۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

در این مطلب می خواهیم به بررسی مواردی که در صدر لیست ارائه شده توسط کارشناسان در سال ۲۰۲۰ قرار داشته است بپردازیم.

سال ۲۰۲۱ هم شروع شد و دیدیم که تا به اینجا تفاوت چندانی با ۲۰۲۰ نداشته است. بنابراین ما از ده ها بازاریاب دیجیتال خواستیم که ما را در جریان بهترین استراتژی های بازاریابی خود در سال گذشته قرار دهند.

در ادامه به بررسی مواردی که در صدر لیست ارائه شده توسط کارشناسان در سال ۲۰۲۰ قرار داشته است، که به نظر آیدی پی ۱۶ تا از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی هم هستند، خواهیم پرداخت.

 

۱. محتوایی آموزشی منتشر کنید.

محتوا مدت هاست که پادشاه عرصه ی بازاریابی دیجیتال بوده است و در سال ۲۰۲۰ هم بدون شک همینطور بوده است.

با استناد به ارقام گزارش شده توسط موسسات بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰، رابین بارندسن، سرپرست بازاریابی دیجیتال در شرکت WehaveAnyspace، اشاره کرد که ۷۷ درصد از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.

 

بازاریابی B2B چیست؟ این نوع بازاریابی BUSINESS TO BUSINESS است که به طور مختصر با نام B2B شناخته می‌شود. این نوع بازاریابی بین دو کسب‌وکار به وجود می‌آید. این نوع بازاریابی شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است.

 

وی گفت: "در حقیقت، اکثر بازاریابان محتوای B2B از متد ها و محتواهای های آموزشی برای ایجاد اعتماد در مخاطبان استفاده می کنند، که اعتماد امری ضروری برای ورود به عرصه ی بازاریابی است. بنابراین بهتر است در تولید محتوای خود به نوشتن وبلاگهای اطلاعاتی، مقاله هایی با بار آموزشی یا آزمون های جذاب را هم بپردازید."

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

قطعا بهتر از هرکسی می دانید که برند ها باید محتواهایی مرتبط و معتبر تولید کنند که در عین حال برای مخاطبان مفید و آموزنده هم باشند.

 

۲. پیامهای بازاریابی خود را شخصی کنید.

پیتر ویلفارت، مدیر عامل آژانس دیجیتالی Versandgigant، گفت که بازاریابان باید در سال ۲۰۲۱ تک تک پیام ها را با تجزیه و تحلیل و درک جمعیت شناسی و با توجه به دسته بندی های وابسته و بخش های درون بازار، شخصی کنند.

وی گفت: "تنها تعداد کمی از برند ها استراتژی پیام رسانی شخصی را اجرا می کنند. ما در مورد اضافه کردن نام مخاطب به ابتدای ایمیل صحبت نمی کنیم ... در ذهن مشتری خود کاوش کنید و دریابید که آنها از چه نگرانند، چه چیزی را آرزو می کنند و چه می خواهند."

در حالی که براک موری، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال seoplus+، عقیده دارد که مصرف کنندگان باید احساس کنند که خاص هستند. او معتقد است که اتوماسیون راهی است که باید پیش برود زیرا به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغاتی ایجاد کنند که بر اساس هرکسی که جستجو می کند به طور پویا تغییر کند. همچنین موری گفت که نتایج نشان می دهند که مصرف کنندگان نیز این نوع شخصی سازی را می خواهند.

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

موری افزود: "با توجه به این موارد، وقت شناس بودن بخش مهمی از هر استراتژی بود زیرا کاربران ثابت کردند همچنان علاقه ای ندارند که با محتواها بمباران شوند، به ویژه زمانی که محتوا ها مورد علاقه ی آن ها نباشند. به طور کلی تمام محتوا های شما باید مختصر و قابل درک باشند تا بتوانید به خوبی اطمینان مخاطب را جلب کنید و کاربرانتان به این باور برسند که با هر تعامل چیزی به دست خواهند آورد و وقت خود را تلف نخواهند کرد. صداقت و احترام به حریم خصوصی کاربران نیز باید جزء مهم هر استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد. "

فرانک اسپیر، بازاریاب محتوا در RafflePress، گفت که شخصی سازی استراتژی بازاریابی موفقیتی را در  سال ۲۰۲۰ برای او به ارمغان آورده است که از حد انتظارش هم فراتر بوده است.

