9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

۹ استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را ۲۰۲۲ امتحان کنید!

در این مطلب می خواهیم با ۹ استراتژی بازاریابی فین تک آشنا شویم که می توانند تاثیر بزرگی بر کسب و کار شما در ۲۰۲۲ بگذارند.

بازاریابی فین تک مجموع تکنیک های بازاریابی است که به طور خاص برای شرکت های فناوری مالی ("فین تک") طراحی شده است. این شرکت ها از فناوری های جدید برای بهبود و در نهایت خودکارسازی خدمات مالی استفاده می کنند.

در حالی که ساختن یک محصول عالی اولین گام برای ایجاد انقلاب در این صنعت است، استفاده از تکنیک های بازاریابی فین تک مناسب برای رشد آن محصول اغلب در یک بازار اشباع فزاینده یک چالش است. به خصوص زمانی که شرکت ‌های بانکداری سنتی بالاخره با فناوری ‌های نوظهور، تجربیات و نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان کنار می‌آیند.

در عین حال، بیایید با این موضوع روبرو شویم: خدمات مالی از دیدگاه مصرف کننده کسل کننده هستند. این هیچ رازی نیست و ما اکثر شرکت هایی که تلاش می کنند خدمات خود را به بازار عرضه کنند هیچ قصدی برای سرپوش گذاشتن بر آن نداریم.

در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که ۹ ترفند وجود دارد که می ‌توانید امروز به کار ببرید تا واقعاً تلاش ‌های بازاریابی فین‌ تک خود را در مسیر موفقیت قرار دهید، مشتریان جدید به دست آورید و شرکت خود را به آینده سوق دهید.

بازاریابی فین‌تک تماماً در مورد تکنیک‌ های بازاریابی در حال حاضر است، نه تکنیک ‌های کسل‌کننده از سال ۲۰۰۷. دیدن این‌ که شرکت ‌های زیادی برای دنیایی که ما دیگر بخشی از آن نیستیم، تبلیغ می‌کنند کاملاً شوکه کننده است.

با اجرای برخی از استراتژی ‌های بازاریابی ساده اما مؤثر، می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت فین ‌تک شما از دریای خاکستری عبور کرده و در یک مهمانی رنگی که همه می‌خواهند به آن دعوت شوند، ورود پیدا می کند.

در اینجا یک اینفوگرافیک جامع وجود دارد که نکات اصلی را در این مقاله پوشش می دهد.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

مرتبط بخوانید: بازاریابی فین تک در ۲۰۲۱: استراتژی، روش های پر طرفدار + مثال ها

 

۱. ابتکارات بازاریابی فین تک خود را برای تلفن های همراه بهینه سازی کنید.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

همه چیز در قرن بیست و یکم در تلفن های همراه خلاصه شده است و اگر ابتکارات بازاریابی خود را حول محور این ابزار ‌های هوشمند با ارزش قرار ندهید، یکی از مؤثرترین راه ‌ها برای ارتباط با مصرف‌کنندگان را از دست داده ‌اید.

مطالعات اخیر نشان داده است که ما پنج ساعت در روز را بر روی دستگاه های تلفن همراه می گذرانیم و زمان صرف شده برای برنامه های تلفن همراه از سال ۲۰۱۶ به میزان ۶۹ درصد افزایش یافته است. این پنج ساعت در روز است که شرکت های فین تک می توانند کاربران تلفن همراه را هدف قرار دهند تا از استراتژی های بازاریابی خود بیشترین بهره را ببرند.

چگونه باید این کار را انجام دهید؟

ابتدا مطمئن شوید که یک وب سایت بهینه شده برای تلفن های همراه دارید. با انجام این کار، نه تنها در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتر و بالاتری کسب خواهید کرد، بلکه به احتمال زیاد نرخ تبدیل مخاطب بهم مشتری تان نیز افزایش می یابد. با توجه به اینکه ۵۲ درصد از کل جستجوهای آنلاین از طریق تلفن همراه انجام می شود، شما واقعاً نمی توانید با یک تجربه دیجیتالی غیربهینه به مراتب بالایی دست پیدا کنید.

تلفن همراه در سهولت استفاده و سرعت خلاصه می شود.

اگر سایت شما مجموعه‌ای از ابزارک‌ های غیر ضروری، پنجره‌ های بازشو یا محتوای نامربوط دارد که مخاطب را خسته می‌کند - به احتمال زیاد کاربر در عرض چند ثانیه وارد و خارج از سایت شما می‌شود.

