معرفی ۱۰ شرکت که از تکنولوژی برای وام دهی استفاده می کنند!

در این مطلب به معرفی شرکت های فین تک فعال در حوزه لون تک می پردازیم. همراه آیدی پی باشید.

اگر تا به حال از یک وام مسکن استفاده کرده‌ باشید، احتمالا می‌دانید که این پروسه چقدر کند و عذاب آور است و اگر شما به هر دلیلی اعتبار مالی لازم را نداشته باشید، فرآیند دریافت هر نوع وامی می‌تواند دشوار و یا حتی غیر ممکن باشد.

خوشبختانه، کارآفرینان و فن‌آوری متحد شده اند تا مسائل بانک‌ها و وام دهندگان سنتی که برای چند دهه با مشکل روبرو بود را حل کنند. این شرکت‌ها به سرعت رشد کردند و در مورد نیاز به پیشرفت‌های جدید در صنعت وام‌دهی سرمایه گذاری کردند. علاوه بر فین تک ، روش‌های بی شماری وجود دارند که در آن‌ها شرکت‌های جدید فرایند وام گرفتن را آسان‌تر می‌کنند، کم‌تر باعث اذیت مشتریان می شوند و به طور کلی تجربه خوشایندتری را فراهم می کنند.

در ادامه مطلب به  ۱۰ شرکت برتر که از تکنولوژی برای وام دهی استفاده می‌کنند، اشاره خواهیم کرد.

علاوه بر فین تک ، روش‌های بی شماری وجود دارند که در آن‌ها شرکت‌های جدید فرایند وام گرفتن را آسان‌تر می‌کنند، کم‌تر باعث اذیت مشتریان می شوند و به طور کلی تجربه خوشایندتری را فراهم می کنند.

شرکت Prosper

Prosper  یک شرکت وام دهی نظیر به نظیر می‌باشد که به وام گیرندگان و وام دهندگان اجازه می‌دهد تا نیازهای مالی خود را برآورده سازند. Prosper تمام مزایای شرکت وام دهی مدرن را دارد. نرخ سود مقرون‌به‌صرفه، قوانین مناسب و ارزیابی فراتر از اعتبارات مالی شما از این ویژگی ها می باشد. اما علاوه بر این موارد، شما می‌توانید فرصت‌های وام دهی را به صورت روزانه از افراد مختلف پیدا کنید. Prosper به عنوان واسطه عمل می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف تجربه خوشایندی خواهند داشت. سرمایه‌گذاری با Prosper به مردم این فرصت را می‌دهد تا متوسط بازده ۸ درصدی را کسب کنند. این یک راه عالی برای تبدیل سرمایه شما به یک فرصت مناسب و سودآور است.

شرکت Network Capital Funding

این شرکت یک نرم‌افزار وام دهی را ایجاد کرده ‌است که اسناد مورد نیاز برای تکمیل یک پرونده وام دهی را تایید می‌کند. این نرم افزار برای تطبیق و ارسال دیجیتالی مدارک، دارای ویژگی هایی است که می‌تواند اختلافات جزئی را به وضوح تشخیص دهد. حذف فرآیند "کاغذ بازی "، شرکت Network Capital Funding را قادر ساخته است که فرایند وام دهی را تقریبا تا ۱۵ روز کاهش دهد.

مرتبط بخوانید: انقلاب در صنعت وام دهی با تکنولوژی های جدید

شرکت Upstart

Upstart  فقط به اعتبارات شما نگاه نمی‌کند تا مشخص شود که آیا شما واجد شرایط یک وام هستید یا خیر. آن‌ها برای بررسی واجد شرایط بودن به دنبال چیزهایی مانند تحصیلات و تجربه کاری هستند. آن‌ها با الگوریتم دقیق خود قادر به تعیین ایمنی یک وام براساس عوامل مختلف هستند. وام دهندگان سنتی تنها به اعتبارات شخص نگاه می کنند تا مشخص شود که آیا بازپرداخت وام امکان پذیر است یا خیر. شرکت‌های مدرن درک می‌کنند که مسئولیت مالی یک شخص مهم تر از اعتبار افراد است. با در نظر گرفتن همه این موارد، Upstart یک تکنولوژی وام دهی را ایجاد کرده‌ است که برای شروع آینده مالی افراد بسیار مناسب است.

 شرکت SoFi

SoFi  یکی از شرکت‌های بزرگ وام‌دهنده خصوصی در بازار است. با بیش از ۲۰ میلیارد دلار وام، آن‌ها به مردم در سراسر راه زندگی کمک می‌کنند و این در واقع بخشی از خدمات آن‌ها است. شرکت SoFi خواهان ایجاد سرمایه اجتماعی است که شامل نوعی وام دادن است که افراد را از زوایای مختلف بررسی می‌کند تا مشخص کند که آن‌ها به چه چیزی نیاز دارند و نیازهایشان چگونه می‌تواند فراهم شود. آن‌ها حتی پلتفرمی را ارایه می‌کنند که در آن افراد می‌توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند تا درباره فرآیند وام دادن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

