کارآفرین حوزه فین تک

چگونه یک کارآفرین حوزه فین تک (فناوری مالی) شویم؟

نوآوری فناوری مالی کم‌کم بخش خدمات مالی را به خود اختصاص می‌دهد، به طوری که ۸۸ % متصدیان در مورد از دست دادن درآمد نوآوران فین تک خود نگران هستند.

چگونه یک کارآفرین فناوری مالی شویم؟

نوآوری فناوری مالی کم‌کم بخش خدمات مالی را به خود اختصاص می‌دهد، به طوری که ۸۸ % متصدیان در مورد از دست دادن درآمد نوآوران فین تک خود نگران هستند. هیچ زمانی بهتر از اکنون نبوده است که شغل خود را به عنوان یک کارآفرین تازه‌کار آغاز کنید. اما کارآفرینان تازه کار نمی‌توانند تنها ایده نوآوری فناوری را به شرکت بزرگ تبدیل کنند و به سرعت درآمد داشته باشند. کسب و کارهای جدید در حوزه رقابتی و بسیار منظم فناوری مالی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن نحوه ی اجرای آن هستند.

فین تک یا فناوری مالی چیست؟

فین تک به عنوان هر نوآوری در نحوه داد و ستد تجاری مردم، از اختراع پول دیجیتال تا دفترداری دوطرفه توصیف می شود. شرکت‌های نوپا شامل بانک های دیجیتال هستند که جایگزین‌هایی را برای بانک‌های سنتی ارائه می‌دهند.

مسئولیت‌های کلیدی یک کارآفرین فناوری مالی چیست؟

به عنوان یک کارآفرین فناوری مالی، شما مسئولیت‌های یک‌ سان را بعنوان یک کارآفرین سنتی به همراه وظایف اضافی برای هدایت دنیای پیچیده خدمات مالی و فن‌آوری خواهید داشت، در حالی که نیاز به ایجاد یک محصول فن‌آوری قابل اعتماد دارید. 

کارآفرینان فناوری مالی باید از موارد زیر آگاه باشند:

مقررات مالی : علم دارایی یک بخش بسیار منظم است و ایجاد اختلال از طریق یک نوآوری فناوری مالی نیازمند پایبندی به این قوانین است.

رقابت از سوی موسسات تاسیس شده: بانک‌ها ممکن است تهدیدی را که نوآوران برای درآمد آن ها ایجاد می‌کنند را شناسایی کرده باشند، اما آن‌ها هنوز دارایی‌هاییشان را در اختیار دارند که ممکن است تمایل داشته باشند با کارآفرینان فین تک شریک ‌شوند، یا آن‌ها را به طور کامل خریداری کنند.

ریسک سایبری و اعتماد مشتری: حملات سایبری و نقض‌های اطلاعات شایع هستند و نوع اطلاعاتی که شرکت‌های فناوری مالی در دست دارند، مورد هدف اصلی قرار می گیرند.

فین تک به عنوان هر نوآوری در نحوه داد و ستد تجاری مردم، از اختراع پول دیجیتال تا دفترداری دوطرفه توصیف می شود. شرکت‌های نوپا شامل بانک های دیجیتال هستند که جایگزین‌هایی را برای بانک‌های سنتی ارائه می‌دهند.

کسب مهارت در حوزه‌های کلیدی که در ادامه به آن ها اشاره شده است به یک کارآفرین فناوری مالی اجازه می‌دهد تا اهداف خود را درک کرده و به موفقیت دست یابد:

کارآفرینی

ایجاد و شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار جدید برای سرمایه‌گذاری بر روی آن

هدایت محیط حقوقی با شروع کسب‌وکار و برنامه‌ریزی براساس آن

یک برنامه بازاریابی موثر تهیه کنید که برای سازمان شما مناسب است.

این مهارت‌ها را می‌خواهید؟

فناوری مالی

پیش‌نویس، استراتژی ها و توسعه نوآوری‌های فناوری مالی با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مناسب

فرضیه سازی در مورد تاثیر مقررات جدید بر محصولات تجاری آینده

دانستن در مورد آینده پول، بازارها و معاملات و روندهای آینده ممکن در فین تک، رگ تک و پروپ تک

 

این مهارت‌ها را می‌خواهید؟

امنیت سایبری

ارزیابی آسیب‌پذیری سیستم‌های تجاری حیاتی یک سازمان، شبکه‌ها و داده‌ها

تشخیص ریسک‌های قانونی و مطلوبیت برای یک سازمان یا یک بخش

پیشنهاد یک برنامه واکنش تصادفی در رویداد یک حمله سایبری و توسعه استراتژی کاهش ریسک سایبری

 

 کارآفرین حوزه فین تک

مسیر شغلی یک کارآفرین فین تک چیست؟

بسته به بخشی که محصول یا سرویس فناوری مالی شما در آن نقش دارد، مسیر شغلی شما به عنوان یک کارآفرین می‌تواند از چندین عامل پیروی کند. از آنجا که ماهیت اجرای یک استارت آپ فناوری مالی مستلزم آن است که شما چیزی را از ابتدا در یک زمینه خاص ایجاد کنید، تجربه قبلی در حوزه انتخابی تان می‌تواند به شما کمک کند تا محصول یا سرویس خود را بهتر ایجاد کنید.

درآمد بالقوه برای یک کارآفرین فین تک چیست؟

به عنوان مدیر عامل استارت آپ فناوری مالی خودتان، درآمد شما به عنوان یک کارآفرین فناوری مالی به طور کامل براساس میزان موفقیت شرکت فناوری مالی شما است. هیچ دو کارآفرین تازه‌کار روند کاری یکسانی را تجربه نمی‌کنند و این مقایسه حقوق‌ها را غیر ممکن می‌سازد.

الزامات آموزشی برای یک کارآفرین فین تک چیست؟

بسته به این که فناوری مالی را مربوط به کدام صنعت می‌خواهید شروع کنید یا نوع محصولی که می‌خواهید توسعه دهید، می‌توانید به مدرک دانشگاهی و یا مدرک لیسانس و یا مدرک دکترا نیاز داشته باشید.

در مطالب آیدی پی :

نقش حیاتی هوش مصنوعی در فناوری پرداخت
مطلب قبلی:

نقش حیاتی هوش مصنوعی در فناوری پرداخت

زمان مطالعه: ۷ دقیقه
مدل های کسب و کار جدید بانکداری
مطلب بعدی:

مدل های کسب و کار جدید بانکداری

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

۱ دیدگاه

وقتی قسمت کامنت ها فاقد دریافت آدرس سایت باشه دیگه رمقی برای کامنت گذاشتن نیست :))
البته از این طریق میتونید با کسب و کار مخاطبانتون بیشتر اشنا بشین
موفق باشید ممنون از مطالب خوب و مفیدی که به اشتراک میذارید

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.