۴۹ شرکت فین تک که حتما باید بشناسید!

۴۹ کسب و کار در حوزه فین تک که حتما باید بشناسید!

این شرکت های خلاق عرصه ی فین تک را دگرگون کرده اند.

فین تک یک صنعت پر رونق است که توانسته است توجه همه، به خصوص سرمایه گذاران را به خود جلب کند. بررسی ها نشان داده اند که این عرصه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱۳.۴ میلیارد دلار جمع آوری کرده است. گزارش شده است که ارزش برنامه تجارت سهام مستقر در سانفرانسیسکو به نام Robinhood می تواند تا حدود ۴۰ میلیارد دلار برسد.

مرتبط بخوانید: فین تک چیست؟

پیشرفت و رشد گسترده شرکت ها و استارت آپ های فین تک جای تعجب ندارد. بانک ها و موسسات مالی نیز تکامل یافته اند. پیشرفت تکنولوژی در صنعت بانکداری و امور مالی، سبب ادغام حوزه ی تکنولوژی و بانکداری شده است.

اما بانک ها تنها موسسات مالی ای نیستند که تغییراتی در زمینه ی فناوری و تکنولوژی ایجاد کرده اند. بازاهایی نظیر بازار سهام، وام های دیجیتال . مبادلات ارزی دیجیتال نیز ریشه در این ادغام دارند.

 

برترین شرکت های فین تک:

  • Remitly
  • Juniper Square
  • Riskified
  • Spring Labs
  • Robinhood
  • Chime
  • Affirm
  • Tala
  • JPMorgan Chase
  • Pitchbook
  • Avant
  • Braintree
  • Morningstar
  • Acrons
  • Gravity Payments
  • Brex
  • Varo Money
  • Blend
  • TrueAccord

 

برای اینکه بیشتر درمورد این عرصه بدانید، بیایید به بررسی این ۴۹ شرکت برتر فین تک بپردازیم:

 

Remitly

 

۱. Remitly

صنعت: پرداخت

مکان: سیاتل

فعالیت: Remitly از یک پلت فرم بصری استفاده می کند که روند ارسال پول برای کاربران خود در خارج از مرزها ساده می کند. همچنین این شرکت چندین روش برای ارسال و دریافت بودجه از طریق ارزهای مختلف را ارائه می دهد. رسیدگی به حساب های سپرده بانکی، انتقال وجه، پیک های ارسالی و خدمات مالی تلفن همراه برخی از خدماتی است که این شرکت ارائه می دهد. Remitly هزینه هی کم، نرخ ارزی با کیفیت و Passbook را ارائه می دهد. Passbook یک تجربه بانکی مدرن است که مخصوص مهاجران طراحی شده است.

 

Hudson River Trading

 

۲. Hudson River Trading

صنعت: تجارت

مکان: آستین

فعالیت: Hudson River Trading یک شرکت بازرگانی است که از یک رویکرد علمی برای به حداکثر رساندن قدرت محصولات خود استفاده می کند. تیمی از ریاضیدانان، برنامه نویسان، آمار شناسان، فیزیکدانان و مهندسان با همکاری یکدیگر در حال تولید الگوریتم های جدید تجارت خودکار هستند که به Hudson River Trading اجازه می دهد هر روز میلیون ها سهام را در بازارهای مالی جهانی جابجا کند، منجر به نوآوری مداوم در شیوه های معاملات می شود.

 

Riskified
Riskified

 

۳. Riskified

صنعت: تجارت الکترونیک

مکان: نیویورک

فعالیت: Riskified یک پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی است از سایت های تجارت الکترونیکی محافظت می کند و به آن ها کمک می کند به آسانی خریداران واقعی را از خریداران جعلی و کلاهبردارها تشخیص دهند. این پلتفرم به خریداران واقعی خدماتی مانند صندوق های پویا، پردازش پرداخت جایگزین و ضمانت های برگشت هزینه ارائه می دهد. همچنین با فراهم شاختن راه حل های پیشگیری و جلوگیری از ضرر و کلاهبرداری، سبب ایمن ماندن خرید الکترونیکی می شود و همزمان رضایت مشتری را به شدت جلب می کند.