وی گفت: "ما سعی کردیم محتوای شخصی سازی شده را تقریباً در همه جنبه های استراتژی خود پیاده سازی کنیم. تبلیغات انتخابی ما بر اساس محتوایی که کاربران قبل از فعال شدن پنجره می خوانند، تغییر می کند. تبلیغات مربوطه به گونه ای طراحی شده است که به مصرف کنندگان نشان دهد که ما مشکلات و دغدغه های آنها را درک کرده ایم و می خواهیم به آنها کمک کنیم. ما به مشتریان خود اجازه می دهیم هنگام عضویت در کمپین های بازاریابی ایمیلی ما نوع محتوایی را که می خواهند از ما دریافت کنند انتخاب کنند. "

سام وایت، مدیر بازاریابی در سایت CBD Soul CBD، گفت: "شخصی سازی موثر نتیجه تلاش هایی مانند تقسیم بندی رفتاری، تفکیک کاربران بر اساس اقدامات و علایقشان، مانند خریدهای اولیه، سبد های خریدی که به مرحله ی نهایی خرید نرسیده اند، خریدهای تکراری و مدت باقی ماندنشان در یک سری صفحات است."

وایت افزود: "هر گروه رفتاری می تواند از نظر جمعیت شناختی بسیار شبیه یکدیگر باشد اما به روش های بسیار متفاوتی عمل کند. تقسیم بندی رفتاری چیزی است که به ما اجازه می دهد تا با هر گروه به گونه ای صحبت کنیم که با نحوه تعامل آنها با نام تجاری مطابقت داشته باشد."

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

ویوک چاو، مدیرعامل برنامه Listables، تایید کرد که تقسیم بندی مبتنی بر داده تا کنون به نتایج چشمگیری را به ارمغان آورده است زیرا به Listables اجازه داده است پیام های خود را تنظیم کرده و مطمئن شود که آن ها را در اختیار افراد مناسب قرار می دهد، بنابراین این تقسیم بندی بخش بزرگی از برنامه ی بازاریبای در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

 

۳. اجازه دهید داده ها خلاقیت شما را تحریک کنند.

به گفته ناتالیا ولف، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال Effective Spend، سیستم عامل هایی مانند گوگل و فیس بوک کنترل بیشتری بر مورد هدف قرار دادن مخاطبان دارند زیرا در هر لحظه از فناوری های دستی دورتر می شوند و به هوش مصنوعی بیشتر روی می آورند. در همین حال، الگوریتم های آنها در درک اینکه کدام تصاویر تبلیغاتی و کپی بهترین نرخ کلیک و تبدیل مخاطب به مشتری را به دنبال دارند، ماهر شده اند.

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

ولف گفت: "با این تغییرات، ما شاهد خلاقیتی هستیم که به عنوان یک انگیزه و محرک جدی ظاهر می شود و دارای ارزشی برابر با سایر محرک های کلیدی مانند انتخاب مکان و درک جامعه ی هدف است."

در نتیجه، Effective Spend فرایند طراحی خلاقانه خود را برای ترکیب یک رویکرد در رابطه با اولین داده ها تغییر داده است.

او افزود: "ما معیارهای عملکرد خلاقیتی موجود را تجزیه و تحلیل می کنیم، مشخص می کنیم که مشکلات و معضل ها در کجا هستند و سپس عملکرد خلاقیتی جدیدی طراحی می کنیم که مستقیماً بر معیارهای ضعیف موجود در روند عملکرد تأثیر می گذارد."

 

۴. روی تحقیقات منحصر به فرد و اساسی سرمایه گذاری کنید.

یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی سال ۲۰۱۰ سرمایه گذاری در تحقیقات اصلی بود.

تاماس توروک، سرپرست بازاریابی آنلاین در شرکت Javascript Coding Sans، گفت که Coding Sans از سال ۲۰۱۷ تحقیقات خود را در زمینه ی روند توسعه نرم افزار منتشر می کند و این گزارش ها پیوندهایی را از وب سایت های معتبر ایجاد کرده و هزاران مشترک را به همراه داشته است.

او گفت: "این استراتژی بسیار سودمند بود زیرا ما به چیز جدیدی رسیدیم. داده های جدید پیوندها را جذب کردند و به زیبایی ارائه شدند، که باعث شد مردم آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند."

