۷ نکته خلاقانه برای ارائه خدمات به مشتری امروزه، همه چیز به تجربه مشتری بستگی دارد. در واقع، تخمین زده میشود که تجربه مشتری تا سال ۲۰۲۵ یک متمایزکننده کلیدی برای برندها خواهد بود.
۱۰ تغییری که کسب و کار شما باید در سال ۲۰۲۲ برای آن آماده باشد در این مطلب می خواهیم تغییراتی که باید در سال ۲۰۲۲ در کسب و کار خود با آن ها روبرو شوید را معرفی و بررسی نماییم.
چرا خدمات مشتری برای استارت آپ های فین تک اهمیت دارد؟ در این مطلب به بررسی اهمیت تجربه مشتری در صنعت فین تک و معرفی استراتژی های مناسب برای بهبود تجربه مشتری خواهیم پرداخت.
۷ راه برای طراحی استراتژی تجربه مشتری عالی در این مطلب به معرفی و بررسی تجربه مشتری و ۷ راه برای طراحی یک استراتژی عالی بپردازیم.
۸ راه برای ایجاد و حفظ وفاداری مشتری برای کسب و کارتان در این مطلب از وبلاگ آیدی پی می خواهیم به بررسی روش های ایجاد و حفظ وفاداری مشتری بپردازیم.
۱۶ نوع مختلف مشتری و نحوه ی برخورد با آن ها در این مطلب می خواهیم با انواع مختلف مشتری ها و نحوه ی برخورد هر دسته آشنا شویم.