 

Spring Labs

 

۴. Spring Labs

صنعت: امنیت

مکان: مارینا دل ری

فعالیت: Spring Labs با استفاده از بلاکچینی قدرتمند و فناوری ثبت بی درنگ داده ها، انتقال امن اطلاعات بین مشاغل را تسهیل می کند. این پلت فرم به مشاغل اجازه می دهد تا با تأیید هویت، محافظت از داده های مصرف کننده و ساده سازی روند تأیید معاملات اعتباری تقلب را کاهش دهند. Spring Labs در تمام حوزه های تجارتی کار می کند.

 

BLX Group

 

۵. BLX Group

صنعت: مشاوره

مکان: لس آنجلس

فعالیت: BLX Group خدمات مشاوره ی مالی و سرمایه گذاری را به سازمانهای خصوصی و دولتی ارائه می دهد. این شرکت طیف وسیعی از مشاوره های مربوط به سرمایه گذاری و نظارتی را برای كمك به سازمانها جهت سرمایه گذاری عاقلانه تر در وقت و پول خود ارائه می دهد و دفتر اصلی آن در لس آنجلس است و شعباتی در در نیویورك، دالاس، ققنوس و تامپا دارد.

 

JPMorgan Chase

 

۶. JPMorgan Chase

صنعت: بانکداری

مکان: شیکاگو

فعالیت: JPMorgan Chase، با بیش از ۱۰۰ شعبه در سرتاسر جهان و قدمتی از ۱۷۹۹، یکی از بزرگترین موسسات مالی جهان است. در تمامی این سال ها این شرکت دائما در حال اثبات صداقت، انصاف و مسئولیت پذیری اش بوده است و در صدد اهدای ۱.۷۵ میلیارد دلار به مناطق محروم در سرتاسر جهان است.

 

Chime

 

۷. Chime

صنعت: بانکداری

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Chime یک موبایل بانک پیشرفته است که فعالیت هایش در حوزه ی حساب های پس انداز و حساب های سپرده است. گزارش شده است که Chime با بیش از یک میلیون حساب، یکی از سریعترین رشد ها را در ایالات متحده داشته است.

 

Varo Money

 

۸. Varo Money

صنعت: بانکداری

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Varo Money یک اپلیکیشن بانکی است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال و فین تک به کاربران کمک می کند نگاه کاملی به امور مالی خود داشته باشند. این شرکت حساب های جاری و سپرده ای را ارائه می دهد و دسترسی به این حساب های از طریق اپلیکیشن بسیار آسان است. این برنامه بینشی کلی درباره ی عادت های خرج و هزینه کردن به کاربران می دهد و حتی امکان انتقال فوری پول را نیز فراهم کرده است. برای دریافت کارت Varo داشتن موجود در حساب لازم نیست و تمامی برداشت ها، معاملات و تراکنش ها بدون کارمزد هستند.

 

Blend

 

۹. Blend

صنعت: عرضه ی وام

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Blend یک پلتفرم اعطای وام است که روند وام دهی را آسانتر می کند و به کاربران نگاه شفاف تری در مورد امور مالی آنها می دهد. این پلتفرم فرآیند های ساده ای را با هم ترکیب می کند تا نرم افزاری ایجاد کند که روند دریافت وام را ساده تر سازد. Blend ابزار هایی را که برای پردازش میلیاردها دلار وام هر روز لازم است، در اختیار موسسات مالی مانند Wells Fargo ، US Bank و BMO Harris قرار می دهد.

 

Brex

 

۱۰. Brex

صنعت: کارت های اعتباری

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Brex کارت های اعتباری را به طور خاص برای شرکت های فناوری، تجارت الکترونیکی و علوم تجربی طراحی کرده است. این کارت ها دارای چرخه پرداخت ۳۰ روزه هستند، دارای ۱۰ تا ۲۰ برابر محدودیت اعتباری بالاتر و امتیازات پاداش بیشتر در مورد خریدهای مربوطه هستند.

 

TrueAccord

 

۱۱. TrueAccord

صنعت: جمع آوری بدهی ها، هوش مصنوعی

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: TrueAccord با استفاده از هوش مصنوعی، به هزاران شرکت کمک می کند تا بدهی ها را به شکلی متناسب با شرکت ها و مشتریان جمع کنند. TrueAccord به جای تماس یا ارسال افرادی به منظور جمع آوری بدهی ، از فرم های مدرن ارتباطی (مانند پیامک ها و یادآورها) برای افزایش تعامل و نرخ بازپرداخت مشتری استفاده می کند. TrueAccord با پلتفرمی لیستی از بدهی های شخص را در اختیارش قرار می دهد که به آنها امکان می دهد زمان و تنظیمات پرداختی را که برای آنها راحت تر است، شخصی سازی کنند.