Coding Sans قصد دارد حداقل سه گزارش جدید با تحقیقات اصلی و اساسی در سال ۲۰۲۱ منتشر کند.

متیو زایچوسکی، سرپرست تیم تبلیغاتی در آژانس دیجیتال بازاریابی Digital Third Coast، تایید کرد که استفاده از داده های اختصاصی برای ایجاد محتوای طولانی با گرافیک یک استراتژی موثر در سال ۲۰۲۰ بوده است که منجر به ایجاد بک لینک از هزاران نشریه معتبر شده است.

 

بک لینک چیست؟ بک لینک ها در اصل لینک‌های ورودی به وبسایت شما از سایر وبسایت‌ها می‌باشند. هنگامی که یک صفحه وب آدرس صفحه وب شما را در سایت خود قرار می‌دهد به گونه‌ای که با کلیک بر روی آن آدرس به صفحه وبسایت شما هدایت شود آن آدرس به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌شود.

 

وی افزود: "ناشران می خواهند زوایای داستانی جدیدی در مورد موضوعی پوشش داده شوند، حتی اگر قبلاً یک میلیارد بار به آن پرداخته باشند. داشتن داده های اختصاصی به ما امکان می دهد آن زاویه منحصر به فرد را داشته باشیم و ارائه آن با گرافیک اشتراک گذاری آن ها را آسان می کند. ما به دنبال نویسندگان و نشریاتی هستیم که این موضوع را پوشش دهند و بتوانند آن را به عنوان یک تحقیق یا مطالعه جدید به عموم ارائه دهند."

این موضوع بدین معنی است که اگرچه هزاران محتوا و مقاله در رابطه با موضوعی منتشر شده باشد، شما همچنان می توانید یک محتوای منحصر به فرد و نوین را ارائه دهید. برای این کار کافیست در تحقیقی اساسی  اصلی در این زمینه سرمایه گذاری کنید. این تحقیق منحصر به برند خودتان خواهد بود و می تواند یک محتوای مرجع برای باقی تحقیقات باشد.

 

۵. مطالب خود را به روز کنید.

مطالبی را که قبلاً منتشر کرده اید فراموش نکنید.

در واقع، سیروس یونگ، یکی از بنیانگذاران شرکت SEO Ascelade، گفت که به روز رسانی محتوای قدیمی یک استراتژی است که به Ascelade خوب خدمت کرده است. گوگل دارای معیاری در رتبه بندی از نظر تازگی مطالب است و اکثر سایت ها در نهایت به دلیل عدم به روزرسانی از بین می روند.

او می گوید: "آنها مقاله های قدیمی دارند که قبلاً رتبه خوبی داشته اند و بک لینک های زیادی را جذب کرده اند، اما ترافیک جستجوی آن مقاله خاص روند نزولی دارد."

مارک وبستر، یکی از بنیانگذاران شرکت آموزش بازاریابی آنلاین Authority Hacker، گفت سال ۲۰۱۹ بود که Authority Hacker بر این روش تمرکز کرد تا به جای تولید محتواهای جدید، محتواهای قدیمی را به روزرسانی کند.

وی گفت: "پس از انجام برخی آزمایشات، متوجه شدیم که به روزرسانی ها و تغییرات ساده و مهمتر از همه، تغییر تاریخ مقاله برای نشان دادن جدیدترین بازبینی رتبه ی ما را فوراً افزایش داد. پنهان نیست که گوگل محتوای تازه را ترجیح می دهد ، اما ما پیش بینی نمی کردیم که این برد به این سادگی باشد. "

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

علاوه بر این، تازه کردن محتوای قدیمی بسیار کم هزینه تر از تولید محتوای جدید است، بنابراین Webster این تکنیک کوچک را "یک برد بزرگ" می داند.

جرون مینکز از آژانس PPC Vazooky Digital نیز به روز رسانی محتوای وب سایت موجود را "یکی از بهترین و موفق ترین استراتژی های بازاریابی" نامید.

وی گفت: "با مرور هر مقاله و صفحه به صورت جداگانه و به روز رسانی آن ها، من شاهد رشد زیادی در رتبه بندی سایتمان در گوگل بوده ام که منجر به ترافیک بیشتر وب سایت و مشتریان جدید شده است. بخشی از بهینه سازی محتوا این بود که سایر متخصصان را در مقالات خود جای دهم، که منجر به پیوندهای خارجی بیشتر و حضور بهتر در رسانه های اجتماعی شد."

