پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰

آیا می ‌دانستید که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۰۰۰ % افزایش پیدا کرد! ؟ قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ چقدر خواهد بود ؟

آیا در حال حاضر روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنید و در این فکر هستید که در آینده نزدیک چه اتفاقی خواهد افتاد، پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ چیست؟ یا اینکه در مورد آن شنیده‌اید و می ‌خواهید بدانید که آیا در طولانی مدت این یک سرمایه‌گذاری خوب است یا نه ؟ خوب، اگر پاسخ شما به هر کدام از این سوالات بله باشد، پس این مطلب را تا انتها بخوانید!

واقعیت سریع :  آیا می ‌دانستید که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۰۰۰ % افزایش پیدا کرد! ؟

در این راهنمای پیش‌بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰، ابتدا به شما یک نمای کلی از آنچه در حقیقت وجود دارد ارایه می ‌دهیم و توضیح مختصری از آن چه که در دنیای واقعی وجود دارد ارائه می کنیم.

بعد از آن، در مورد برخی پیش‌بینی ‌های محبوب درباره قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۰ بحث خواهیم کرد و در نهایت، در مورد برخی از رویدادهای آینده جهان که می ‌تواند بر روند قیمت آن تاثیر بگذارد، بحث و گفتگو خواهیم کرد.

پروژه: بیت کوین

بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط یک توسعه دهنده به نام "Satoshi Nakamoto"  ایجاد شد و اولین و اصیل ترین ارز دیجیتال بود. بیت کوین به مردم این امکان را می ‌دهد که بدون واسطه پول دریافت و ارسال کنند؛ این یک سیستم پرداخت‌های غیر متمرکز است.

شبکه توسط هیچ فردی کنترل نشده و توسط هیچ بانک مرکزی پشتیبانی نمی ‌شود. در عوض، معاملات توسط انجمن "ماینرها"  تایید می‌ شوند که از قدرت محاسباتی خود برای تایید "سرمایه"  استفاده می ‌کنند. در عوض، ماینرها با دریافت بیت کوین برای مشارکت در شبکه پاداش می گیرند.

تکنولوژی که از بیت کوین پشتیبانی می ‌کند بلاکچین نامیده می ‌شود که شبیه یک کتاب حسابداری بزرگ است. همه تراکنش هایی که در شبکه بیت کوین پردازش شده‌اند در بلاکچین قابل رویت هستند. به علاوه، زمانی که یک تراکنش اضافه می شود، به هیچ وجه نمی توان آن را تغییر داد یا حذف کرد که باعث می شود همه چیز بسیار شفاف باشد.

زمانی که ارسال بیت کوین به یک شخص دیگر انجام می ‌شود، تراکنش معمولا حدود ۱۰ دقیقه طول می ‌کشد. در مجموع، شبکه می ‌تواند حدود ۷ تراکنش در هر ثانیه را پردازش کند و هزینه آن بستگی به این دارد که چند نفر از این سیستم استفاده می ‌کنند.

پروژه بیت کوین یک موفقیت فوق ‌العاده ‌است. وقتی اولین بار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، قیمت آن کم‌تر از ۱ سنت بود. ۸ سال بعد در سال ۲۰۱۷، به حدود ۲۰،۰۰۰ دلار رسید. علاوه بر این ها توسعه بیت کوین باعث ایجاد ۱۶۰۰ ارز دیجیتال در این بازار شد.

بنابراین، حالا که کمی در مورد چیزی که واقعا در حقیقت وجود دارد، در بخش بعدی پیش ‌بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰ را با شما به اشتراک می گذاریم.

مرتبط بخوانید : مقایسه کیف پول های دیجیتال

پیش‌بینی‌ قیمت بیت کوین و آنچه که باید در نظر بگیرید!