 

Tala

 

۱۲. Tala

صنعت: اعتبار، داده، نرم افزار

مکان: سانتا مونیکا

فعالیت: Tala امکان دسترسی اعتباری را به افرادی در مناطق محروم دنیا مانند کنیا، فیلیپین، تانزانیا و مکزیک ارائه می دهد. این شرکت از طریق برنامه خود، داده های جایگزینی را برای به کارگیری کاربران بالقوه ای که سابقه اعتباری ندارند به کار می گیرد.

 

Pitchbook

 

۱۳. Pitchbook

صنعت: سرمایه گذاری هایی با ریسک بالا، سرمایه گذاری، نرم افزار

مکان:سیاتل

فعالیت: PitchBook یک شرکت نرم افزاری و داده ای مالی است که اطلاعاتی را در مورد بازارهای سهام دولتی و خصوصی ارائه می دهد. این پلتفرم شرکت ها، سرمایه گذاران، مشاوران و متخصصان را قادر می سازد تا با استفاده از تحقیقات دقیق در زمینه اطلاعات بازار خصوصی، جمع آوری کمک های مالی و سرمایه گذاری، از فرصت های جدید تجاری استفاده کنند.

 

Avant

 

۱۴. Avant

صنعت: وام دهی

مکان: شیکاگو

فعالیت: Avant یک سرویس وام دهی برای افرادی با درآمد متوسط ​​است که وام هایی از مبلغ ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار ارائه می دهد. این سرویس عمدتا به عنوان منبعی برای دسترسی مشتریان به بودجه برای مواردی مانند ادپرداخت بدهی ها یا پرداخت قبض های غیر منتظره کار می کند. Avant فقط به یک درخواست ساده احتیاج دارد و وامها را در کمتر از یک روز تصویب می کند.

 

Braintree

 

۱۵. Braintree

صنعت: پرداخت

مکان: شیکاگو

فعالیت: Braintree ، بخشی از PayPal، خدمات پرداخت را به مشاغل مختلف در هر اندازه ای ارائه می دهد. با پذیرفتن انواع پرداخت ها از کارت های اعتباری گرفته تا Venmo ، محصولات Braintree به شرکت هایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند و به تقویت امنیت، جلوگیری از تقلب و محافظت از اطلاعات کاربر کمک می کنند.

 

OnDeck

 

۱۶. OnDeck

صنعت: وام دهی

مکان:‌ نیویورک

فعالیت: OnDeck یک سرویس وام دهی، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک، است. مشتریان می توانند به صورت آنلاین برای درخواست وام اقدام کنند و معمولا در طی یک روز بودجه ی موردنظر خود را دریافت کنند.

 

Forward Financing

 

۱۷. Forward Financing

صنعت: فین تک

مکان:‌ بوستون

فعالیت: Forward Financing با استفاده از فناوری اختصاصی خود، سرمایه در گردش را برای مشاغل کوچک در ایالات متحده تأمین می کند و به مشاغل این امکان را می دهد که از همان روز ثبت نام به منابع مالی دسترسی پیدا کنند. این شرکت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای بیش از ۱۰ هزار کسب و کار در حال رشد فراهم کرده است.

 

Enfusion

 

۱۸. Enfusion

صنعت: نرم افزار

مکان: شیکاگو

فعالیت: پلت فرم مدیریت سرمایه گذاری کاملاً یکپارچه ی Enfusion به صندوق های تامینی، مدیران دارایی و دفاتر خانواده با رعایت انطباق، تجارت، مدیریت ریسک، فرآيند عملیات و حتی حسابداری کمک می کند. هدف این شرکت ارائه ی دیدی كامل از کسب و کار خود به مشتریان و افزایش كارایی عملیاتی است.

 

Morningstar

 

۱۹. Morningstar

صنعت: سرمایه گذاری

مکان: شیکاگو

فعالیت: Morningstar مجموعه ای از محصولات و خدمات را فراهم می کند که سرمایه گذاران روزمره را به تحقیقات و اطلاعات مالی معتبر و مطلوب متصل می کند تا بتوانند تصمیمات بهتری در مورد سرمایه گذاری بگیرند.