لون تک

شرکت Funder

 هدف از این شرکت از بین بردن مشکلات وام گرفتن برای صاحبان تجارت‌های کوچک است. این یک فرآیند طولانی برای پیدا کردن دلال، ارزیابی وام‌دهنده، پر کردن فرم ها و صبر کردن برای نتیجه است. شرکت Funder تمام بخش‌های مختلف وام گرفتن را انجام می دهد و آن‌ها را برای شما آسانتر می کند. از طریق فرآیند ساده شده توسط آن‌ها، تنها کاری که می‌کنید پاسخ دادن به چند سوال کوتاه است و بقیه کارها را خودشان انجام می‌دهند. سپس آن‌ها به شما مشاوره خواهند داد تا هر گونه مسائلی که دارید را بررسی کنید و به شما در درخواست وام کمک می کند تا بهترین آن‌ها برای شما محقق شود. آن‌ها با ایجاد یک فرایند وام‌دهی که بخش‌های خسته‌کننده را حذف می‌کنند، پروسه وام دادن را تسریع می‌کنند. آن‌ها در زمانی که به شدت مورد نیاز است، تغییر قابل توجهی به صنعت وام دهی داده اند.

شرکت Unisource

چیزی که بسیاری از مردم آن را درک نمی‌کنند این است که عنوان و تعهد این شرکت‌، در طول فرآیند وام مسکن به وجود آمده‌است. این شرکت‌ها از نزدیک با وام دهندگان مسکن در تماس هستند که تلاش می‌کنند تا وام‌ها را زودتر تحویل دهند. Unisource از طریق یک مدل کسب‌وکار مطابق با تکنولوژی، مزایای اطلاعات متمرکز و پردازش موثر را ترکیب می کند. یادگیری ماشینی و اتوماسیون به این معنی است که اطلاعات خریدار به سرعت از تعدادی از منابع آنلاین جمع آوری می شوند تا گزینه‌های سفارشی برای تامین نیاز های هر وام مسکن سریع‌تر از قبل ایجاد شود.

شرکت Kabbage

این شرکت برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای صرفه‌جویی در زمان درخواست‌های وام ایجاد شده است و در عرض چند دقیقه درخواست ها را ایجاد می‌کنند. آن‌ها فراتر از بررسی وضعیت مالی عمل می کنند. آن‌ها از عملکرد کلی کسب‌وکار برای ارزیابی میزان وامی که یک کسب‌وکار واجد شرایط آن است نگاه می‌کنند. Kabbage به قدری سریع عمل می‌کند که بعد از درخواست، شما می‌توانید به اعتبارمالی مورد نیازتان در روز بعد دسترسی داشته باشید.

مرتبط بخوانید :  ۶ نکته که صاحبان کسب و کار باید از فین تک بدانند!

شرکت Fiserv

Fiserv  یک توسعه دهنده فین تک است که وام دهندگان و سایر شرکت‌های وابسته را قادر می‌سازد که از موقعیت‌های مالی خود بیش‌ترین بهره را ببرند. صنعت وام دادن پول در حال افزایش سرعت فرآیند است. شتاب مداوم به خصوص در دنیای دیجیتال، به بالاترین پردازش پرداخت و نرم‌افزار صدور صورت‌حساب برای ادامه حرکت نیاز دارد. Fiserv طیف وسیعی از محصولات مالی را ارایه می‌دهد که فرآیند را خودکار می‌کنند. در صنعتی که هر روز با اعتبارات مالی سروکار دارد، Fiserv  دانش فنی را به کار می‌اندازد تا کارها را به نحو احسن انجام دهد.

لون تک

شرکت LendUp

LendUp  یک رویکرد جامع برای وام دادن است، اما مهم‌تر از آن، اعتبار مالی به هنگام استفاده از آن است. این کمپانی، وام‌دهنده ای است که به اعتبار مالی شما اهمیت نمی‌دهد. آن‌ها علاوه بر ارائه اعتبارات مالی و وام، دوره‌های آنلاین رایگان برای بالا بردن دانش مالی و کمک به ایجاد تصمیمات بهتر با پول فراهم می‌کنند. آن‌ها به مشتریان خود اعتماد دارند و به طور واضح بهای آن را پرداخت می‌کنند و بیش از ۱ میلیارد دلار اعتبار تامین کرده‌اند و هنوز هم فعال هستند.

شرکت Oportun

Oportun یک شرکت وام‌دهنده است که واقعیت را به تصویر می‌کشد. آن‌ها در طی فرآیندی توضیح می‌دهند که چگونه سه اداره اعتبار مالی اصلی هیچ راهی برای ارزیابی یک وام‌گیرنده بدون توجه به اعتبارات مالی افراد ندارند. وام دهندگان کوچک‌تر تمایل دارند نرخ‌های بالا و شرایط غیرواقعی را ارائه دهند. Oportun با استفاده از موقعیت خود برای مشخص کردن صلاحیت افراد در دریافت وام استفاده می کند و اعتبار لازم را به همراه یک طرح پرداخت واقعی برای کسانی که نیاز دارند، تامین می‌کند. میلیونها نفر برای حوادث ناگهانی و خریدهای جدید به یک وام نیاز دارند. آن‌ها اکنون این فرصت را دارند که در هنگام ساخت آینده خود، اعتبار مالی لازم را دریافت کنند. 

نظر شما در خصوص راه اندازی چنین شرکت هایی در ایران چیست؟! برای ما بنویسید. 

 

در مطالب آیدی پی :

مطلب قبلی:

پلاگین پرداخت برای Paid Memerships Pro

زمان مطالعه: ۳ دقیقه
آینده فین تک
مطلب بعدی:

آینده فین تک (فناوری مالی) به چه صورت خواهد بود؟

زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.