در حقیقت هیچ‌کس نمی ‌تواند آینده یک ارز دیجیتال را پیش‌بینی کند، اما اگر ما بتوانیم این کار را بکنیم، همه ما میلیاردر خواهیم بود! در جهان ارزهای دیجیتال، قیمت‌ ها بسیار ناپایدار هستند. این بدین معنی است که مقدار یک واحد می‌ تواند به سرعت بالا یا پایین برود، و اغلب توضیحی برای بالا و پایین رفتن آن وجود ندارد. این باعث می‌ شود پیش‌بینی قیمت بیت کوین بسیار دشوارتر از بازارهای سنتی باشد.

زمانی که ارزش آینده یک ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود، همیشه بهتر است به رویداد های دنیای واقعی نگاه کنید. این می ‌تواند شامل فن ‌آوری ‌های پیشرفته، اهداف نقشه آینده، مشارکت جدید و یا حتی مقررات باشد.

مهم ‌ترین چیز این است که شما همیشه قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات خودتان انجام ‌دهید. هرگز یک ارز دیجیتال را نخرید، فقط به این خاطر که پیش‌بینی قیمت ها شما را به هیجان می‌ آورد! در پایان روز، همه نظرات متفاوتی دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که پیش بینی های آن ها درست هستند.

بنابراین، حالا که می ‌دانید در هنگام پیش ‌بینی چه مواردی را باید مد نظر قرار دهید، بخش بعدی پیش ‌بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰ به تحلیل برخی پیش‌بینی‌ های معروف بیت کوین خواهیم پرداخت.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰

McAfee

اولین پیش‌بینی بیت کوین که می ‌خواهیم با شما در مورد آن بحث کنیم توسط John McAfee، سازنده نرم ‌افزار محبوب آنتی ویروس McAfee است. McAfee در صنعت ارز دیجیتال مشهور است زیرا پیش‌بینی قیمت زیادی در توییتر منتشر می ‌کند، با این حال، انجام پروژه‌ های رمز ارزها بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار برای او هزینه داشته است.

به هر حال مک McAfee در سال ۲۰۱۷ گفت که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید و اکنون نیز پیش‌بینی قیمت بیت کوین را تا ۱ میلیون دلار افزایش داده است!

McAfee ادعا می‌ کند که پیش‌بینی او براساس مدل پیش‌بینی قیمت خودش است، اما هیچ‌کس نمی‌داند که این مدل چه شکلی است. اگر قیمت آینده بیت کوین تا ۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به واقعیت بپیوندد، ارزش کلی بازار ۱۵ تریلیون دلار خواهد شد.

سرمایه ‌گذاری در بازار برای کار بر روی ارزش کلی یک دارایی یا کسب‌وکار به کار می‌ رود. این مورد با ضرب کردن قیمت بازار فعلی در برابر کل مقدار ارزها یا سهام در گردش حساب می ‌شود. برای مثال، اگر قیمت فعلی یک ارز دیجیتال ۱۰ دلار باشد و ۵ میلیون واحد در گردش وجود داشته باشد، آنگاه سرمایه‌ بازار ۵۰ میلیون دلار خواهد بود.

بر اساس پیش بینی McAfee بیت کوین نیاز دارد تا قیمت خود را تا بیش از ۴،۹۰۰ درصد افزایش دهد. جالب است که قیمت بیت کوین به میزان بیش از ۲،۰۰۰ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافت. اگر روند فعلی ادامه داشته باشد، ممکن است این اتفاق در سال ۲۰۲۰ هم رخ دهد.

Tom Lee

پیش ‌بینی قیمت بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مربوط بهتحلیلگری به نام تام لی است. لی برای سازمان تحقیقاتی ارز دیجیتال Fundstrat کار می ‌کند و به خاطر بحث در مورد عملکرد قیمت بیت کوین در تلویزیون معروف است. طبق پیش‌بینی تام لی، ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ با رسیدن به ۲۵۰۰۰ دلار رکورد خود را خواهد شکست.