 

Verifi

 

۲۰. Verifi

صنعت: نرم افزار، پرداخت

مکان: لس آنجلس

فعالیت: Verifi راه حل های محافظت از پرداخت و خدمات مدیریت ریسک را برای شرکت ها در هر اندازه و در چندین صنعت ارائه می دهد. سیستم عامل این شرکت به دارندگان کارت اعتباری، صادرکنندگان و بازرگانان اجازه می دهد تا به داده های به روز دسترسی پیدا کنند.  Verifi همچنین به شرکت ها در متوقف کردن بازپرداخت، پردازش ایمن پرداخت ها، از بین بردن تقلب و افزایش گردش صورت حساب ها کمک می کند.

 

Circle

 

۲۱. Circle

صنعت: ارزهای رمزنگاری شده

مکان: بوستون

فعالیت: Circle یک شرکت ارزهای رمزنگاری شده است که قانون اصلی و پایدار شرکت این است که که پول باید آزاد و قابل دسترس اما امن باشد. محصولات آن، از جمله طیف گسترده ای از کوین ها که به کاربران امکان می دهد پول را به راحتی میان کشورها و به صورت ارزهای مختلف منتقل کنند، به مشتریان کمک می کنند تا در ارزهای جدید سرمایه گذاری کنند.

 

Optiver

 

۲۲.  Optiver

صنعت: سرمایه گذاری

مکان: شیکاگو

فعالیت: Optiver با حضور گسترده در شیکاگو (دفتر مرکزی آن در آمستردام است)، یک شرکت تجاری متمرکز بر "بازار سازی" است. این شرکت نه تنها خرید و فروش سهام، اوراق قرضه، معاملات آتی، اختیارات و غیره را تسهیل می کند، بلکه بازارها را ایجاد می کند و نقدینگی اضافی را برای مبادلات در سراسر جهان فراهم می کند.

 

TransferWise

 

۲۳. TransferWise

صنعت: مبادلات ارز، نرم افزار

مکان: نیویورک و لندن

فعالیت: TransferWise پول را از طریق سیستم عامل خود به سایر کاربران در سراسر جهان با نرخ میانگین بازار و بدون کارمزد منتقل می کند. علاوه بر کاربران فرد ، فروشندگان و صاحبان کسب و کارها نیز می توانند با استتفاده از TransferWise و بدون نظر گرفتن نرخ ارز فاکتور گیرند.

 

Suplari

 

۲۴. Suplari

صنعت:‌ مدیریت مالی، نرم افزار، هوش مصنوعی

مکان: سیاتل

فعالیت: Suplari برای کمک به کاربران در مدیریت بهتر هزینه های خود از هوش مصنوعی استفاده می کند. بخش های امور مالی، تدارکات و عملیات می توانند از سیستم شرکت برای تجزیه و تحلیل روند هزینه ها، دستیابی به اهداف پس اندازشان و حتی یافتن بخش هایی که پول در آنها به طور ناکارآمد هزینه می شود استفاده کنند. Wayfair، Nordstrom و Sngingree Tree تنها تعدادی از شرکت هایی هستند که از پلتفرم Suplari برای تجزیه و تحلیل، پیش بینی و کاهش هزینه ها استفاده می کنند.

 

Opploans

 

۲۵. Opploans

صنعت: وام دهی

مکان: شیکاگو

فعالیت:‌ Opploans درخواست وام شخصی را آسان می کند. روند درخواست چند دقیقه طول می کشد و وام های با نرخ بهره پایین در چند روز صادر می شوند. متقاضیان می توانند برای هرچیزی از خانه و تعمیرات اتومبیل گرفته تا قبض های خانه، فوریت های پزشکی و خریدهای عمده، درخواست وام کنند.

 

Billtrust

 

۲۶. Billtrust

صنعت: پرداخت

مکان: لارنسویل

فعالیت:‌ Billtrust راه حل های مدیریت چرخه پرداخت را به شرکت های خدمات تجاری، تولیدی، حمل و نقل، توزیع و تجهیزات ارائه می دهد. Billtrust با هدف تسریع روند تبدیل فاکتور به وجه نقد، خودکار کردن جریان وجه نقد در پی افزایش میزان انعطاف پذیری مشتریان یک شرکت و افزایش کارایی سازمانی و عملیاتی است.

