برترین آمار های پرداخت بدون تماس در ۲۰۲۱

برترین آمار های پرداخت بدون تماس در ۲۰۲۱

ما در این مطلب از وبلاگ آیدی پی برخی از مهمترین آمارهای پرداخت بدون تماس در انگلیس و جهان را جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم باهم بررسی شان کنیم.

سال ۲۰۲۰ سال بزرگی برای پرداخت های بدون تماس بود.

پرداخت های بدون تماس نه تنها به ما در مهار شیوع ویروس کمک کرد، بلکه به دلیل راحتی، سرعت و پذیرش گسترده این روش های پرداخت به سرعت تبدیل به روش پرداخت محبوب میان مردم شدند.

اما پرداخت های بدون تماس تا چه اندازه تمام باقی پرداخت ها را تحت تأثیر قرار داده است؟ و این برای آینده چه معنایی دارد؟ ما در این مطلب از وبلاگ آیدی پی برخی از مهمترین آمارهای پرداخت بدون تماس در انگلیس و جهان را جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم باهم بررسی شان کنیم.

مرتبط بخوانید: پرداخت بدون تماس چیست؟

 

پرداخت بدون تماس: آمار مصرف کننده

در سال ۲۰۲۰، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در عرصه ی پرداخت های دیجیتال بوده ایم. بر اساس گزارش پرداخت های جهانی توسط Capgemini، پرداخت های دیجیتالی ۵۳ درصد رشد شگفت انگیز داشته است.

نه تنها این، بلکه مشتریان روش های جدیدی از پرداخت ها را آزمایش کرده اند، از جمله:

  • ۴۱ درصد کارت های بدون تماس را امتحان کرده اند
  • ۳۵ درصد حداقل یک کارت به کیف پول دیجیتال خود اضافه کردند
  • ۲۷ درصد از مشتریان پرداخت کد QR را آزمایش کردند

از میان همه مناطق، آسیا و اقیانوسیه بالاترین میزان معاملات غیرنقدی جهانی را داشته اند و در سال ۲۰۱۹ به ۲۴۳.۶ میلیارد معامله رسید (نرخ رشد ۲۴.۷ درصد تنها در یک سال). در اتحادیه اروپا، معاملات غیرنقدی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ ۱۲ درصد رشد کرد.

پرداخت های تلفن همراه نیز در حال افزایش است و Capgemini پیش بینی کرده است که نرخ رشد ترکیبی سالانه در سال های آینده حتی بیشتر خواهد بود.

 

برترین آمار های پرداخت بدون تماس در ۲۰۲۱

 

پرداخت های بدون تماس به طور خاص چگونه می باشند؟ در نظرسنجی Capgemini در آگوست ۲۰۲۰، ۶۴ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در طول همه گیری بیماری کرونا از کارت های بدون تماس استفاده کرده اند، ۴۱ درصد از مصرف کنندگان گفته اند که برای اولین بار از آن ها استفاده کرده اند.

 

آمار استفاده از کیف پول های دیجیتال و پرداخت کد QR نیز در حال افزایش است و کاربران کیف پول دیجیتالی از ۲.۳ میلیارد نفر به ۴ میلیارد نفر در سال ۲۰۲۴ خواهند رسید. بر اساس این گزارش، دو دلیل اصلی برای این رشد وجود دارد:

  • سرعت تراکنش
  • راحتی پرداخت در هر زمان و هر مکان

یکی از مزایای دیگر پرداخت های کد QR این است که آن ها بدون تماس هستند و به همین علت به سرعت به یک روش پرداخت محبوب در دوران کرونا تبدیل شدند.

مرتبط بخوانید: پرداخت کد QR چیست؟

 

اگرچه پرداخت های کارت اعتباری و دبیت کارت ها همچنان بر پرداخت های تجارت الکترونیک غالب است، اما پرداخت های تلفن همراه در حال افزایش است و در رتبه چهارم قرار می گیرد:

بر اساس گزارش Statista، میلیون ها مشتری با پرداخت های دیجیتالی راحت تر هستند، زیرا سوئد، نروژ، دانمارک و انگلستان از کمترین میزان پول نقد در سال ۲۰۱۹ استفاده می کنند.