لی معتقد است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به ارزش ۹۱،۰۰۰ دلار خواهد بود. این پژوهشگر به خصوص در آنالیز نمودار بسیار باتجربه است. زمانی که شما به حرکات قیمت یک ارز در طول زمان نگاه می ‌کنید و سپس یک پیش‌بینی برای آینده براساس این که چگونه در گذشته تغییر کرده است، ایجاد می کنید.

در حقیقت، بیت کوین احتمالا تنها ارز دیجیتالی است که می‌ توانید آنالیز نمودار را برای آن انجام دهید. این بدین دلیل است که دیگر رمزارزها به اندازه کافی حجم مبادلات و یا داده ‌های تاریخی کافی ندارند در حالی که بیت کوین دارای سابقه ثبت‌شده در طی ۹ سال است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰ Osato Avan-Nomayo

پیش‌بینی قیمت بعدی سال ۲۰۲۰ که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم واقعا جالب است، که توسط تحلیلگر Osato Avan - Nomayo از بیت کوین انجام شده ‌است. این پیش‌ بینی بر اساس این حقیقت استوار است که در سال ۲۰۲۰ پاداش ماینینگ بیت کوین از ۱۲.۵ BTC به ۶.۲۵ BTC نصف خواهد شد ( پدیده هاوینگ ).

همانطور که در نمودار زیر می‌بینید، پاداش استخراج بیت کوین دو بار در طی تاریخچه آن نصف شده ‌است. در سال ۲۰۱۲ از ۵۰ BTC تا ۲۵ BTC و سپس در سال ۲۰۱۶ از ۲۵ BTC به ۱۲.۵ BTC نصف شده است. نمودار قیمت بیت کوین در طول زمان نشان می‌ دهد که وقتی این دو رویداد رخ داد، قیمت اندکی بالاتر خواهد رفت.

بیت کوین

برای مثال، یک سال پس از اولین کاهش پاداش استخراج، BTC تا ۱۰۰۰ دلار برای اولین بار افزایش یافت. پس از آن یک سال پس از دومین کاهش پاداش استخراج، BTC به ۱۹۵۰۰ دلار رسید.

اگرچه بیت کوین قیمت مناسب آینده را برای سال ۲۰۲۰ تعیین نمی ‌کند، اما تجزیه و تحلیل آن‌ ها پیش‌بینی می ‌کند که ارزش آن به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۰ برسد، که حداقل ۲۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.

Fran Strajnar

آخرین پیش‌بینی قیمت نهایی ۲۰۲۰ که می‌خواهیم در مورد آن بحث کنیم توسط مدیر عامل Brave New Coin، یک سازمان تحقیقاتی رمز ارزها است. در این پیش‌بینی بیت کوین، Fran Strajnar معتقد است که قیمت آن تا سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۰۰،۰۰۰ دلار خواهد شد.

Strajnar استدلال می‌ کند که نرخ پذیرش همیشه در حال افزایش است، که شامل افراد بیشتری است که از شبکه استفاده کرده و باعث افزایش در کیف‌ پول ها و اپلیکیشن ها است. این یک بحث خوب است زیرا هر چه مردم بیشتر خرید می‌ کنند و از بیت کوین استفاده می ‌کنند، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

در حقیقت، در کشورهایی مانند ژاپن، بیش از ۲۰۰،۰۰۰ فروشگاه وجود دارد که می ‌توانید بیت کوین را در دنیای واقعی خرج کنید. بنابراین، این همچنین به افزایش قیمت رمزارزها در جهان واقعی کمک می‌ کند.

خوب، درباره پیش‌بینی ‌های قیمت بیت کوین که به آن ها اشاره کردیم چه فکر می‌کنید؟ آیا شما با آن‌ها موافقید یا هنوز قانع نشده اید؟ اگر شما به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، پس بخش بعدی پیش‌ بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۰ را بخوانید. این بخش به شما برخی اطلاعات درباره اتفاقاتی که می ‌تواند بر قیمت بیت کوین اثر بگذارد، خواهد گذاشت.