بنابراین مطمئن شوید که نسخه وب شما کوتاه و دقیق باشد. از عناصر بصری مانند اینفوگرافیک، نماد ها و تصاویر استفاده کنید. از فونت های بزرگ در قسمت هایی که نیاز به توجه دارند و انیمیشن های غیر مزاحم استفاده کنید. خلاصه: قبل از اینکه پول خود را برای تبلیغات، ترافیک، راه کار های SEO و موارد دیگر هدر دهید، واقعاً وقت بگذارید تا مطمئن شوید که وب سایت شما در تلفن های همراه عالی عمل کند.

ساده، واضح و با یک دعوت به عمل ویژه، راه بسیار خوبی برای جلب توجه مخازب خود و برای عالی دیده شدن در تلفن های همراه انتخاب می کنید. اما این موضوع به همین جا ختم نمی شود.

برای تبدیل کاربران در دنیای بازاریابی ۲۰۲۲، باید یک تجربه کامل مبتنی بر تلفن همراه ایجاد، بهینه سازی و مرتباً تجزیه و تحلیل شود.

 

۲. از شبکه های اجتماعی بهترین بهره را ببرید.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

شبکه های اجتماعی بخش عظیم و اصلی دنیای مجازی را تشکیل می دهند. برخی از ما کاملاً این مفهوم را دوست داریم و ۵ بار در هفته تصاویری از نان تست آووکادوی صبحگاهی خود را به اشتراک می گذاریم در حالی که برخی دیگر از دانلود یا ثبت نام حتی در ابتدایی ترین سایت های اجتماعی امتناع می ورزند.

وقتی صحبت از بازاریابی فین ‌تک می‌شود، ابتدا باید بخش بازاری را که می‌خواهید شناسایی کنید - این به طور مستقیم بر استفاده شما از رسانه‌های اجتماعی تأثیر می‌گذارد و تعیین می‌کند که بیشترین زمان و انرژی را در کجا باید صرف کنید.

خواه لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، اسنپ چت، پینترست، تامبلر، دیگ، ردیت، تیک تاک یا یوتیوب باشد، باید انتخاب کنید که کدام یک برای به اشتراک گذاشتن پیام شما بهترین است و برای هر کدام استراتژی مشخصی را اتخاذ کنید.

واقعا محدود کردن و مشخص کردن افرادی که قرار است مخاطب کسب و کار شما باشند و سپس ایجاد محتواهایی مختص به آن ها در رسانه های اجتماعی مختلف بسیار مهم است.

اسنپ چت با اینستاگرام متفاوت است، ردیت با فیس بوک متفاوت است - وظیفه شما این است که تفاوت ها را یاد بگیرید و بدانید چه چیزی و برای چه کسی خوب است.

رسانه های اجتماعی یکسان نیستند. اما یک مزیت شگفت انگیز نسبت به کانال های بازاریابی سنتی دارد.

در اکثر پلتفرم های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی، شما واقعاً مشتری ایده آل خود را هدف قرار می دهید.

بنابراین مخاطبان هدف ایده‌آل خود را مشخص کنید و سپس در مورد پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی که از آن ها استفاده می ‌کنند تحقیق کنید. سپس محتوای شخصی‌ سازی ‌شده را بر اساس مکان ‌هایی که مخاطبان شما زمان خود را در آن جا می‌ گذرند، کارهایی که انجام می ‌دهند و دوست دارند ایجاد کنید. با انجام این کار شما کیلومتر ها از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

 

۳. محتوایی ارزشمند تولید کنید

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

محتوای ارزشمند دقیقاً همان چیزی است که باید باشد - ارزشمند است. خواه فهرستی ایجاد کرده باشید که به روشن شدن موضوعی در ذهن خواننده کمک می‌کند یا راهنمایی در مورد پختن تخم‌ مرغ - اگر محتوای ارزشمندی باشد، طلایی است.

محتوا از همیشه ارزشمندتر است. به خصوص در فضای بازاریابی فین تک!

برای مثال، جوانان و نوجوانان اغلب با موقعیت‌ های مالی پیرامون خود و بسیاری از شرکت‌های مالی که آنان را نادیده می‌گیرند، گیج می‌شوند یا دانش کافی درباره شان ندارند – آن ها ممکن است درمانده و نا امید شوند.

