۳۱ آمار از پرداخت با تلفن همراه در ۲۰۲۱

۳۱ آمار از پرداخت با تلفن همراه در ۲۰۲۱

در این مطلب از وبلاگ آیدی پی می خواهیم به بررسی ۳۱ آمار از روش پرداخت با تلفن همراه بپردازیم.

این روزها مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری از ایده ی استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای پرداخت هزینه های خدمات و محصولات استقبال کرده اند. روش پرداخت با تلفن همراه راحت و سریع است. همچنین اپلیکیشن ها با تخفیف و جایزه هایی برای مصرف کنندگان انگیزه ی زیادی ایجاد می کنند. در این مطلب از وبلاگ آیدی پی می خواهیم به بررسی آمار های پرداخت با تلفن همراه در سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

به دلیل حضور تلفن های همراه در تقریبا تمامی ابعاد زندگی افراد، رشد و گسترش ناگهانی و چشمگیر روش پرداخت با تلفن همراه آنقدر ها تعجب بر انگیز نمی باشد. این روش همچنین مردم را به انجام تراکنشات و معاملات خود بدون رد و بدل کردن پول نقد دعوت می کند.

برند ها و فروشگاه های مختلف از افزایش فروششان پس از ارائه ی خدمات پرداخت با تلفن همراه خبر می دهند. تقریبا تمامی افراد هرکجا که می روند تلفن همراه خود را به همراه دارند. بدین ترتیب، هر وقت هر فردی از چیزی خوشش آمد و طالب خریدنش بود، می تواند به آسانی از تلفن همراه خود برای خرید و پرداخت هزینه ها استفاده کند.

۳۱ آمار از پرداخت با تلفن همراه در ۲۰۲۱

فروشگاه ها و بازرگانان در سراسر جهان شروع به برنامه ریزی و پشتیبانی از روش های پرداخت سازگار با تلفن همراه کرده اند. می توانید از اپلیکیشن های پرداخت با تلفن همراه برای خرید از فروشگاه های آنلاین و پرداخت هزینه های موردنظرتان به صورت آنلاین استفاده کنید.

روش پراخت با تلفن همواره در حال رشد و گسترش است و مردم در حال حرکت به سمت جهانی بدون حضور پول نقد هستند. حتی امروزه نیز در چندین و چند بازار پول های نقد بلااستفاده شده اند. هرچند به دلایل مختلف هناوز تمامی کشور ها به روش پرداخت با تلفن همراه روی نیاورده اند.

بازار پرداخت با تلفن همراه آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد. خرده فروشانی که می خوانند تجربه ی مشتری خود را بهبود بخشند، با ارائه ی این خدمات می توانند راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

 

آمارها

 

۱. پیش بینی می شود ۱.۳۱ میلیارد نفر تا سال ۲۰۲۳ از حداقل یک اپلیکیشن پرداخت تلفن همراه در سراسر جهان استفاده کنند.

 

۲. پیش بینی می شود اندازه ی بازار جهانی پرداخت با تلفن همراه تا سال ۲۰۲۴ به ۳ تریلیون برسد.

 

۳. Alipay اکنون با ۱.۲ میلیارد کاربر بزرگترین بستر پرداخت با تلفن همراه در جهان را دارد.

 

۴. استفاده از پرداخت های تلفن همراه قرار است به رشد خود با نرخ رشد مرکب سالانه ۲۶.۹۳ درصد بین سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ ادامه دهد.

 

۵. پرداخت با تلفن همراه در فروشگاه ها تا سال ۲۰۲۰، با نرخ رشد مرکب سالانه ۸۰ درصد بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰،  به ۵۰۳ میلیارد دلار رسیده است.

 

۶. Apple Pay سرانجام از استارباکس در پرداخت با تلفن همراه در آمریکا پیشی می گیرد.

 

۷. استفاده جهانی از پرداختهای تلفن همراه بین سالهای ۲۰۲۵-۲۰۲۰ با رشد ۲۶.۹۳ درصدی روبرو خواهد شد و از کارت های اعتباری و نقدی سبقت می گیرد.

 

۸. دلیل اصلی ۴۰ درصد از مصرف كنندگان آمریكایی كه از پرداختهای تلفن همراه استفاده نمی كنند، نگرانیهای امنیتی هستند.

 

۹. بازار پرداخت های تلفن همراه ایالات متحده ۶ برابر کوچکتر از چین است.

 

۱۰. برای پرداخت با موبایل در فروشگاه ها در ایالات متحده تا سال ۲۰۲۱ ارزشی معادل ۱۲۸ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

۱۱. تا پایان سال ۲۰۲۰ تعداد کاربران پرداخت با تلفن همراه در فروشگاه ها در ایالات متحده به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است- که شامل ۵۶ درصد از جمعیت مصرف کننده ها در این زمان می شود.

 

۱۲. فروش از طریق تلفن همراه در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ تقریباً به ۵۰ میلیارد دلار رسیده است (از ۶.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶). از هر سه فروشگاه یک فروشگاه خدمات پرداخت با تلفن همراه را ارائه می دهند.

