افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای RSMembership

پلاگین درگاه پرداخت آیدی پی برای RSMembership جوملا

کامپوننت RSmembership یکی از افزونه ها ی مدیریت اعضا و اشتراک های کاربری (فروش اشتراک) در وب سایت های جوملایی می باشد. با استفاده از این کامپوننت شما می توانید به آسانی مشتریان وب سایت خود را کنترل و سازماندهی کرده و بر اساس اشتراک های تعریف شده فایل های مختلف، پوشه‌ها، محتوا ، مجموعه ها و ماژول ها را بر اساس عضویت های مورد نیاز به اشتراک بگذارید. برای پرداخت می توانید از افزونه آیدی پی برای این کامپوننت استفاده کنید. ما درگاه پرداخت آیدی پی را برای کامپوننت RSmembership ایجاد کرده‌ و آن را در مخزن اصلی جوملا منتشر کرده ایم. شما به  راحتی با جستجو در مخزن جوملا و نصب خودکار آن، می‌توانید از خدمات پرداخت آیدی پی استفاده کنید.

 ابتدا بایستی افزونه Rsmembership در وب‌سایت ما نصب شده باشد.  پس از دانلود فایل افزونه درگاه پرداخت آیدی پی، کافی است مطابق با تصویر زیر به صفحه نصب افزونه‌ها برویم و در زبانه Upload Package File ،  فایلی که دانلود کرده ایم  را آپلود کنیم.

همان‌گونه که مشاهده می کنید درگاه پرداخت آیدی پی با موفقیت برای rsmembership نصب شده است. مطابق با تصویر زیر به صفحه مدیریت پلاگین ها می روید و پلاگین idpay را فعال میکنید.

پس از فعال کردن پلاگین مطابق تصویر زیر به قسمت payment integrations  میرویم.

اکنون مانند تصویر زیر،‌ تنظیماتی که مربوط به درگاه پرداخت آیدی پی است را وارد می‌کنیم:

۱. در قسمت API Key، بایستی یک کلید معتبر  - که از قسمت وب‌سرویس‌های من در وب‌سایت آیدی پی گرفته‌ایم - وارد کنیم. اگر برای وب‌سایت خود یک API Key ایجاد نکرده باشیم، با رفتن به وب‌سرویس‌های من این کار را انجام ‌می‌دهیم. عملیات افزودن و مشاهده API Key در قسمت یاد شده، صورت می‌پذیرد. برای آگاهی بیشتر می‌توانیم به اینجا مراجعه کنیم.

۲. گزینه سندباکس برای تست و شبیه‌سازی عملیات پرداخت در درگاه پرداخت آیدی پی می‌باشد. هنگامی که می‌خواهیم فروشگاهمان را با درگاه پرداخت آیدی پی،‌ آزمایش کنیم، این گزینه بسیار کارا می‌باشد. اما پس از این‌که عملیات تست و شبیه‌سازی درگاه به پایان رسید، بایستی گزینه سندباکس را غیر فعال کنیم.

حال  از منوی اصلی  به به مسیر   components > rsmembership >membership   رفته و در صفحه جدید با کلیک بر روی دکمه new یک فرم  ایجاد میکنیم.

مطابق تصویر زیر فرم خود را تکمیل می کنیم . دقت داشته باشید تنظیمات مربوط به پرداخت، مانند قیمت را کامل کنید.

در پایان، از این‌که از درگاه پرداخت آیدی پی برای rsmembership استفاده می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم، امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

در راهنمای آیدی پی :

Restrict Content Pro
مطلب قبلی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای Restrict Content Pro

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.