 

۶. سعی کنید عضو HARO شوید.

یکی دیگر از استراتژی های پرطرفدار سال ۲۰۲۰، پاسخ به سوالات روزنامه نگاران در خدماتی مانند HARO بود، زیرا آنها دائماً در زمینه های مختلف به دنبال متخصصان هستند.

در واقع، اولگا میخوپارکینا، مدیر عامل پلتفرم Chanty، از HARO بدین گونه یاد کرده است: "تا به حال بهترین فعالیت بازاریابی است که امسال انجام داده ایم" - حتی بهتر از وبلاگ نویسی مهمانان و اصلاح پیوندهای شکسته.

این به این دلیل است که Chanty به طور متوسط ​​پنج تا ده پیوند و لینک در هفته با پاسخ به سوالات مربوطه دریافت می کند.

او گفت: "ما متدولوژی را برای انتخاب بهترین و مرتبط ترین پرسش ها، ارسال پاسخ های به موقع به آنها و در اکثر موارد، از وب سایت های معتبر بک لینک دریافت کرده ایم." این لیست شامل رسانه هایی مانند American Express ، Forbes ، CMSWire و Inc.com است.

وی افزود: "در نتیجه، ما ترافیک ارگانیک خود را افزایش داده ایم و قدرت دامنه ما در عرض چند ماه به طور قابل توجهی افزایش یافته است."

وارتیکا کاشیاپ، مدیر بازاریابی در شرکت نرم افزاری مدیریت پروژه Proofhub، تایید کرد و خاطرنشان کرد که HARO منبع خوبی از بک لینک معتبر بوده و به افزایش رتبه ی محتوا در موتور های جست و جو کمک کرده است.

الکساندرا زامولو ، سرپرست بازاریابی محتوا در پلت فرم ارتباطات Beekeeper گفت: "و آیا می دانید بهترین قسمت چیست؟ این کار کاملا رایگان است. کافی است کمی از وقت خود را به آن اختصاص دهید تا هر روز چند نوشته ی مختصر و خوب بنویسید که در صنعت شما صدق می کند. ساده در عین حال بسیار کارآمد."

 

۷. فرصت های وبلاگ نویسان مهمان خود را گسترش دهید.

راه دیگری برای گسترش دسترسی تان این است که به افراد بیشتری اجازه دهید از طریق وبلاگ نویسی مهمان برای برند شما محتوا ایجاد کنند. پاملا بورگو، متخصص بازاریابی دیجیتال در بازاریابی دیجیتال و پلت فرم گزارش رسانه های اجتماعی DashThis، گفت که DashThis با اجازه دادن به کاربران برای مشارکت در وبلاگ نویسی، استراتژی محتوای خود را بهبود بخشیده است.

وی افزود: "این نوع استراتژی برای هر دو سو ایده آل است زیرا کاربران می توانند از این پست مهمان برای استفاده و انتشار تخصص خود استفاده کنند و ما می توانیم از دانش آنها برای استفاده از وبلاگ خود به عنوان منبعی برای اطلاعات مرتبط استفاده کنیم. در بیشتر موارد، این مقالات ترافیک ارگانیک زیادی را به ارمغان و نتایج امیدوار کننده ای را برای ما به دنبال می آورند. ما مقالاتی داریم که کاربران ما نوشته اند و تا به امروز بیش از ۲۰۰+ امتیاز در ماه به ارمغان می آورند."

 

۸. از ویدئو های بیشتر استفاده کنید

ویدئو در سال ۲۰۲۰ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال رایج بوده است و جزو استراتژی های بازاریابی ضروری برای امسال نیز باقی مانده است.

استوارت لئونگ، نایب رئیس بازاریابی برای برند Breazy، گفت که ویدئو ها پیوندهای قوی تری با کاربران و مخاطبان ایجاد می کنند، که به نوبه ی خود، سبب افزایش انگیزه و علاقه ی آن ها در خرید یک محصول می شود. این ویدئو ها می توانند شامل ویدئو های آموزشی، توصیفی و تصاویر پشت صحنه باشند.