یک مطالعه اخیر نشان داد که ۴۵ درصد از جوانان و نوجوانان خواهان محصولات و خدمات مالی هستند که به آن ها کمک کند تا وضعیت مالی خود را مدیریت کنند، اما ۳۷ درصد گفتند که نمی توانند منابع آنلاین برای آموزش آن ها در مورد موضوعات مهم مالی پیدا کنند. این نه تنها یک آمار تکان دهنده است، بلکه یک حوزه عالی برای قدم گذاشتن و قهرمان روز بودن با تلاش های بازاریابی محتوای فین تک است.

ایجاد محتوای ارزشمند برای نسل جوان و در دسترس قرار دادن آن به گونه ای که آن ها بتوانند اطلاعات را پیدا کنند، می تواند کلید موفقیت شرکت فین تک شما باشد.

محتوای ارزشمند باعث ایجاد اعتماد می شود و اعتماد برای فروش هر چیزی، به ویژه یک محصول مالی، حیاتی است!

اگر شهرت خود را از طریق محتوای ارزشمند ایجاد کنید، مطمئناً تجارت و موفقیت بیشتری را برای شرکت خود به ارمغان خواهید آورد.

 

۴. در برندسازی بی پروا باشید.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

اگر به دنبال این هستید که با بازاریابی فین تک خود کمی سر و صدا ایجاد کنید، برندسازی مکانی برای شروع است. اولین چیزی (و آخرین چیزی) که مردم با آن تعامل خواهند داشت، نام تجاری شما است، بنابراین باید مطمئن شوید که بی نقص باشد.

شما می‌توانید بهترین محتوای موجود، یک استراتژی اجتماعی فوق‌العاده و یک پلت ‌فرم عالی مبتنی بر موبایل را داشته باشید، اما اگر نام تجاری شما درست در زمانی که دایناسورها در زمین پرسه می‌زنند ایجاد شده است، چیزی درست نمی‌شود.

نام تجاری البته مختص فرهنگ شرکت شما و جمعیتی است که شما آن ها را هدف قرار می دهید. اگر جوانان را هدف می‌گیرید، از جسورانه بودن برندسازی نترسید. چه احساسی قوی، قدرتمند و مهیج باشد که می‌خواهید به تصویر بکشید، یا به اندازه کافی شجاع هستید که از رنگ‌های بسیار زیاد استفاده کنید - ضروری است که چیزها را تازه و به یاد ماندنی نگه دارید تا از لغزش به سمت «هیچ» جلوگیری کنید.

خلاصه: در ابتدا در مورد استراتژی برندسازی تصمیم بگیرید و مطمئن شوید که همه چیز در طول کمپین های بازاریابی ثابت است.

هویت شرکت فین تک شما باید در هر چیزی که از دفتر کاری شما بیرون می آید دیده شود. خواه این یک پیام کلیدی، پالت رنگ یا سبک تصویر مشابه باشد - آن را تازه و ثابت نگه دارید.

 

۵. ارتباط داشته باشید

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

تعامل با مخاطبان هدف شما برای کمپین های بازاریابی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در استراتژی بلند مدت شما باشد. خواه در بخش نظرات یک پست اینستاگرام یا فیس بوک باشد، پاسخ به ایمیل یا توییت یا مکالمه در لینکدین - تعامل باید اولویت شماره یک برای تبلیغ برندتان در شبکه های اجتماعی باشد.

بسیاری از شرکت ‌ها مشارکت مشتری خود را نادیده می‌گیرند یا چشم خود را بر آن می‌بندند و این یکی از بزرگترین نقطه ضعفی است که ما می ‌بینیم. در دسترس نگه داشتن شخصی برای مدیریت شبکه های اجتماعی، ادامه دادن چت و بازخورد دادن به بخش نظرات، عکس های برچسب گذاری شده یا توییت های فردی به طور غیرقابل انکاری در به اشتراک گذاری پیام و شخصیت شرکت و کارکنانی که در آنجا کار می کنند قدرتمند است.

شما باید یک تجربه شخصی سازی شده و اختصاصی برای مشتریان و مخاطبان احتمالی خود ایجاد کنید.

این یک راه عالی برای تقویت شناخت برند و ارتقای شرکت بدون دردسر درگیری با گرافیک های فانتزی یا خط های متفکرانه است. همین ارتباط ساده و خام انسان با انسان مورد قدردانی مصرف کننده قرار می گیرد و سایر افراد با توجه به تعامل با برند شما مورد احترام قرار می گیرند.

خلاصه: به یک استراتژی تعامل به وضوح تعریف شده پایبند باشید، در رسانه های اجتماعی و از طریق تعاملات خود با مشتریان خود (تلفن، ایمیل، چت) فعال باشید.  قبل از اینکه چشم بهم بزنید، افراد بیشتری می خواهند با برند شما در تعامل باشند.