Gravity Payments

 

۲۷. Gravity Payments

صنعت: پرداخت

مکان: سیاتل

فعالیت: Gravity Payments یک بستر پردازش پرداخت برای مشاغل کوچک است که دارای نرخ کارمزد پایین تر و راه حل های انعطاف پذیر پردازش است. سیستم عامل شرکت پردازش معاملات مالی را برای همه چیز از کارت های اعتباری گرفته تا سیستم های POS و حتی کارت های هدیه ساده می کند.

 

Venmo

 

۲۸. Venmo

صنعت: پرداخت

مکان: نیویورک، شیکاگو

فعالیت: Venmo مبادله پول بین دوستان یا پرداخت پول را ساده می کند. برای شام با یک دوست بیرون می روید و نمی خواهید صورت حساب را با کارت های اعتباری یا پول نقد تقسیم کنید؟ شاید شما بخواهید به پرستار کودک خود با چیزی غیر از چک پرداخت کنید؟ برنامه Venmo انتقال پول از حساب بانکی شما به کاربران دیگر را آسان می کند و بنابراین می توانید پیگیری پرداخت ها را به صورت بلادرنگ انجام دهید.

 

Coinbase

 

۲۹. Coinbase

صنعت: بلاکچین، بیت کوین

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Coinbase یک پلتفرم آنلاین برای خرید، فروش و مدیریت ارز دیجیتال است که امکان دسترسی امن تلفن همراه به دارایی های دیجیتال خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. Coinbase از ۳۲ کشور پشتیبانی می کند و بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار انواع مختلف ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایتکوین مبادله کرده است.

 

Acrons

 

۳۰. Acrons

صنعت: پس انداز، سرمایه گذاری، موبایل

مکان: ایرواین

فعالیت: Acorns یک اپلیکیشن موبایل پس انداز و سرمایه گذاری است. با اتصال به حساب های مالی کاربران، می تواند بخشی از میزان خرید هر فرد را پس انداز کند. سایر محصولات و خدمات شامل IRA، حساب بدهی و محتوای اطلاعاتی است که کاربران را قادر می سازد تا به طور خودکار سرمایه گذاری کرده و در حین کار یاد بگیرند.

 

Robinhood

 

۳۱. Robinhood

صنعت: سهام

مکان: منلو پارک

فعالیت: Robinhood یک اپلیکیشن سرمایه گذاری است که کاربران می توانند به وسیله ی کامپیوتر یا موبایل و به صورت رایگان در آن ثبت نام کنند. از آنجا که هیچ مکان فیزیکی یا خدمات مدیریت حساب فردی وجود ندارد، Robinhood قصد دارد سرمایه گذاری را برای معامله گران احتمالی که نمی توانند هزینه های یک کارگزار سنتی را بپردازند، در دسترسشان قرار دهد.

 

Addepar

 

۳۲. Addepar

صنعت: سرمایه گذاری

مکان: مونتن ویو

فعالیت: Addepar یک پلت فرم گزارش عملکرد است که توسط افراد، بانک های خصوصی و مشاوران مالی استفاده می شود. این پلت فرم تمام اطلاعات را در سراسر جهان سرمایه گذاری تلفیق و مدیریت می کند، دید گسترده تری را فراهم می کند و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا آگاهانه تصمیم بگیرند.

Affirm

 

۳۳. Affirm

صنعت: وام دهی

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Affirm یم پلتفرم آنلاین است که به کاربران اجازه ی پرداخت خریدهای آنلاینشان در قسط های کوچک را می دهد. این شرکت نرخ بهره ای در حد صفر درصد ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد برنامه ی پرداختی از ۳ ماه تا ۳۶ ماه انتخاب کنند تا بتوانند هزینه ی اموری نظیر سفر، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و ... را بپردازند.

 

Carta

 

۳۴. Carta

صنعت: سرمایه گذاری، نرم افزار

مکان: پالو آلتو

فعالیت: Carta یک پلتفرم مدیریتی برای شرکت های خصوصی و دولتی و همچنین شرکت های سرمایه گذاری است. محصولات این شرکت به مدیریت و پیگیری سهام شرکت و کارمندان، مدیریت اوراق بهادار و فرآیندهای دفترداری و حفظ جریانات با مقررات SEC و IRS کمک می کند.

