کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت با آیدی پی

کسب درآمد از اینترنت راه های مختلفی دارد و همه دوست دارند حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنند. کسب درآمد از آیدی پی چطور امکان پذیر است؟

بدون شک کار در خانه فرصت خوبی برای بهینه سازی انجام کارها است.! با سامانه بازاریابی و کسب درآمد آیدی پی شما میتوانید هر هفته از آیدی پی حقوق بگیرید! در این پست قصد داریم برای شما بخش بازاریابی و کسب درآمد از طریق آیدی پی را آموزش بدهیم.

پیش از هر چیز نیاز است، در آیدی پی ثبت نام کنید. طبق تصویر ذیل از ستون سمت راست می توانید بخش بازاریابی و کسب درآمد را مشاهده کنید.  در این صفحه کد معرف و لینک معرفی شما قرار دارد که میتوانید آنها را به دیگران و دوستان تان بدهید تا از طریق آن ثبت نام کنند. از این پس هر کاربری که بصورت مستقیم از طریق شما معرفی شده و ثبت نام کرده، هر تراکنشی که از طریق آیدی پی دریافت کند، ۱۰% از کارمزد آیدی پی به شما تعلق میگیرد یعنی به ازای هر تراکنش در بخش درگاه شخصی، تا ۱۵۰ تومان و در بخش وب سرویس تا ۳۰۰ تومان به حساب شما واریز میشود.

کسب درآمد از اینترنت

چطور می توانم کارم را در آیدی پی شروع کنم؟

همین امروز در آیدی پی ثبت نام کنید و شروع به کسب درآمد کنید. هر پذیرنده در آیدی پی یک کد معرف و لینک مخصوص به خود دارد. وقتی شما آیدی پی را به دیگران معرفی میکنید و افراد هنگام ثبت نام کد معرف شما را در فیلد مخصوص وارد کنند، از آن پس شما به عنوان معرف این افراد در سامانه آیدی پی شناخته خواهید شد. همچنین میتوانید لینک معرف خود را هم به افراد بدهید تا از طریق این لینک وارد صفحه ثبت نام آیدی پی شوند و ثبت نام کنند. این امکان نیز وجود دارد که شخص هنگام ثبت نام، شماره موبایل شما را به عنوان معرف وارد نمایید.

چطور می توانم درآمدم را از این طریق بیشتر کنم؟

شما باید سعی کنید افرادی که تراکنش بیشتری دارند را معرفی نمایید. به عنوان مثال نمایندگان بیمه برای دریافت حق بیمه از بیمه گذاران، مدیران آپارتمان ها برای گرفتن شارژ ماهانه ساختمان، خیریه ها برای دریافت نذورات و کمک های مردمی، صندوق های خانگی برای دریافت اقساط ماهانه از اعضا، فروشندگان کالا و خدمات در فضای مجازی و بسیاری از کسب و کارهای خرد و خانگی دیگری که میتوانند برای تسهیل دریافت وجه از مشتری از آیدی پی استفاده کنند، شما بهتر است سراغ این افراد بروید.

به ازای معرفی هر کاربر، تا چه زمانی از آیدی پی پورسانت می گیرم؟

از تاریخ ثبت نام کاربری که شما معرفی کردید به مدت شش ماه، هر تراکنشی که وی از طریق آیدی پی دریافت کند، شما پورسانت دریافت میکنید. پس حتما راهنمایی های لازم را به شخصی که معرفی کرده اید، بگویید تا وی سریعتر پروفایل و مدارکش را تکمیل و درگاهش را ایجاد نماید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

آیا در تعداد افرادی که معرفی می کنم محدودیتی وجود دارد؟

شما میتوانید با کد معرف خود هر تعداد پذیرنده جدید را در سامانه آیدی پی ثبت نام کنید و محدودیتی ندارد. شما می توانید وضعیت مربوط به افرادی که به آیدی پی از طریق شما ثبت نام کرده اند و نیز درآمد خود را به صورت دقیق از داشبورد کاربردی حساب خود در آیدی پی مشاهده کنید.

