راه اندازی بخش وبلاگ آموزشی آیدی پی

همراهان خوب آیدی پی، ما اقدام به راه اندازی بخش وبلاگ در آیدی پی کردیم، تا بیشتر با شما در ارتباط باشیم.

همراهان خوب آیدی پی، ما اقدام به راه اندازی بخش وبلاگ در آیدی پی کردیم، تا بیشتر با شما در ارتباط باشیم. در دنیای امروز همه کسب و کار ها فقط با ارتباط نزدیک تر، ارائه اطلاعات تخصصی در حوزه کارکرد خودشان و بررسی بازخوردهای مشتریان می توانند موفق عمل کنند. همانطور که حتما می دانید، تکنولوژی که مورد تخصص ما است، فین تک می باشد. آیدی پی یک شیوه نوین پرداخت است که به شما اجازه می دهد، شماره شبا یا حساب طولانی خود را به یک آیدی کوتاه (به انتخاب خودتان) تبدیل کنید. علاوه بر این که سهولت پرداخت با این روش می توانید اطلاعات حساب خود را محفوظ بدارید. توضیح این که شماره کارت شما یکی از پارامتر های پرداخت است که در کنار تاریخ انقضا و رمز دوم برای پرداخت آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. درست است که در بسیاری از موارد برای دریافت پول شماره کارت خود را به مشتریان ارائه می کنید، اما بهتر است جهت امنیت بیشتر حتی شماره کارت را نیز اعلام نکنید. آیدی پی دقیقا همین امکان را به شما می دهد.

در روزهای آینده تیم تولید محتوای آیدی پی  مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در بخش وبلاگ قصد داریم علاوه بر مطالب در نحوه استفاده از آیدی پی ، برای شما مطالب آموزشی در حیطه تخصصی فعالیت خودمان، تهیه کنیم. به صورت کلی مطالب بخش وبلاگ ما در حوزه آموزش های نوین در حوزه خدمات مالی خواهد بود.

 آیدی پی به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، تلاش می کند در بخش آموزش مطالب کاربردی و مفید را در اختیار شما قرار دهد. در صورتی که شما موضوع مشخصی را در همین حوزه پیشنهاد می کنید، آن را با ما در میان بگذارید و با نظرات خود ما در خدمات دهی یاری کنید. از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

در مطالب آیدی پی :

مطلب بعدی:

فین تک چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.