مرتبط باشید: چرا خدمات مشتری برای استارت آپ های فین تک اهمیت دارد؟

 

۶. از انتظارات فرا تر روید

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

یک توصیه ی کاربردی: اگر بیش از حد انتظار مشتریان خود به آن ها خدمات می دهید، این موضوع را بارها و بارها تبلیغ کنید.

شرکت Southwest را در نظر بگیرید. این شرکت سابقه طولانی در دریافت روابط عمومی رایگان از طریق اعمال مهربانانه دارد. از آن داستان زمانی که مادری از مهمانداران Southwest برای آرام کردن نوزادش تشکر می‌کند، تا زمانی که شرکت به مادری کمک کرد تا به پسرش که تصادف کرده و به کما رفته بود، برگردد، جهان دوست دارد بداند که Southwest چگونه خود را به زحمت می اندازد و به مشتریان خود کمک کنند.

هیچ چیز قدرتمندتر از خدمات مشتری شگفت انگیز نیست و ارائه بیش از حد محصولات و خدمات یکی از بهترین تکنیک ها است. همانطور که ما یک ضرب المثل عالی نیز در این زمینه داریم: تو خوبی می کن و در دجله انداز تا خداوند در بیابانت دهد باز

اما فراتر رفتن از انتظارات لزوماً نیازی به تکرار داستان های Southwest ندارد. اینها عالی هستند، اما ناشی از رویدادهایی غیر قابل پیش بینی هستند (که هیچ کس کنترلی بر آن ها ندارد). واقعیت این است که همیشه می‌توانید به روش‌های کوچک اما معنادار از انتظارات مشتریان خود فراتر روید.

فقط ارسال یک یادداشت تشکر برای هر مشتری جدیدی که به پلتفرم شما ملحق می شود، تاثیر بسیاری در جهت ایجاد اعتماد خواهد داشت.

یا به مشتریان خود هدیه ای کوچک در روز تولدشان بدهید (مثلاً: استارباکس به هر عضو وفادار یک قهوه/غذا رایگان می دهد).

اینها راه های کوچک اما قدرتمندی برای ارائه و ایجاد رابطه با مصرف کنندگان شما هستند. حتی مهمتر از آن، اقدامات کوچک مهربانی باعث ایجاد آگاهی می شود و فرهنگ شرکت و رویکرد مشتری محور شما به یک موضوع بحث جذاب (معروف به تبلیغات رایگان یا دهان به هان) تبدیل می شود.

مردم درباره ی شما صحبت می‌کنند و اگرچه وقتی صحبت از شرکتی به میان می‌آید، تمرکز زیادی روی منفی‌ بافی وجود دارد، اما این موضوع درباره ی کسانی که از انتظارات فرا تر می روند صدق نمی کند.

این مکالمات با مکالمات روزمره متفاوت است، بنابراین افراد زمانی که چیزهایی توسط دوستان یا همکاران توصیه می شود توجه می کنند. این ابتدایی‌ترین شکل بازاریابی ارگانیک است و تنها با بررسی‌های آنلاین، تعاملات و محتواهای جذاب تقویت می‌شود.

خلاصه: از انتظارات فراتر روید و خدمات خود را به نقطه صحبتی تبدیل کنید که درباره ی آن می توانید تبلیغ کنید، به خصوص اگر در مسیر دستیابی به شهرت هستید. این یک راه عالی برای ایجاد یک تاثیر اولیه خوب در بازار است.

 

۷. در کمپین های تبلیغاتی خود هوشمندانه عمل کنید.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

این روز ها انتخابات شما در مورد کمپین های تبلیغاتی برای بازاریابی فین تک بسیار گسترده تر از همیشه است.

مشکلی که با بسیاری از شرکت های مالی می بینیم این است که در سالی که ما در آن زندگی می کنیم بازاریابی نمی کنند.

بازاریابی فین تک باید در مورد تأثیرگذاری در جایی باشد که بیشتر توجه مخاطب هدف معطوف به آن باشد. اما بسیاری از شرکت‌ ها هنوز از تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات رادیویی استفاده می‌کنند، در حالی که باید از تبلیغات گوگل، یوتیوب و اینستاگرام استفاده کنند.

 

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی گوگل و اجتماعی با بودجه معقول، جمعیت شناسی، علایق، کلمات کلیدی، تصاویر، دعوت به عمل برای موفقیت در سال ۲۰۲۲ ضروری است.

