Restrict Content Pro

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای Restrict Content Pro

پلاگین درگاه پرداخت آیدی پی برای Restrict Content Pro وردپرس

افزونه Restrict Content Pro وردپرس برای راه اندازی عضویت VIP وردپرس به کار می‌رود. به کمک این افزونه می‌توان حق اشتراک تعریف نمود و کاربر برای دسترسی به برخی امکانات یا محتواهای سایت می‌بایست یکی از سطح اشتراک تعریف شده را خریداری کند.

به منظور پرداخت حق اشتراک می‌توانید افزونه درگاه پرداخت آیدی‌پی برای Restrict Content Pro را نصب کرده و از خدمات پرداخت اینترنتی آیدی‌پی استفاده نمایید.

 

مراحل نصب:

ابتدا بررسی کرده که آیا افزونه Restrict Content Pro بر روی وردپرس تان نصب شده است یا خیر. در صورت نصب بودن افزونه، منوی عضویت VIP، مطابق با تصویر زیر، در دسترس خواهد بود.

 

اکنون افزونه IDPay for Restrict Content Pro ‪(RPC)‬  را نصب کنید. از‌ آنجایی که این افزونه در مخزن اصلی وردپرس موجود است، با رفتن به منوی افزونه‌ها >‌ افزودن می‌توانید آن را نصب کنید. با جستجو کردن idpay لیست پلاگین های موجود آیدی پی را می توانید مشاهده کنید.

 

صفحه را اسکرول کرده تا پلاگین مورد نظر را پیدا کنید، سپس روی دکمه هم اکنون نصب کنید و سپس فعال کنید کلیک کنید.

 

اکنون درگاه پرداخت آیدی پی بر روی سایت شما نصب و فعال شده و آماده پیکربندی می‌باشد. برای پیکربندی درگاه پرداخت آیدی پی مطابق با تصویر زیر به منوی عضویت VIP >‌ پیکربندی رفته و روی تب پرداخت ها کلیک کنید.

 

در قسمت درگاه بانکی گزینه درگاه پرداخت امن آیدی پی را فعال کنید.

 

سپس اسکرول کرده تا به قسمت تنظیمات درگاه آیدی پی برسید. در این قسمت باید یک API Key که مربوط به وب‌سرویس هر کاربر است را وارد نمایید. برای گرفتن API Key می‌توانید به قسمت وب سرویس‌های من در وب‌سایت آیدی پی بروید. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به راهنمای استفاده از وب‌سرویس درگاه پرداخت آیدی پی مراجعه نمایید.

در ضمن اگر بخواهید درگاه آیدی پی را آزمایش کرده و پرداخت‌های آزمایشی انجام دهید، می توانید حالت آزمایشی را فعال نموده و پس از تست درگاه،‌ در محیط های عملیاتی و برای تراکنش‌های واقعی، بایستی گزینه آزمایشگاه را غیرفعال کنید.

 

حال درگاه آیدی پی برای استفاده از Restrict Content Pro تنظیم شده و می توانید از آن استفاده کنید.

در آخر برای مشاهده لیست تراکنش ها، می توان به منوی عضویت VIP >‌ پرداخت ها رفته و نتیجه‌ی تراکنش ها را در آن‌جا مشاهده کنید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

در راهنمای آیدی پی :

لرن‌پرس آیدی پی
مطلب قبلی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای لرن‌پرس

زمان مطالعه: ۳ دقیقه
مطلب بعدی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای RSMembership

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.