 

در بریتانیا

بطور خاص وضعیت پرداخت های بدون در انگلستان چطور است؟ انگلستان شاهد یکی از بزرگترین افزایش پرداخت های بدون تماس در جهان بوده است. این امر تا حدی به دلیل افزایش سقف پرداخت بدون تماس از ۳۰ پوند به ۴۵ پوند و همچنین اتخاذ سریع روش های پرداخت بدون تماس توسط مردمش است.

بر اساس گزارش مالی انگلیس، پرداخت های بدون تماس ۴۱ درصد از کل معاملات با کارت اعتباری و ۶۰ درصد از کل معاملات با دبیت کارت را در دسامبر ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده اند - که در مقایسه با دسامبر ۲۰۱۹ یک جهش بزرگ ۲۵.۸ درصدی است.

به گفته بارکلاک، هنگام مقایسه هر دو سال، میبینیم که ۸۸.۶ درصد از کل پرداخت های کارتی در سال ۲۰۲۰ بدون تماس بوده اند و ارزش پرداخت های بدون تماس تا ۷ درصد افزایش داشتند.

آیا افزایش سقف پرداخت بدون تماس تأثیری داشت؟ طبق گفته بارکلیک، بله. از آنجا که سقف جدید برای پرداخت های بدون تماس ۴۵ تا ۵۰ یورو اعلام شد، ارزش متوسط ​​معاملات بدون تماس از ۹.۲۸ پوند به کمی کمتر از ۱۴ پوند افزایش یافت، در حالی که مبلغ کل برای معاملات بدون تماس بیش از ۳۰ پوند در حال حاضر بیش از ۲۶۴ میلیون پوند هزینه شده است.

در مجموع، حداکثر ۷ میلیون دارنده کارت اضافی قادر به استفاده از روش های پرداخت بدون تماس برای پرداخت در فروشگاه ها در سال ۲۰۲۰ بودند.

ارزش معاملات با دبیت کارت ها افزایش یافته است و همچنین جالب است بدانید که در حالی که استفاده از دبیت کارت افزایش یافته است، میزان استفاده از کارت اعتباری کاهش یافته است.

 

برترین آمار های پرداخت بدون تماس در ۲۰۲۱

 

پرداخت بدون تماس: آمار کسب و کار

واضح است که بیشتر از همیشه مشتریان با پرداخت های بدون تماس هزینه های خود را پرداخت می کنند، اما آیا مشاغل نیز تصمیم دارند به سمت پرداخت های بدون تماس حرکت کنند؟ بر اساس یافته های ما و منابع متعدد، بله.

بر اساس گزارش پرداخت های جهانی Capgemini، مدیران شرکت ها می گویند که طی دو یا سه سال آینده، پرداخت های تلفن همراه دومین طرح بزرگ پرداخت دیجیتالی آن ها، پس از کارت های مجازی است.

همانطور که Mark Buitenhek، سرپرست خدمات تراکنش در ING می گوید:

"پرداخت های فوری در فضای B2B در حال افزایش اند. ما با خرده فروشان بزرگ در هلند برای پرداخت کد QR بر اساس پرداخت های فوری برای تحویل مواد غذایی همکاری کردیم. "

بر اساس یک مطالعه ی جهانی ویزا، ۶۷ درصد از مشاغل کوچک به همراه ۷۸ درصد از مصرف کنندگان رفتارهای جدیدی را برای پرداخت خود برای سازگاری با کووید ۱۹ اتخاذ کردند. نکته جالب تر این است که دو سوم مشتریان در حال حاضر می گویند به مشاغلی روی آورده اند که گزینه های پرداخت بدون تماس را ارائه می دهند و سه چهارم آن ها گفته اند که نحوه پرداخت خود را به دلیل همه گیری تغییر داده اند.

 

۴۶ درصد از مصرف کنندگان معتقدند روش های پرداخت بدون تماس یکی از مهمترین اقدامات ایمنی است که خرده فروشان می توانند انجام دهند و حتی ۴۸ درصد از خرید از فروشگاه هایی که پرداخت های بدون تماس ارائه نمی دهند خودداری می کنند.