به عنوان مثال کریس ساویج، مدیرعامل شرکت نرم افزارهای ویدئویی ویستیا، گفت ویستیا توجه زیادی به ظهور پلتفرم های پخش داشته است. به همین دلیل ویستیا برنامه گفتگوی شبانه خود را با نام Brandwagon ایجاد کرد.

وی گفت: "در طول این مجموعه، من با برخی از ذهن های برتر دنیای بازاریابی صحبت می کنم تا رازهای برخی از بزرگترین موفقیت های آنها را بیاموزم." علاوه بر این، ما از چند مهمان ویژه غیر منتظره استقبال می کنیم."

ساویج گفت که ویستیا از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ ویدئو ها و کلیپ ها استفاده می کند و به بینندگان اجازه می دهد تا کل برنامه را تماشا کنند و در نتیجه تعداد جستجوی نام تجاری افزایش می یابد و زمان کلی صرف شده با نام تجاری افزایش می یابد.

 

۹. برنامه های زنده

مورگان لاتاین، متخصص بازاریابی در شرکت Thumbprint، خاطرنشان کرد که برنامه های زنده در سال ۲۰۲۰ در حال افزایش بود و در سال ۲۰۲۱ همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد زیرا رایگان است، زمان کوتاهی برای تولید نیاز است، از جامعه ی هدف گسترده تری برخوردار است و تعامل واقعی کاربران را جلب می کند.

او می افزاید: "با این کار، محتوای زنده می تواند تاثیر بیشتری نسبت به پست های خبری داشته باشد."

 

۱۰. فیلم های توضیحی را امتحان کنید

یکی دیگر از گزینه های محتوای ویدیویی، ویدئو های توضیحی می باشند. این همان چیزی است که راج وردمن، سردبیر GoRemotely.net، می گوید سایت او در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت تا درک مفاهیم پیچیده را آسان تر کند.

وی افزود: "الگوریتم گوگل همچنان به وب سایت های دارای محتوای ویدئویی علاقه مند است، که این مورد برای امر بازاریابی و SEO بسیار مهم می باشد."

لاریسا موریلو، مدیر بازاریابی SEO و بازاریاب وب سایت Marketgoo، گفت که Marketgoo این کار را با ایجاد دوره ای برای یادگیری آنلاین Udemy انجام داد. این دوره بیشتر آموزشی بود تا تبلیغاتی و سبب محبوبیت بی همتای سایت شد.

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

او گفت: "ایده ی پشت این روش ایجاد آگاهی از نام تجاری در مورد ابزار SEO ما و ایجاد دوره ای برای آموزش SEO اولیه و نحوه استفاده از ابزار SEO برای کمک به این تلاش بود."

در حالی که ثبت نام کمی دشوار بود زیرا دانشجویان به جای کلیک بر روی لینک ها، باید URL ها را تایپ می کردند، موریلو گفت مزیت دیگر این است که فیلم ها در موارد دیگر مانند پست های وبلاگ قابل استفاده مجدد هستند.

 

۱۱. پادکستی بسازید یا به عنوان مهمان به پادکستی بپیوندید.

رایان اسکولون، مشاور بازاریابی دیجیتال، پادکست ها را "یک پیشرفت واقعی در سال ۲۰۲۰" با موج گسترده ای از طرفدارها در بازاریابی دیجیتال نامید.

بازاریابان می توانند به عنوان مهمان در پادکست های تأسیس شده ظاهر شوند یا خودشان پادکستی را راه اندازی کنند. اسکولون  در مورد هر دوی آن ها می گوید مزایای عظیمی به دنبال دارند. اما این همه مزیت بدون ضعف هم نیست.

او گفت: "پادکست ها راهی عالی برای ایجاد یک جامعه ی مخاطب قوی هستند که هر هفته بدون نیاز به داشتن چهره ای در مقابل دوربین، به آنجا باز می گردند. این همچنین راهی عالی برای استفاده مجدد از مطالبی است که ممکن است قبلاً در وبلاگ خود داشته باشید."

استیسی کاپریو، بنیانگذار بازاریابی رشد سریع، گفت که حضور در پادکست ها یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی او در سال ۲۰۲۰ بوده است، زیرا باعث افزایش ترافیک سایت و آگاهی هر چه بیشتر مردم  از نام تجاری و برند او شده است.

