لرن‌پرس آیدی پی

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای لرن‌پرس

پلاگین درگاه پرداخت آیدی پی برای LearnPress وردپرس

سیستم مدیریت یادگیری وردپرس با نام LearnPress که با استفاده از این افزونه وردپرسی قادر خواهید بود یک وب‌سایت در زمینه آموزش، برگزاری دوره، برگزاری کلاس‌های مجازی و … ایجاد نمایید. توسط افزونه LearnPress در وردپرس قادر خواهید بود تمامی دوره‌ها، کلاس‌ها، آزمون‌ها و کارنامه یا گواهینامه پایان دوره دانش آموختگان را به راحتی کنترل نمایید.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این افزونه دریافت هزینه برای ارائه دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی به کاربران است و بدین منظور می‌توانید با نصب و پیکربندی پلاگین درگاه پرداخت آیدی‌پی این کار را انجام دهید. از این رو تمام هزینه‌های مد نظر شما از طریق درگاه پرداخت آیدی‌پی انجام خواهد شد.

برای نصب این افزونه  ابتدا بایستی افزونه لرن پرس در وب‌سایت ما نصب شده باشد. برای بررسی این موضوع، بایستی ببینیم آیا منوی لرن پرس در پیشخوان مدیریتی ما وجود دارد یا خیر. همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، ما از قبل این افزونه را در وردپرس خود نصب کرده‌ایم:

 اکنون برای نصب درگاه پرداخت آیدی پی، مطابق تصویر زیر، کافی است به منوی افزونه‌ها > افزودن برویم:

اکنون مطابق تصویر زیر،‌در صفحه باز شده، به قسمت جستجوی افزونه‌ها می رویم:

عبارت idpay را در قسمت جستجوی افزونه‌ها، وارد  می کنیم.

 افزونه‌های پرداخت آیدی‌پی به همراه افزونه «درگاه پرداخت آیدی پی برای لرن پرس»  در لیست افزونه‌ها ظاهر می‌شود. بر روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک می‌کنیم تا درگاه پرداخت آیدی پی از روی مخزن رسمی وردپرس، شروع به دانلود شدن کند.

پس از این‌که دانلود درگاه پرداخت آیدی پی به پایان رسید، بر روی دکمه فعال نمایید، کلیک می‌کنیم. با این کار، لرن پرس ما به درگاه پرداخت‌ آیدی پی مجهز خواهد شد.

اکنون به منوی لرن پرس می‌رویم و از زیرمنوی ظاهر شده، مطابق با تصویر زیر، بر روی تنظیمات کلیک می‌کنیم:

در صفحه ظاهر شده، به زیانه درگاه های پرداخت می‌رویم و از منوی کناری بر روی idpay کلیک می کنیم:

۱.  اگر بخواهیم درگاه پرداخت‌آیدی پی را فعال کنیم، می‌توانیم گزینه enable را فعال نماییم.

۲. در فیلد API Key بایستی یک API Key که قبلا ایجاد کرده‌ایم را وارد کنیم. اگر قبلا یک API Key برای فروشگاه ساز خود ایجاد نکرد باشیم، بایستی به قسمت وب‌سرویس‌های من در وب‌سایت آیدی پی برویم و یک API Key ایجاد کنیم.

۳. اگر بخواهیم درگاه پرداخت‌آیدی پی را به صورت آزمایشی استفاده کنیم و فروشگاه خودرا تست کنیم و به نوعی پرداخت‌هایمان را شبیه سازی کنیم، می‌توانیم گزینه سندباکس را فعال نماییم. پس از این‌که عملیات تست درگاه و فروشگاه به پایان رسید، این گزینه را غیرفعال می‌کنیم تا پرداخت‌ها به صورت واقعی و عملیاتی انجام ‌شوند و نه به صورت شبیه‌ سازی شده.

از این‌که از درگاه پرداخت آیدی پی برای لرن پرس استفاده می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم، امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

در راهنمای آیدی پی :

مطلب قبلی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای آر اس فرم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه
Restrict Content Pro
مطلب بعدی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای Restrict Content Pro

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.