 

Guaranteed Rate

 

۳۵. Guaranteed Rate

صنعت: وام دهی

مکان: شیکاگو

فعالیت: Guaranteed Rate ارائه دهنده رهن و خدمات وام است که راه حل های دیجیتالی را به خریداران مسکن و افرادی که قصد بازپرداخت وام های موجود را دارند عرضه می کند. رهن مسکن دیجیتال این شرکت مشتریان را قادر می سازد تائید وام و همچنین اسناد مورد نیاز را بارگذاری و امضا کنند و نقطه ی قوت این شرکت این است که همه ی این موارد به صورت آنلاین انجام می شوند.

TransUnion

 

۳۶. TransUnion

صنعت: اعتبار

مکان: شیکاگو

فعالیت: TransUnion به عنوان یک آژانس گزارش دهنده اعتبار آغاز به کار کرد و اکنون خدمات مالی و راه حل های مختلفی را برای مشاغل، دولت ها و افراد ارائه می دهد. این شرکت با استفاده از داده های جمع آوری شده از میلیون ها مشتری در سراسر جهان، اطلاعات عمیقی را ارائه می دهد که به مصرف کنندگان، شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا تصمیمات مالی بهتری بگیرند.

 

CommonBond

 

۳۷. CommonBond

صنعت: وام دهی

مکان: نیویورک

فعالیت: CommonBond با دانشجویان در طول پروسه ی وام خود، از ابتدای کار در دانشگاه تا تأمین مالی مجدد پس از فارغ التحصیلی، سر و کار دارد. این شرکت وام های مختلفی را برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی ارائه می دهد. CommonBond همچنین برای تأمین هزینه های آموزشی کودکان در کشورهای در حال توسعه با Pencils of Promise شریک است.

 

Credit Karma

 

۳۸. Credit Karma

صنعت: گزارش اعتبار

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Credit Karma به کاربران امکان دسترسی آزاد به امتیازات اعتباری، نظارت اعتبارشان و گزارش های اعتبارشان را می دهد. کاربر می تواند هر چند دفعه که خواست و رایگان به این موارد دسترسی داشته باشد. با استفاده از این داده ها، سایت فرصت های اعتباری جدید، وام ها و بیمه اتومبیل را برای کاربران توصیه می کند.

 

Fundrise

 

۳۹. Fundrise

صنعت: املاک

مکان: واشنگتن دی سی

فعالیت: Fundrise بستری است که به گسترش اوراق بهادار مبتنی بر سهام و اوراق مشارکت کمک می کند تا شامل سرمایه گذاری در املاک شود. اگرچه ده ها پروژه املاک و مستغلات چند میلیون دلاری را در خود جای داده است، اما سهام نمونه اولیه فقط به ۵۰۰ دلار سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد.

 

Kabbage

 

۴۰. Kabbage

صنعت: وام دهی

مکان: آتلانتا

فعالیت: Kabbage گزینه های مالی را برای مشاغل کوچک بصورت آنلاین فراهم می کند. از آنجا که دستیابی به سرمایه یکی از مهمترین دلایل مشاغل کوچک است، Kabbage با استخدام کارمندان بیشتر، افزایش بازاریابی یا خرید موجودی بیشتر به شرکت ها امکان رشد می دهد. این شرکت خط اعتباری بالغ بر ۲۵۰هزار دلار ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا از طریق برنامه تلفن همراه خود در هر جایی درخواست دهند.

 

GreenSky

 

۴۱. GreenSky

صنعت: وام دهی

مکان: آتلانتا

فعالیت: GreenSky یک سرویس اعطای وام تجاری است. این شرکت علاوه بر ارائه وام های خرید یا بازسازی خانه به افراد، به مشاغل موجود در بازارهای بهداشت و خرده فروشی می کند تا گزینه های تأمین مالی را به مشتریان ارائه دهند.

 

Lending Club

 

۴۲. Lending Club

صنعت: وام دهی

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Lending Club یک سرویس سرمایه گذاری نظیر به نظیر و جایگزین است که گزینه های جدیدی را برای کسانی که به دنبال سرمایه و کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند فراهم می کند. از طریق یک بازار آنلاین، سرمایه گذاران کسری از وام ها را خریداری می کنند و وام گیرندگان برای مواردی مانند پرداخت بدهی و نوسازی خانه وجوه دریافت می کنند.