مرتبط بخوانید : ۸ ترند برتر پرداخت دیجیتال برای ۲۰۲۰

نقشه راه بیت کوین

یکی از مهم‌ ترین چیزها در هنگام پیش بینی قیمت، رویدادهای دنیای واقعی مانند پیشرفت‌ های فنی و قوانین است. برخی از این نکات را فهرست کرده‌ایم که می‌تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

پیشرفت‌ های تکنیکی

اگر چه بیت کوین از لحاظ سرمایه ‌گذاری در بازار، شهرت و کاربرد در دنیای واقعی رتبه اول را دارد، سطح عملکرد تراکنش های آن واقعا بسیار ضعیف هستند. در حقیقت، رمز ارزهای دیگری وجود دارند که سریع‌تر، ارزان‌تر و مقیاس پذیر هستند.

ابتدا، ۱۰ دقیقه طول می ‌کشد تا یک تراکنش در شبکه بیت کوین تایید شود. سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم می ‌توانند تراکنش ها را در حدود ۱۶ ثانیه تایید کنند. دوم اینکه، هزینه بیت کوین در حال حاضر بسیار بالاتر از هزینه استفاده ‌شده است.

سوم، و احتمالا مهم‌تر از همه اینکه، بیت کوین تنها می‌ تواند ۷ تراکنش در هر ثانیه را تایید کند. این سطح مقیاس پذیری بیت کوین در حال حاضر است و یک مشکل بزرگ است. به عنوان مثال، NEO و Ripple قادر به تایید هزاران معاملات در ثانیه هستند، بنابراین اگر قرار باشد بیت کوین یک سیستم پرداخت جهانی شود، باید از لحاظ فنی بهبود یابد.

شرکتی به نام Lighting Labs (که سرمایه ‌گذاری از مقامات ارشد توییتر، پی پال و Litecoin دریافت کرده ‌است) بسیار نزدیک به انتشار پروتکلی است که به طور قابل ‌توجهی عملکرد تراکنش های بیت کوین را بهبود می ‌بخشد.

اعتقاد بر این است که این پروتکل می‌تواند به شبکه بیت کوین اجازه دهد حداکثر میزان تراکنش ها را به میلیون در ثانیه افزایش دهد. علاوه بر این، تراکنش ها بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر خواهند بود. اگر شبکه نورپردازی موفق باشد، باید تاثیر بسیار مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

قوانین و مقررات

اگرچه بیت کوین تقریبا ۱۰ سال است که داد و ستد می شود، اما مقررات و قوانین مربوط به آن هنوز هم در روزهای اول خود است. به نظر می‌ رسد که زمانی که دولت‌ ها شروع به تنظیم آن می‌ کنند، قیمت بیت کوین به طور منفی تحت‌ تاثیر قرار خواهد گرفت. با این حال، این نمی ‌تواند بیشتر از حقیقت باشد … فقط نگاهی به ژاپن بیندازید!

در سال ۲۰۱۷، ژاپن اولین کشور در جهان شد که به طور کامل بیت کوین را به همان شکل صنعت خدمات مالی خود تنظیم کرد. در واقع، دولت ژاپن بیت کوین را به همان شکل واحد پول ین در نظر می گیرد.

از زمانی که این اتفاق افتاد، ژاپن بیش ‌ترین حجم مبادلات را در جهان برای بیت کوین دارد. مردم همچنین هر روز در دنیای واقعی از آن استفاده می‌ کنند چون بیش از ۲۰۰،۰۰۰ فروشگاه وجود دارد که آن را می ‌پذیرند.

زمانی که کشور های اصلی دیگر از سیاست مقررات مشابه دولت ژاپن پیروی کنند، بیت کوین مشروعیت بسیار بیشتری به دست خواهد آورد. نه تنها به این معنا است که افراد شروع به اعتماد به بیت کوین می ‌کنند، بلکه همچنین می‌ تواند به موسسات مالی بزرگ اجازه آغاز سرمایه‌ گذاری را بدهد. در نهایت، اگر این مورد باشد، قیمت بیت کوین باید افزایش یابد.

