کم کارمزد ترین درگاه پرداخت

کم کارمزدترین درگاه پرداخت

آیدی پی با یک درصد تا سقف حداکثر ۳۰۰۰تومان ، کمترین کارمزد را در میان درگاه های پرداخت دریافت و و بیشترین امکانات را به شما ارائه میکند.

با گسترش تجارت الکترونیک در سال های اخیر تراکنش های زیادی به صورت روزانه در بستر وب انجام می شود. پرداخت های اینترنتی در واقع برای پرداخت هزینه کالا و یا خدمات به صورت الکترونیکی انجام می شود. در این پرداخت ها نیازی به مراجعه به بانک و یا خودپرداز نیست بلکه پرداخت به کمک اطلاعات شماره کارت بانکی و رمز دوم انجام می شود.

برای انجام تراکنش های اینترنتی نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد. درگاه پرداخت اینترنتی بستری را برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی فراهم می کند که بتوانند خدمات و کالاهای خود را در اینترنت به فروش برسانند و به راحتی هزینه آن را دریافت کنند. در این حالت مشتری باید اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم آن را در درگاه پرداخت وارد نمایند تا هزینه کالا یا خدمات را به صاحب کسب و کار بپردازد.

در واقع می توان درگاه پرداخت اینترنتی را به عنوان واسطی بین فروشگاه اینترنتی و بانک ها در نظر گرفت که امکان پرداخت را بدون مراجعه به بانک فراهم می کنند. با استفاده از درگاه های پرداخت مبلغ مورد نظر به صورت آنی از حساب بانکی فرد کسر شده و به حساب فروشنده واریز می شود.

مرتبط بخوانید: ۶ موردی که صاحبان کسب و کار باید از پرداخت آنلاین بدانند!

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

اکنون که با مفهوم درگاه پرداخت اینترنتی آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چند نوع درگاه پرداخت وجود دارد. به طور کلی دو نوع درگاه پرداخت وجود دارد که شامل درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت غیر مستقیم می باشد.

درگاه پرداخت مستقیم درگاهی است که کاربر برای پرداخت هزینه کالا و یا خدمات اینترنتی به طور مستقیم به درگاه پرداخت یکی از بانک ها مانند ملت، ملی، سامان و ... متصل می شود. در این حالت باید به طور مستقیم از بانک مربوطه درگاه پرداخت دریافت کرد. برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم باید سایت شما دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد که فرایندی بسیار دشوار و طاقت فرسا است!

درگاه پرداخت غیر مستقیم به این صورت است که از یک واسط برای انجام تراکنش ها استفاده می شود. در این حالت زمانی که مشتری تمایل به پرداخت هزینه به صورت اینترنتی می باشد ابتدا به سایت واسط بانکی متصل شده و سپس به بانک اصلی وصل می شود. در این روش صاحب کسب و کار اینترنتی باید درصدی به عنوان کارمزد به سایت واسطه بپردازد.

مزیتی که درگاه پرداخت غیر مستقیم نسبت به درگاه مستقیم دارد، آسان بودن شرایط دریافت آن است که شما می توانید به راحتی و بدون داشتن نماد اعتماد الکترونیکی موفق به دریافت آن شوید.

نکته مهمی که شما باید در انتخاب درگاه پرداخت غیر مستقیم در نظر داشته باشید معتبر بودن و همچنین کم بودن میزان کارمزد است. وب سایت های واسط مختلفی وجود دارند که باید آن ها را بررسی کنید و از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

کم کارمزد ترین درگاه پرداخت

کم کارمزد ترین درگاه پرداخت اینترنتی به صورت غیر مستقیم

اگر می خواهید برای وب سایت خود درگاه پرداخت غیر مستقیم تهیه کنید باید در سایت مورد نظرتان ثبت نام کنید و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارشان قرار دهید. بعد از ثبت نام سایت واسط درگاه پرداخت را به شما ارائه می کند.

یکی از بهترین وب سایت های واسط برای تراکنش های اینترنتی سایت آیدی پی می باشد که بالاترین کیفیت را با تعرفه ارزان ۱درصد و تا سقف حداکثر ۳۰۰۰تومان در اختیار شما قرار می دهد.

برای دریافت وب سرویس پرداخت آیدی پی شما باید در این سایت ثبت نام کنید و با چند کلیک ساده API Key خود را دریافت کنید. اگر فروشگاه اینترنتی و یا اپلیکیشنی دارید و به دنبال راهی برای انجام پرداخت ها به صورت مطمئن و با کم ترین کارمزد هستید؛ API Key دریافت شده از وب سایت آیدی پی را در سایت یا اپلیکیشن خود قرار دهید.

مرتبط بخوانید: افزونه درگاه پرداخت آیدی پی برای پرستاشاپ

انواع کارمزد ها در وب سایت آیدی پی

۳ روش برای پرداخت کارمزد ها در آیدی پی امکان پذیر است که شما می توانید بر اساس نوع فعالیتی که دارید یکی از این روش ها را انتخاب کنید. این سه روش شامل موارد زیر است:

۱. درصدی:‌ در صورتی که کارمزد‌ آیدی پی را از نوع درصدی انتخاب کنید،‌ سهم آیدی پی به ازای هر تراکش یک درصد خواهد بود. اما این یک درصد،‌ سقف و کف خواهد داشت. کف این نوع کارمزد برابر با ۱۰۰ تومان و سقف آن برابر با ۳۰۰۰ تومان است.

به طور مثال:

    تراکنشی که به مبلغ ۴۵ هزار تومان است کارمزدی برابر با ۴۵۰ تومان دارد.

    تراکنشی با میزان ۵۰ میلیون تومان، کارمزدی برابر با ۳۰۰۰ تومان خواهد داشت.

    تراکنش‌هایی که از ۱۰ هزار تومان کمتر باشند، کارمزدی برابر با ۱۰۰ تومان خواهند داشت.

۲. مبلغ ثابت:‌ با توجه به میزان تراکنشی که دارید می‌توانید با آیدی پی مذاکره کنید که به ازای هر تراکنش فقط یک مبلغ ثابتی پرداخت کنید.

۳. پلکانی: با توجه به میزان تراکنشی که دارید می‌توانید با آیدی پی مذاکره کنید که به ازای هر تراکنش، مانند یک پلکان کارمزدها را پرداخت کنید. به طور مثال، توافق می کنید که به ازای هر بازه‌ای از تراکنش، چه مقدار کارمزد به ‌آیدی پی می‌پردازید. کارمزد درصدی نیز به نوعی یک کارمزد پلکانی محسوب ‌می‌شود که سقف و کف آن ثابت است.

می‌توانید برای هر سه نوع کارمزد انتخاب کنید که پرداخت کننده و یا دریافت کننده تراکنش‌‌ها، این کارمزد را به آیدی پی بپردازد.

اگر تمایل به داشتن درگاه پرداخت معتبر و با کارمزد کم دارید هم اکنون با چند کلیک ساده در سایت آیدی پی ثبت نام کنید و درگاه پرداخت ویژه خود را دریافت کنید.

در مطالب آیدی پی :

دایرکت دبیت
مطلب قبلی:

از دایرکت دبیت چه میدانید؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه
پرداخت یار بانک مرکزی
مطلب بعدی:

پرداخت یار بانک مرکزی چیست؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.