 

Nerdwallet

 

۴۳. Nerdwallet

صنعت: کارت های اعتباری، وام دهی، بیمه

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: Nerdwallet مجموعه ای از ابزارها و خدمات مالی از جمله کارت اعتباری و بررسی گزارش های پرداخت، مشاوره نحوه سرمایه گذاری، اطلاعات وام و مشاوره وام را ارائه می دهد. خدمات این شرکت به مصرف کنندگان کمک می کند تا در دنیای متراکم و اغلب گیج کننده مالی، سرمایه گذاری، بیمه و بانکی پیشرفت کنند.

 

Netspend

 

۴۴. Netspend

صنعت: کارت های از پیش پرداخت شده

مکان: آستین

فعالیت: محصولات Netspend به افراد و مشاغل این امکان را می دهد تا از طریق کارتهای اعتباری از پیش پرداخت شده پول خود را مدیریت کنند. خدمات این شرکت به ویژه برای کسانی که فاقد حساب های بانکی سنتی هستند یا به روش های جایگزین بانکی اعتماد می کنند، بسیار مفید است.

 

Personal Capital

 

۴۵. Personal Capital

صنعت: نرم افزار

مکان: سن کارلوس

فعالیت:Personal Capital  ابزارهای مالی و شخصی رایگان را برای کمک به کاربران در مدیریت همه حساب های خود در یک مکان فراهم کرده است. داشبوردهای این پلتفرم بینشهایی مانند ارزش خالص، معاملات حساب، بازده سرمایه گذاری و حساب هزینه ها را نشان می دهند. این شرکت همچنین دسترسی به مشاوران مالی را تسهیل می کند.

 

SoFi

 

۴۶. SoFi

صنعت: وام دهی، مدیریت سرمایه

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: SoFi خدمات سرمایه گذاری مجدد، وام و مدیریت سرمایه را ارائه می دهد. در ارزیابی نرخ کاربر و تعیین احتمال بازپرداخت وام، الگوریتم شرکت فاکتورهای دیجیتالی فراتر از درآمد و تاریخ اعتبار را در نظر می گیرد. مواردی مانند تحصیلات، شغل و برآورد گردش پول نیز بخشی از این ترکیب هستند. علاوه بر این، SoFi مزایای رایگانی را ارائه می دهد که اکثر موسسات هزینه اضافی می گیرند یا به پیش پرداخت زیادی نیاز دارند، از جمله خدمات شغلی، حمایت از بیکاری و مشاوره مالی.

 

Stripe

 

۴۷. Stripe

صنعت: پرداخت، نرم افزار

مکان: سان فرانسیسکو

فعالیت: پلت فرم تجارت اینترنتی Stripe ابزاری را برای بازارها، خدمات اشتراک، مشاغل تجارت الکترونیکی و سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی فراهم می کند. میلیون ها مشاغل آنلاین از جمله Pinterest ، Warby Parker ، Kickstarter ، Instacart و Squarespace  از این سیستم عامل برای مدیریت پرداخت ها و ساختاردهی فرایندهای صورتحساب آنلاین استفاده می کنند.

 

Wealthfront

 

۴۸. Wealthfront

صنعت: سرمایه گذاری

مکان: پالو آلتو

فعالیت: Wealthfront یک راه حل سرمایه گذاری خودکار است . خواه کاربران بخواهند خانه ای بخرند، یک سال مرخصی برای سفر یا برنامه ای برای بازنشستگی بگیرند، Wealthfront به آنها کمک می کند برای آینده برنامه ریزی کنند. این ابزار سرمایه گذاری خودکار از استراتژی های سرمایه گذاری منفعل برای ایجاد نمونه کارهای متنوع و به حداکثر رساندن بازده استفاده می کند.

 

Yapstone

 

۴۹. Yapstone

صنعت: پرداخت

مکان: والنات کریک

فعالیت: پلتفرم جامع پرداخت Yapstone با هدف ساده سازی معاملات جهانی و ادغام پرداخت برای مشاغل خاص صنعت انجام می شود. این امر بازارها و شرکت های برجسته مانند HomeAway ، Evolve Vacation Rental Network و RentPath را قوی تر می کند.

در مطالب آیدی پی :

۸ روش پرطرفدار پرداخت در جنوب شرقی آسیا در ۲۰۲۱
مطلب قبلی:

۸ روش پرطرفدار پرداخت در جنوب شرقی آسیا در ۲۰۲۱

زمان مطالعه: ۱۴ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.