او گفت: "ترفند این است که پادکست هایی را دنبال کنید که مخاطبان خود را در دسته ای خاص و مرتبط با خاص شما قرار داده اند، بنابراین علاقه مخاطبان با مواردی که شما برای ارائه دارید، اشتراک دارد. این امر به خصوص زمانی بسیار سودمند خواهد بود که پادکست دارای مخاطبان زیادی باشد که به طور کامل به آنها اعتماد دارند و مصاحبه خود را با شما به عنوان موضوعی می دانند که می خواهند آن را با مخاطبان خود بررسی کنند."

 

۱۲. SEO را در اولویت قرار دهید

به گفته دان رایس، مدیر بازاریابی در استخدام شرکت Talent Locker، موثرترین استراتژی در سال ۲۰۲۰ را بهینه سازی و اولویت بندی گوگل می داند. SEO ابزاری رایگان است که به کسب و کار ها اجازه می دهد حضور آنلاین خود را در سراسر گوگل از جمله نتایج جست و جو مدیریت کنند.

وی گفت: "ما از این موضوع به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی دیجیتال گسترده برای افزایش آگاهی از نام تجاری و برندمان استفاده کرده ایم. از طریق تولید پیوسته پست ها، به روزرسانی ها و در واقع کمک به سوق دادن افراد به لیست Google My Business، نتایج خوبی گرفته ایم ... نه تنها این موضوع به SEO کمک کند، بلکه در نتایج جستجوی نام های تجاری نیز بسیار مهم است."

مشاور بازاریابی دیجیتال، لزلی ویتاکر، تایید و اشاره کرد در حالی که اکثر مشاغل در فهرست Google My Business جای دارند، تنها درصد کمی آن را بهینه سازی کرده اند. به علاوه، گوگل به طور مداوم ویژگی های جدیدی را اضافه می کند و بسیاری از مشاغل حتی از وجود آنها آگاه نیستند و فرصت هایی را برای جلب مشتریان از دست می دهند.

او گفت: "برای مشاغلی با مکان فیزیکی، Google My Business یک ابزار بازاریابی ضروری است. این اولین جایی است که مردم هنگام جستجوی مشاغل، به ویژه مشاغل محلی، به آن مراجعه می کنند و همچنین راهی آسان برای افزایش مشتریان در کوتاه مدت است."

به عنوان مثال، ویتاکر با تمرکز بر فهرست گوگل، گفت که یکی از مشتریان، سالن ماساژ در وسط شهر منهتن، شاهد رشد ۳۹۸ درصدی در تعداد دفعاتی که لیست در جستجوهای گوگل ظاهر شده است، رشد ۸۴ درصدی در تماس ها و رشد ۱۵۳ درصدی در ترافیک وبسایت بوده است. همجنین یک متخصص پوست با یک عمل جدید در لانگ آیلند و تمرکز بر روی فهرست گوگل، ۸۹۰۰ بار در نتایج جستجو ظاهر شده است و ۲۸۰ بازدید از سایت از لیست مذکور به همراه ۳۰۰ تماس تلفنی دریافت کرده است.

ارین اسپارکس، مدیرعامل شرکت بازاریابی دیجیتال Site Strategics، گفت که حضور یک مشاور املاک در فهرست گوگل، نشان می دهد که قصد دارد از همان ابتدا مشتری ها را با املاک موجود روبرو و آشنا کند، به همین دلیل است که گوگل ابزارهایی را برای ارتباط با مشتریان به کسب و کارها می دهد.

وی افزود: "از تمامی ابزار ها و ویژگی های گوگل واضح است که از شما می خواهد تا در اسرع وقت با ابزار های در دسترستان با مشتری ارتباط برقرار کنید."

 

۱۳. ایمیل های خودکار کمپین های بازاریابی را راه اندازی کنید.

میسی بارانوسکی، مدیر امور مشتریان در وب سایت مشاوره شغلی ResumeLab، گفت ResumeLab در سال ۲۰۲۰ ایمیل های خودکار کمپین بازاریابی خود را شروع کرد که موفقیت های چشمگیری را به همراه داشته است.

این رشد چشمگیر این دلیل بود که این شرکت قاد شد تقریباً چهار برابر بیش از پیش خبرنامه ارسال کند، در ابتدا نرخ تبدیل محاطب به مشتری کاهش پیدا کرده بود اما در نهایت این نرخ به قدری رشد کرد که توانست ضرر اولیه را به طور کامل جبران کند.

