استارت آپ های فین تک

ترفند هایی برای استارت آپ های فین تک برای رشد و توسعه بیشتر

چگونه می‌توانیم کیفیت خدمات مالی را بهبود بخشیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم و آن‌ها را به مشتریان در سطح جهانی ارائه کنیم؟

چگونه می‌توانیم کیفیت خدمات مالی را بهبود بخشیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم و آن‌ها را به مشتریان در سطح جهانی ارائه کنیم؟

هر مدیر عامل استارت آپ با چالش‌های مربوط به کارآفرینی مواجه است  و درس هایی که آن ها آموخته اند برای کارآفرینان جدیدی که با موانع مشابه روبرو هستند، بسیار ارزشمند می باشد. مدیران استارت آپ ها با مسائلی از جمله رقابت زیاد، مقررات مبهم و حاشیه‌های بسیار مواجه هستند. اما علی‌رغم تفاوت‌ها در موقعیت های جغرافیایی یا زمینه فعالیت، همه آن‌ها باید با موضوعات اصلی مانند به دست آوردن مشتریان، افزایش سوددهی و بالا بردن سرمایه دست و پنجه نرم کنند. در این مطلب چند نکته عملی وجود دارد که توسط مدیر عامل های باتجربه استارت آپ ها توصیه شده است:

تیم خود را به صورت دوره کوتاه‌مدت تشکیل دهید.

برخی از مدیران استارت آپ ها بیان می کنند که:  "استخدام تنها چیزی است که با رشد کسب‌وکار سخت‌تر می‌شود" و یا این که " استخدام تنها چیزی است که به اندازه رشد کسب‌وکار سخت‌تر می‌شود". برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود که یک دوره آزمایشی کوتاه‌مدت برای کارمندان کلیدی در نظر گرفته شود. در این صورت شما می‌دانید که یک فرد چگونه بر طبق اصول و قوانین شما کار می‌کند و تنظیم قرارداد برای دوره های زمانی سه یا شش ‌ماهه، می‌تواند به شما کمک کند تا افراد مناسب را استخدام کنید  و زمان زیادی را برای پیدا کردن افراد مناسب هدر ندهید.

مرتبط بخوانید : هفت نکته قبل از شروع یک استارت آپ فین تک که باید بدانید!

برای جذب مشتری، خدمات آنلاین و آفلاین ارائه کنید.

موضوع مهم دیگر، جذب مشتری است؛ البته همه شرکت‌ها به مشتریان نیاز دارند تا بتوانند به کار خود ادامه دهد و این موضوع به طور خاص برای خدمات مالی در کشورهای در حال توسعه چالش برانگیز است. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها پلت فرم‌های دیجیتال را مدیریت می‌کنند و مشتریان را به صورت آنلاین به دست می‌آورند، این ممکن است باعث شود که اهمیت حفظ مشتریان آفلاین به حاشیه کشیده شود. در واقع جذب مشتری به صورت آفلاین " اعتماد و اعتبار" را برای یک تجارت دیجیتالی ایجاد می‌کند و همچنین "کسب اعتماد و اعتبار" را سریع‌تر و سریع‌تر می‌کند. تمام مدیران عامل استارت آپ ها در مورد "استراتژی‌های متنوع جذب مشتری"  و تست کردن این روش ها و پیدا کردن روش کارساز، توافق کرده اند.

موضوع مهم دیگر، جذب مشتری است؛ البته همه شرکت‌ها به مشتریان نیاز دارند تا بتوانند به کار خود ادامه دهد و این موضوع به طور خاص برای خدمات مالی در کشورهای در حال توسعه چالش برانگیز است.

شراکت های برد-برد ایجاد کنید.

همه مدیران عامل استارت آپ فین تک، در مراحل اولیه شرکت‌هایی هستند که در برخی موارد نیاز به شراکت با سازمان‌های بزرگ‌تر و بهتر دارند. اما شما باید با احتیاط به مشارکت‌ها با آن ها نزدیک شوید و از "پویایی" بسیار نابرابر بین شرکت‌های نوپا و سازمان‌های بزرگ‌تر آگاه باشید. اگر شما یک شراکت استراتژیک می‌خواهید،  به شراکت استراتژیک سطح بالا نیاز دارید و رسیدن به این بینش کلید اصلی است. به این معنی که یاد بگیرید با استفاده از شاخص های عملکردی (KPI ) و در سطح تجارت های بزرگ صحبت کنید. البته در حالی که نیاز به شراکت در سطح بالا ضروری است، همچنین شرکت‌های نوپا به "رهبران تجاری" نیاز دارند تا بتوانند در نهایت به مشارکت خود ادامه دهند.

استارت آپ های فین تک

شرکت‌های نوپا نباید با رهبران بزرگ رقابت کنند؛ بلکه باید آن را به صورت شراکت "برنده – برنده" قلمداد کنند. مدیران اجرایی توصیه می کنند که شرکت‌های نوپا باید به انحصار خود توجه داشته باشند حتی اگر شرکای زیادی داشته باشند. به طوری که بقای استارت آپ وابسته به شراکت نباشد. 

 

قبل از افزایش سرمایه، روابط مناسبی ایجاد کنید.

 افزایش سرمایه یک چالش اصلی برای همه شرکت‌های نوپا است و در هر جایی که باشند این امر صدق می کند و استثنایی وجود ندارد. مدیران عامل استارت آپ های موفق نکات عملی در مورد ایجاد روابط خوب قبل از افزایش سرمایه را توصیه می کنند و همیشه استراتژی های خاصی دارند که سرمایه گذاران را در مورد کسب‌وکارشان هیجان‌زده کنند.

با اینکه بازارها و محصولات آن‌ها ممکن است متنوع باشند، اما چالش‌هایی که مدیران عامل با آن روبرو هستند بسیار با هم همپوشانی دارند. زمانی که این رهبران فرصتی برای تعامل با یکدیگر داشته باشند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، شرکت آن‌ها  حتی و مشتریان آن‌ها سود خواهند برد.

شرکت‌های نوپا نباید با رهبران بزرگ رقابت کنند؛ بلکه باید آن را به صورت شراکت "برنده – برنده" قلمداد کنند. مدیران اجرایی توصیه می کنند که شرکت‌های نوپا باید به انحصار خود توجه داشته باشند حتی اگر شرکای زیادی داشته باشند. به طوری که بقای استارت آپ وابسته به شراکت نباشد.

در مطالب آیدی پی :

مطلب قبلی:

افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای اپن‌کارت ۳

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.