در راهنمای آیدی پی :

فواید اقتصادی فین تک
مطلب بعدی:

فواید اقتصادی فین تک

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

۱۲ دیدگاه

چجوری نصب کارت خوان کنم

سلام
نیازی به نصب نیست ، فقط به سایت آیدی پی (IDPay.ir) برید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و مراحل رو پیش برید . به همین سادگی یک درگاه پرداخت شخصی و کارتخوان مجازی برای خودتان ایجاد میکنید .
سوالی بود با بخش پشتیبانی آنلاین سایت و یا شماره های شرکت تماس بگیرید همکارانم در خدمت شما هستند.

بادرود چطورمیتونیم فایل های بیشتری دریک بار آپلود کنیم

شما میتوانید فایلهاتون رو در یک فایل زیپ بزارید و سپس فایل زیپ رو آپلود کنید.

يه پيشنهاد فوق العاده:
?????????
.
آيا با ارزهاي ديجيتال مخصوصا بيت كوين آشنا هستيد؟
آيا از افزايش ارزش چند برابري بيت كوين در سال ۲۰۱۷ اطلاع داشتيد؟
آيا شما هم دوست داريد مقداري بيت كوين داشته باشيد ولي ريسك سرمايه گذاري روي اون هنوز براتون توجيه پذير نيست؟ و یا زمان و حوصله کافی برای کسب بیت کوین از سایتهای کلیکی و فاست ها رو ندارید؟
???
اصلا نگران نباشيد چون در ادامه شما را با روشي آشنا ميكنم كه خيلي خيلي راحت ، سريع و بدون ريسك است
????????????
جديدا يك شركت خارجي با همكاري شركت گوگل، افزونه اي طراحي كرده كه بدون سرمايه گذاري و بصورت رايگان مي تونيد بيت كوين استخراج كنيد و با استفاده از پتانسيل بازاريابي چند سطحي ، سرعت دسترسي شما به سود بيشتر رو چند برابر كرده ، بطوريكه در طول ماه حتي ميتونيد بيش از يك بيت كوين بدست بياريد (ارزش هر بيت كوين تقريبا ۵۰ ميليون تومان است)
...
فقط كافيه افزونه را روي مرورگرتون نصب كرده ، شروع به استخراج و معرفي اون كنيد
براي راهنمايي بيشتر و توضيحات تكميلي در خصوص روش كار به سايت زير مراجعه كنيد:

http://bitconews.blog.ir/post/cryptotab

پس زمان رو از دست نديد و از آينده دنياي ارزهاي ديجيتال غافل نباشيد
???????????

چجوری درامد حاصل میشه ?

ووصتثتثت

ما باید در ان پرداخت کنیم یا درامد کنیم لطفا جواب دهید

بسیار عالی

از تاریخ ثبت نام کاربری که شما معرفی کردید به مدت شش ماه، هر تراکنشی که وی از طریق آیدی پی دریافت کند، شما پورسانت دریافت میکنید. پس حتما راهنمایی های لازم را به شخصی که معرفی کرده اید، بگویید تا وی سریعتر پروفایل و مدارکش را تکمیل و درگاهش را ایجاد نماید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

سلام...وقت بخیر.دوستان خوبم،کدمعرفی من : ۴۳۷۹۰۵ خواهش می کنم از کد معرف من هم استفاده کنید . لینک معرفی : https://idpay.ir/s/437905

سلام من ازروستای نیشابور هستم بخدا الان هم برای نون شببم ماندم حتی یک وسیله برای زیر پام ندارم که آرزو زن وبچهام ه ازشما خواهش میکنم که اگه واقعا میخواهیم کمک کنید به خدا قسم به من میرسه چون در زندگیم خیلی مشقت کشیدم یعنی اگه کمک کنید یک بار خونه خدا را زیارت کردین

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.