او گفت: "در حالت ایده آل، ما هر دو را می خواهیم، اما ریاضیات به ما می گوید که این مبادله بیش از این ارزش داشت و از آن زمان به بعد ما تنها در مسیر رشد بوده ایم."

ایمیل خودکار همچنین امکان شخصی سازی بهتر با آزمایش A/B، اینفوگرافیک ها، پیام های دنباله دار، تنظیم زمان ارسال ایمیل مطابق با منظقه ی زمانی مخاطب و دکمه های CTA و همچنین بهینه سازی به همراه پشتیبانی از داده ها را فراهم می کند.

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

بارانوفسکی می گوید: "با هر هفته ای که میگذرد، ما در مورد اینکه خبرنامه ایده آل مخاطب هایمان چگونه به نظر می رسد هوشمندتر می شویم. در نهایت، مسیری بود که واقعا به سختی هایش می ارزید. ضرر های گذرا یک رویکرد بسیار روان تر، هوشمندتر و کارآمدتر را به ارمغان آورده اند که ما منتظر پیشرفت بیشتر آن هستیم."

 

۱۴. برای فناوری صوت آماده شوید

با ادامه ی روند سالهای گذشته، جستجوی صوتی بار دیگر در سال ۲۰۲۰ در ذهن بازاریابان قرار گرفت.

این امر شامل ربات های چت می شود، که پیج آرنوفن، مدیرعامل شرکت مشاوره بازاریابی Mavens & Moguls، توانسته است با موفقیت این روش را به سرانجام برساند. او توانسته است با پاسخ به سوالات متداول، و همچنین بهینه سازی برای پرسش های صوتی و کلمات کلیدی پایدار و ماندگار، هزینه ها را به زور قابل توجهی کاهش دهد و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند.

آرنوفن گفت که این مورد برای افزایش حداکثر فرصتهای بازاریابی و تبلیغات از طریق دستیارهای صوتی مانند Siri ، Alexa و Google Assistant مهم و اساسی خواهد بود.

 وی افزود: "من پیش بینی می کنم که برند هایی که مهارت مارک تجاری را با تبلیغات مشتری پسندتر و ساذه تر تکمیل می کنند، برنده خواهند شد."

 

۱۶ مورد از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی که باید در سال ۲۰۲۱ امتحان کنید

 

فیضان علی، که PR را برای سایت منبع وردپرس WPBeginner انجام می دهد، گفت: افزودن معانی و بهینه سازی محتوا برای جستجوهای صوتی، فرصت های برجسته زیادی برای WPBeginner به همراه داشت که به افزایش ۳۷ درصدی ترافیک در سال ۲۰۲۰ کمک کرد.

علاوه بر این، الکساندر کوهه، مدیر عامل شرکت طراحی وب Caveni Digital Solutions، گفت Caveni از پردازش زبان طبیعی برای ارزیابی کیفیت مشارکت کنندگان انسانی خود و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان استفاده می کند.

 

۱۵. از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کنید.

پولی کی، مدیر ارشد بازاریابی در خرده فروشی English Blinds، با تمدید روند شخصی سازی، گفت: یک محتوای تعاملی که به مشتریان اجازه می دهد محصولاتی را که در سال ۲۰۲۰ بسیار موفق بودند بررسی و ارزیابی کنند.

برای English Blinds، این امر بدان معناست که ابزاری را برای مشتریان آپلود کنید تا بتوانند تصاویری از فضای داخلی خانه خود را بارگذاری کنند تا بتوانند طرح ها و دکور هایی را که می توانند برای پرده و پنجره ی خود اعمال کنند را مشاهده کنند و با ذهنی باز تصمیم بگیرند.

او گفت: "این ایده در ابتدا از دیدن وب سایت های طراحی مو به وجود آمد که در آنها زنان می توانستند تصویری از صورت خود را بارگذاری کرده و ببینند که کدام مدل مو ها به چهره شان بیشتر می آید و با چشمی باز انتخاب کنند." "این امر به دلایل زیادی برای ما در طول دوره ی آزمایش بسیار موفقیت آمیز بود. واضح ترین آنها این است که به مردم این امکان را می دهد تا ببینند یکی از محصولات ما قبل از پرداخت پول و خریدی بدون شناخت کامل، چگونه در خانه شان به چشم می آید، که البته سبب افزایش انگیزه ی خرید در مشتری هایمان شد. "

پس از دوره ی آزمایشی چهار ماهه این ابزار در فضای مجازی، این برند تصمیم گرفت تا این روش را به صورت قطعی در برنامه های خود بگنجاند و به طور کامل به آن بپردازد.

