کاربرد آیدی پی در بیمه

کاربرد آیدی پی در صنعت بیمه

آیدی پی یک درگاه پرداخت است که کاربردهای زیادی دارد. در معرفی کاربرد های آن امروز به صنعت بیمه می پردازیم.

صنعت بیمه یکی از صنایعی است که به طور مستمر برای دریافت وجه با مشتریان خود سر و کار دارد. حق بیمه در انواع بیمه های مختلف (سرمایه گذاری، بیمه عمر ، بیمه شخص ثالث و ...) نیاز به پرداخت به صورت ماهیانه و یا سالیانه دارد. با توجه به حجم تراکنش های روزانه شما آیدی پی یک انتخاب بسیار خوب برای دریافت وجه از مشتریان شماست. استفاده از آیدی پی این مزایا را برای شما خواهد داشت:

۱- شما می توانید درگاه را به نام نمایندگی بیمه خود بسازید و با این کار علاوه بر ماندگار کردن اسم خود، نیازی به ارائه شماره شبا و یا کارت خود هر بار برای مشتریان خود را ندارید.

۲- شما می توانید برای انواع بیمه نامه ای که صادر می کنید، درگاه های متفاوت بسازید. برای ساخت درگاه های متفاوت نیازی به تایید مجدد مدارک شما نیست و با یک حساب کاربری می توانید به تعداد دلخواه درگاه پرداخت بسازید. ذکر این نکته ضروری است که شما برای انجام کارهای شخصی خود نیز می توانید درگاه مجزایی داشته باشید.

۳- امکان ارسال پیامک رایگان درخواست پول نیز یکی دیگر از مزایایی استفاده از آیدی پی است. قرار است به مشتریان خود یادآوری پرداخت حق بیمه را انجام بدهید؟! حتی می توانید این پیام ها را برای موعد مقرر زمان بندی کنید. پیامک به صورت اتوماتیک به مشتریان شما ارسال خواهد شد.

مرتبط بخوانید: درخواست پول از طریق پیامک

۴- داشبورد آیدی پی امکانات فوق العاده ای به شما می دهد که مبلغ واریز و تعداد واریز ها را می توانید در آن یک یک نگاه ببینید. علاوه بر آن گزارش های جامع که به تفکیک زمان ، توضیحات و نام پرداخت کننده و هم چنین درگاه شما در داشبورد هست، شما را از استخدام نیروی حسابداری بی نیاز می کند و فرآیند خدمات دهی به مشتریان را برای شما راحت خواهد کرد.

مرتبط بخوانید: استفاده از داشبورد کاربردی آیدی پی

۵- شما می توانید فیلد های درگاه خود در آیدی پی را با توجه به نیاز خود تعریف و شخصی سازی کنید. آیا برای دریافت هزینه بیمه نامه مشخصی نیاز به دریافت اطلاعات خاص است؟ حتی می توانید این فیلد ها را ضروری تنظیم کنید.

۶- شما می توانید حساب بانکی های متفاوتی داشته باشید. به طور مثال شاید تصمیم داشته باشید که تمامی حق بیمه پرداختی در مورد بیمه نامه های عمر به حساب بانک ملت شما واریز شود. شما می توانید به راحتی یک حساب بانکی جدید اضافه کنید و با این کار این موضوع را مدیریت کنید.

۷- استفاده از خدمات آیدی پی برای نمایندگان بیمه و تمامی پذیرنده ها رایگان است.

۸- پیامک واریز وجه برای شما در هر پرداخت ارسال می شود.

۹- شما می توانید وضعیت تراکنش های انجام شده، تراکنش های تسویه شده و ... را در داشبورد کاربردی خود در آیدی پی رصد کنید.

۱۰- گزارش های مالی که در آیدی پی به شما ارائه می شود، قابل دانلود به فرمت اکسل است و بنابراین در صورت لزوم می توانید گزارش ها را در سیستم خود نیز داشته باشید.

آیدی پی یک راهکار برای دریافت و انتقال وجه است که به شما امکان مدیریت پرداخت ها و دریافت ها را به آسانی ارائه می کند. صنعت بیمه تنها یکی از هزاران کاربردی است که آیدی پی دارد. به زودی برای شما از کاربرد های دیگر این درگاه پرداخت شخصی می نویسیم. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید و آیا سوالی دارید؟ حتما بپرسید.

در مطالب آیدی پی :

اهمیت، مزایا و معایب برنامه های USSD
مطلب بعدی:

اهمیت، مزایا و معایب برنامه های USSD

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

۱ دیدگاه

site jalebie

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.