاربری آیدی پی و موارد آن را توضیح می دهیم.

داشبورد آیدی پی امکان مدیریت فروشگاه ها ، درگاه ها ، حساب های بانکی و دریافت و پرداخت ها را به شما میدهد.
با استفاده از داشبورد آیدی پی می توانید در یک نگاه تراکنش های دریافتی روزانه، تراکنش های تسویه شده روز و تراکنش های دریافتی یک ماه خود را ببینید .
هم چنین در این بخش می توانید لیست حساب های بانکی و درگاه های خود را ببینید و در صورت نیاز درگاه جدید،حساب بانکی جدید و یا فروشگاه خودتان را اضافه کنید.

امکان دیگری که در داشبورد آیدی پی اضافه شده است  "درخواست پول" و "وب سرویس" است که میتوانید برای آشنایی با این امکانات مطالب زیر را مطالعه کنید : 

آشنایی با سامانه درخواست پول (فاکتور) آیدی پی
آشنایی با وب سرویس آیدی پی

از دیگر بخش هایی که در آیدی پی وجود دارد کیف پول می باشد که امکان انجام تراکنش ها را به امنیت و سرعت بالا فراهم کرده است. برای آشنایی با امکانات کیف پول به لینک زیر مراجعه کنید.

راهنمای کیف پول در آیدی پی

همچنین شما می توانید با کمک آیدی پی قبض های خود را پرداخت کرده و تلفن همراه خود را شارژ کنید. برای آشنایی با روند کار از لینک های زیر استفاده کنید :

پرداخت قبوض مختلف

خرید شارژ موبایل

امکان دیگری که در داشبورد آیدی پی فراهم شده است، بازاریابی و کسب درآمد می باشد. با سامانه بازاریابی و کسب درآمد آیدی پی شما میتوانید هر هفته از آیدی پی حقوق بگیرید! با مراجعه به لینک زیر می توانید با بخش بازاریابی و کسب درآمد از طریق آیدی پی بیشتر آشنا شوید.

کسب درآمد از اینترنت با آیدی پی

از دیگر موارد موجود در داشبورد آیدی پی می توان به برگزاری کمپین اشاره کرد. برای دریافت راهنمایی ایجاد کمپین به کمک آیدی پی لینک زیر را مطالعه کنید:

برگزاری کمپین به کمک آیدی پی

 

داشبورد آیدی پی

در راهنمای آیدی پی :

مطلب قبلی:

فروش کالا و فایل در فروشگاه آیدی پی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تغییر مشخصات در آیدی پی
مطلب بعدی:

تغییر مشخصات در آیدی پی

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲ دیدگاه

خانمی هستم بی سرگرست ۲تا دختریتیم دارم با انجام نطافت منزل مردم نان شبم را تهیه میکردم اما با امدن این ویروس بیمارشدم ازشما مردم خوبم تقاصای کمک دارم توروخدا کمکم کنید ۰۹۹۰۱۲۶۹۹۶۵

دانشگاه‌دوازده‌میلیون‌بدهی‌دارم‌مدرکم‌گیره‌
خواهشا‌به‌حسا‌دانشگاه‌پرداخت‌کنید‌تا‌مدرکم‌بگیرم‌برم‌یه‌کار‌شروع‌کنم۰۹۳۷۵۸۹۳۲۴۵

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.