۱۳. با توجه به تعداد زیاد تلفن های هوشمند و تبلت ها در کشورهای در حال ظهور، انتظار می رود که بازار فناوری های پرداخت با تلفن همراه در سراسر جهان با نرخ رشد مرکب سالانه ۲۰.۵ درصد بین سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۲۴ افزایش یابد. این بازار در سال ۲۰۱۵، ۳۳۸.۷۲ میلیارد دلار ارزش داشت. پیش بینی ارزش این بازار در سال ۲۰۲۴، ۱۷۷۳.۱۷ میلیارد دلار است.

 

۱۴. در ایالات متحده در سال ۲۰۱۶، ۲۳۲ میلیون تلفن هوشمند در حال استفاده بود. از ۱۶.۵ درصد از آنها برای پرداخت بدون تماس در همان سال استفاده شده است.

 

۱۵. پنجاه درصد از خرده فروشان آمریکایی قصد داشتند تا پایان سال ۲۰۱۶ فناوری NFC (که پرداخت بدون تماس را امکان پذیر می کند) را در فروشگاه های خود بگنجانند.

مرتبط بخوانید: مزایا و معایب NFC

 

۱۶. در ایالات متحده، اکثر افرادی که از روش های پرداخت با تلفن همراه استفاده می کنند کمی بیشتر از ۳۰ سال دارند، درآمد سالانه آنها به طور متوسط ​​۷۰ هزار دلار است و تقریباً دو برابر بیشتر از افرادی که از پرداخت با تلفن همراه استفاده نمی کنند برای خرده فروشی هزینه می کنند.

 

۱۷. هفتاد درصد بزرگسالان از جوایز و یا تخفیف ها به عنوان جذاب ترین عوامل انگیزشی برای روش های پرداخت با تلفن همراه نام بردند.

 

۱۸. معمولاً مردم از طریق مرورگرهای وب یا اپلیکیشن های دانلود شده، پرداخت با تلفن همراه را انجام می دهند.

 

۱۹. در سال ۲۰۱۶، مصرف کنندگان ایالات متحده ۴۷.۶ میلیارد دلار کالای فیزیکی را از طریق پرداخت از راه دور با تلفن همراه خریداری کردند.

 

۲۰. ۳۹ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده می گویند اگر فروشگاه ها و برنامه های بیشتری این امکان را داشته باشند و ارائه دهند، از روش های پرداخت با تلفن همراه بیشتر استفاده می کنند.

 

۲۱. امنیت رتبه بالایی در لیست موانع استفاده از پرداخت تلفن همراه دارد و این مسئله یکی از بزرگترین نگرانی های ۷۰ درصد از مردم ایالات متحده در این زمینه است.

 

۲۲. متخصصان امنیت سایبری نظرسنجی شد و ۴۷ درصد آنان در مورد امنیت روش پرداخت با تلفن همراه شک دارند و تنها ۲۳ درصد به این روش اطمینان دارند که اطلاعات شخصی مورد استفاده در ارتباط با پرداخت های تلفن همراه ایمن هستند. ۸۹ درصد موافقند که پول نقد مطمئن ترین روش پرداخت موجود است، اما فقط ۹ درصد استفاده از آن را ترجیح می دهند.

 

۲۳. بیشترین آسیب پذیری امنیتی مرتبط با پرداخت های تلفن همراه مختص به Wi-Fi عمومی (۲۶ درصد) است و نگرانی بعدی دستگاه های گمشده یا سرقت شده (۲۱ درصد) هستند.

 

۲۴. ۸۰ درصد آمریکایی ها هرگز از سیستم پرداخت بدون تماس استفاده نکرده اند، در حالی که تقریباً ۸۰ درصد استرالیایی ها و انگلیسی ها این سیستم را دارند.

مرتبط بخوانید: پرداخت بدون تماس چیست؟

 

۲۵. در اروپا، کشور انگلستان با ۷۴ درصد از جمعیتش که برای پرداخت و مدیریت امور مالی خود از دستگاه همراه استفاده می کند، رکورد دار ایت. به طور کلی، استفاده از روش پرداخت با تلفن همراه در سراسر اروپا سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و از ۲۰۱۵ (۱۸ درصد) به ۲۰۱۶ (۵۴ درصد) ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

 

۲۶. در سال ۲۰۱۶، فعالیت پرداخت با تلفن همراه در چین تقریباً ۵۰ برابر بیشتر از ایالات متحده بود. همچنین تعداد پرداخت های تلفن همراه چینی بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۱۰۹ ۷.۴ برابر شده است.

 

۲۷. اروپایی های ۵۵ تا ۶۴ ساله گروهی هستند که سریعترین نرخ رشد را برای پذیرش بانکداری تلفن همراه دارند.

 

۲۸. ۴۳ درصد از مصرف کنندگان انگلیسی در خرید وسایل و خدمات با ارزش بالا، مانند سفرها و وسایل الکترونیکی، به همان اندازه ای که در خرید خدمات و وسایل کوچک مانند خرید بلیط اتوبوس راحتند، احساس راحتی می کنند.

 

۲۹. برنامه MobilePay توسط بیش از سه میلیون دانمارکی (جمعیت کل کشور ۵.۶ میلیون نفر) برای انجام ۹۰ میلیون معامله در سال ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار گرفت.

 

۳۰. ۳۹ درصد مردم گفتند که اگر مغازه های بیشتری این خدمات را ارائه دهند، بیشتر از پرداخت های تلفن همراه استفاده می کنند.

 

۳۱. ۶۸ درصد از مردم اروپا از کیف پول دیجیتال استفاده می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.