 

۱۶. از مزایده های هوشمند استفاده کنید.

به گفته ی وولف، گوگل و فیس بوک همچنان در سال گذشته قابلیت های تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی و پیشنهادات خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده اند و شرکت وی آنها را در حداقل ۹۰ درصد از کمپین های تبلیغاتی جستجویی و اجتماعی خود به کار گرفته است.

این به این دلیل است که گزینه های پیشنهادی هوشمند مانند CPA Target Google می توانند به سرعت از داده های گذشته یاد بگیرند تا هزینه تبلیغات را برای سایت های برتر صفحه ی نتایج گوگل از نظر خلاقیت در تبلیغات، تعامل مخاطبان و بخش های جمعیت شناختی بهینه کنند. برای اطمینان از اینکه الگوریتم ها تا حد ممکن داده دارند، Effective Spend تمام فعالیت های مهم کاربران را در سایت ها دنبال و ضبط می کند و داده های CRM مشتریان را مستقیماً به هر کانال دیجیتالی متصل می کند تا به الگوریتم بگوید که کدام تبدیل ها ناخواسته بوده و کدام یک به مشتری و فروش واجد شرایط تبدیل شده است.

او می گوید: "هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشارکت و ارزش مشتری به الگوریتم بدهید، بینش بیشتری برای بهینه سازی هزینه تبلیغات شما نسبت به مشتریانی که به احتمال زیاد به مشتریان پرداخت کننده تبدیل می شوند، وجود خواهد داشت. ما این را به طور مستقیم دیدیم و در سال ۲۰۲۱ به آن متعهد خواهیم شد."

 

 بهترین استراتژی های بازاریابی برای آزمایش در سال ۲۰۲۱ برای مرور، در اینجا ۱۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال تأیید شده توسط متخصصان برای به کارگیری در سال ۲۰۲۱ آورده شده است: ۱. محتوایی آموزشی منتشر کنید. ۲. پیامهای بازاریابی خود را شخصی کنید. ۳. اجازه دهید داده ها خلاقیت شما را تحریک کنند. ۴. روی تحقیقات منحصر به فرد و اساسی سرمایه گذاری کنید. ۵. مطالب خود را به روز کنید. ۶. سعی کنید عضو HARO شوید. ۷. فرصت های وبلاگ نویسان مهمان خود را گسترش دهید. ۸. از ویدئو های بیشتر استفاده کنید ۹. پخش زنده ۱۰. فیلم های تو

 

بهترین استراتژی های بازاریابی برای آزمایش در سال ۲۰۲۱

برای مرور، در اینجا ۱۶ استراتژی بازاریابی دیجیتال تأیید شده توسط متخصصان برای به کارگیری در سال ۲۰۲۱ آورده شده است:

۱. محتوایی آموزشی منتشر کنید.

۲. پیامهای بازاریابی خود را شخصی کنید.

۳. اجازه دهید داده ها خلاقیت شما را تحریک کنند.

۴. روی تحقیقات منحصر به فرد و اساسی سرمایه گذاری کنید.

۵. مطالب خود را به روز کنید.

۶. سعی کنید عضو HARO شوید.

۷. فرصت های وبلاگ نویسان مهمان خود را گسترش دهید.

۸. از ویدئو های بیشتر استفاده کنید

۹. برنامه های زنده

۱۰. فیلم های توضیحی را امتحان کنید

۱۱. پادکستی بسازید یا به عنوان مهمان به پادکستی بپیوندید.

۱۲. SEO را در اولویت قرار دهید

۱۳. ایمیل های خودکار کمپین های بازاریابی را راه اندازی کنید.

۱۴. برای فناوری صوت آماده شوید

۱۵. از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کنید.

۱۶. از مزایده های هوشمند استفاده کنید.

در مطالب آیدی پی :

۱۶ نوع مختلف مشتری و نحوه ی برخورد با آن ها
مطلب بعدی:

۱۶ نوع مختلف مشتری و نحوه ی برخورد با آن ها

زمان مطالعه: ۱۵ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.