مشارکت و سازگاری

همانطور که در بالا ذکر شد، بیش از ۲۰۰،۰۰۰ فروشگاه در ژاپن وجود دارند که بیت کوین را می ‌پذیرند. اگرچه در کشورهای دیگر مانند آمریکا و بریتانیا نیز فروشگاه‌ های بیشتری وجود دارد، اما نسبتا تعداد آن ها کم است.

همانطور که شرکت ‌های بیشتری شروع به پذیرش بیت کوین می ‌کنند، به مردم این امکان را می دهد که از آن به عنوان یک واحد پول واقعی استفاده کنند. از سوی دیگر، اگر یک اپلیکیشن واقعا محبوب تصمیم بگیرد که بیت کوین را به عنوان واحد پول اصلی اش بپذیرد، ارزش بیشتری به بیت کوین می ‌دهد.

اساسا، اگر بیت کوین بتواند مصرف خود در جهان واقعی را افزایش دهد، ما می ‌توانیم پیش‌ بینی قیمت واقعی ۲۰۲۰ را شاهد باشیم.

رقابت

اگرچه بیت کوین همیشه شماره یک رمزارزها بوده ‌است، اما مهم است که به یاد داشته باشید بیش از ۱،۵۰۰ نوع مختلف در بازار وجود دارد. اگرچه بسیاری از این پروژه‌ها در پروتکل ‌های بلاکچین مانند اتریوم ساخته شده ‌اند، اما تعداد زیادی از بلاکچین های شخصی نیز وجود دارند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزهای دیجیتال در آینده افزایش قیمت داشته باشند، بنابراین شما باید همیشه تحقیق کنید و در مورد آنچه که پروژه‌های دیگر انجام می ‌دهند، جستجو کنید.

علاوه بر این، بانک‌ های مرکزی مختلف و دولت ‌ها در نظر دارند رمزارزهای خود را نیز منتشر کنند که می‌ تواند در رقابت مستقیم با بیت کوین باشد. برای مثال، دولت ونزوئلا به تازگی یک ICO  را برای واحد پول خود ایجاد کرده ‌است.

بنابراین، حالا که شما برخی از رویداد های جهان واقعی را می ‌دانید که می‌ تواند بر قیمت تاثیر بگذارد، در بخش نهایی می خواهیم به این سوال جواب بدیم که سرمایه‌گذاری خوبی است یا نه ؟

آیا سرمایه‌گذاری روی بیت کوین خوب است؟

درست مانند پیش‌بینی ‌های انجام‌شده که در بالا به آن اشاره کردیم، هیچ چیز تضمین‌ شده ای وجود ندارد. شما همیشه باید براساس تحقیقات خود تصمیم بگیرید، پس لطفا این را در نظر بگیرید.

به هر حال، به طور کلی این اعتقاد وجود دارد که چندین ارز دیجیتال وجود خواهند داشت که نقش مهمی در معاملات آینده ایفا می‌ کنند. با این حال، بیت کوین همیشه محبوب ترین و قابل اعتماد ترین مورد از همه آن ‌ها خواهد بود.

چه سرمایه ‌گذاری خوب باشد چه نباشد؛ شما باید تصمیم خود را از طریق تحقیقات خودتان بگیرید. زمانبندی همه چیز در بازار ارزهای دیجیتال است، زیرا اگر در ابتدای سال ۲۰۱۷ سرمایه ‌گذاری کرده بودید و در پایان سال آن را فروخته بودید بیش از ۲۰۰۰ % سود می کردید!

در مطالب آیدی پی :

اتریوم چیست
مطلب بعدی:

اتریوم چیست و قرارداد هوشمند چطور کار میکند؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.