 

با افزایش بسیار زیاد پرداخت های بدون تماس، تعجبی ندارد که بازار NFC تا سال ۲۰۲۴ به ۵۰ میلیارد دلار برسد.

مرتبط بخوانید: پرداخت های NFC

 

مشاغل به افزایش تقاضا ها واکنش نشان داده اند، به طوری که ۳۳ درصد از شرکت های کوچک و متوسط ​​گزارش داده اند که کسب و کار آن ها از زمان شروع همه گیری کرونا کمتر پول نقد می پذیرند و یا دیگر پذیرفتن آن را متوقف کرده اند.

 

در بریتانیا

در سال ۲۰۲۰، ۴ مورد از ۱۰ پرداختی که توسط مشاغل دریافت شده است، با کارت انجام شده است.

طبق نظرسنجی پرداخت های BRC، متداول ترین روش پرداخت، پرداخت با کارت است چرا که برای مشتریان راحت است، اکثر مردم نحوه استفاده از آن ها را بصورت آنلاین و حضوری می دانند و این امن ترین روش پرداخت است.

گفتنی است، با توجه به خرید بیشتر مصرف کنندگان آنلاین نسبت به قبل، تجار به دنبال جایگزین هایی برای پرداخت های دریافتی خود هستند. این روش های پرداخت مانند پیوندهای پرداخت و معاملات کیف پول های الکترونیک مانند Apple و Google Pay است.

مشاغل بیشتری به دنبال پر کردن شکاف بین آنلاین و آفلاین هستند و بنابراین به دنبال افزودن تجارت الکترونیک به منظور پرداخت آنلاین هستند. با اتصال به یک پلت فرم پرداخت، مشاغل می توانند بینش ها و اطلاعات مربوط به عادات پرداخت خود را بصورت یکجا دریافت کنند.

 

برترین نکات پرداخت های بدون تماس برای سال ۲۰۲۱

۱. مردم بیشتر از همیشه از روش های پرداخت بدون تماس استفاده می کنند

پرداخت بدون تماس راحت، امن و سریع است. افراد بیشتری در سال های آینده از پرداخت های بدون تماس استفاده می کنند و احتمالاً به یک روش پرداخت پیش فرض تبدیل می شود.

 

۲. افزایش سقف پرداخت بدون تماس بدین معناست که مردم بیشتر با روش های پرداخت بدون تماس هزینه می کنند

پذیرش پرداخت های بدون تماس به این معنی است که مشتریان بیشتر احتمال دارد پول بیشتری خرج می کنند.

 

۳. استفاده از پول نقد در حال کاهش است

هر یک از کشورهای اروپایی از کاهش استفاده از پول نقد خبر می دهند و بسیاری از مشاغل دیگر پول نقد را به عنوان روش پرداخت نمی پذیرند. در حال حاضر، مردم ترجیح می دهند با پرداخت تلفن همراه، کد QR، پیوندهای پرداخت و کیف پول های دیجیتال پرداخت های خود را انجام دهند. مشاغلی که روش های پرداخت آنلاین بیشتری را قبول می کنند، احتمالاً شاهد افزایش فروش بیشتری نیز خواهند بود.

 

برترین آمار های پرداخت بدون تماس در ۲۰۲۱

 

پرداخت های بدون تماس اصلی ترین روش پرداخت در سال ۲۰۲۰ بودند. هر نسلی تحت تأثیر قرار گرفت و بسیاری از مشاغل از این فرصت برای شروع پذیرش پرداخت های کارتی استفاده کردند. همانطور که بسیاری می گویند، به نظر می رسد این روندی است که از بین نمی رود: افراد راحتی بی سابقه ای در این نوع پرداخت به دست آورده اند که نمی توانند به راحتی از آن دل بکنند.

در مطالب آیدی پی :

مطلب قبلی:

هشت نکته برای افزایش فالوور در اینستاگرام

زمان مطالعه: ۱۷ دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.