همه چیز را می توان با چند کلیک و یک دکمه بهینه سازی شده فراهم کرد. آن را با یک بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی که دارای «یک شات» است مقایسه کنید و به راحتی می‌توانید ببینید که کدام پتانسیل بیشتری برای موفقیت دارد.

بیلبوردها، تلویزیون و رادیو همگی بازارهای رو به مرگی هستند که مخاطب نسبت به آن ها توجه محدودی دارد. درعوض، انتخاب هدف‌گذاری بسیار خاص از پلتفرم انتخاب شده برای استفاده حداکثری از ابزارهای بازاریابی موجود، بسیار عاقلانه است.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی فین تک مبتنی بر تبلیغات عالی و تاثیرگذار می تواند ساده باشد – تنها چیزی که لازم است داشتن دانش بهینه سازی است.

 

۸. از اینفلوئنسر ها برای تاثیرگذاری کمک بگیرید.

به نظر می رسد اینفلوئنسرها بهترین روشی هستند که همه در تکنیک های بازاریابی فین تک درباره ی آن ها صحبت می کنند. با این حال تعداد بسیار کمی از شرکت های مالی از پتانسیل استفاده از اینفلوئنسران اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغ محصول خود بهره می برند.

اینفلوئنسرها از این جهت منحصر به فرد هستند که قبلاً توجه و طرفدارانی را دارند که شرکت ها برای قرار گرفتن در معرض توجه کسانی برایشان تبلیغ می کنند به شدت به آن نیاز دارند.

 

با ستاره های اجتماعی بی شماری که در یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و فیس بوک با میلیون ها بیننده در دسترس هستند - این یک استراتژی عالی است که فوراً آگاهی از محصول را ایجاد می کند.

توصیه ما ساده است: اینفلوئنسر هایی را انتخاب کنید که با رویکرد بازاریابی فین تک شما همسو باشند و بتوانند شما در مرکز توجه مشتریان بالقوه تان قرار دهند. بیشتر اینفلوئنسرها با در نظر گرفتن سبک زندگی عمل می کنند، بنابراین به دنبال افرادی باشید که سبک زندگی مطابق با آنچه که برند شما در تلاش برای تبلیغش است، دارند.

درست است که اولین گزینه ی شرکت ها اینفلوئنسر های معروف و بزرگ است و این اشتباه نیست اما گروه دیگری از اینفلوئنسرها وجود دارد که نباید از آن ها غافل شوید. این گروه شامل کسانی می شود که شاید تا کنون آنقدر ها معروف نشده اند اما گروه طرفداران مختص به خود را دارند.

آن ها میکرو اینفلوئنسر نامیده می شوند، یعنی اینفلوئنسر هایی با ۱۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دنبال کننده.

در حالی که برخی از بازاریابان به تعداد کل فالوورهای یک اینفلوئنسر ارزش می‌دهند، شما باید به کیفیت اینفلوئنسرهایی که با آن ها کار می‌کنید نیز توجه کنید. بسیاری از میکرو اینفلوئنسرها فالوورهای کمتری دارند اما آن ها به طرز باورنکردنی تعامل بیشتری با همان تعداد خواهند داشت. در بازاریابی، کیفیت را بر کمیت همیشه باید ترجیح داد. به همین دلیل، برخی افراد میکرو اینفلوئنسرها را نیروی بازاریابی آینده لقب داده اند.

خلاصه: اینفلوئنسرها برای تجارت عالی هستند.

اما باید به دقت فکر کنید که چگونه از منابع مناسب در زمان مناسب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از همه اینفلوئنسرهای موجود در بازار، انواع مختلفی از استراتژی ها را به کار گیرید و بهترین نتایج را کسب کنید.

 

۹. ویدئو همیشه بی رقیب بوده است.

 

9 استراتژی بازاریابی فین تک که باید آن ها را 2022 امتحان کنید!

 

در آخر، بیایید در مورد قدرت ویدیو صحبت کنیم. ویدیو برای همیشه محتوایی بی رقیب است و وقتی نوبت به بازاریابی فین تک می رسد، مطلقاً تفاوتی ندارد.

تصویر متحرک یکی از اشکال واقعی محتوا است که در آن تمرکز مصرف کننده به طور کامل بر رسانه های مقابل او متمرکز شده است و این یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است.

توصیه ما؟ با محصول خود محتوای ویدیویی ایجاد کنید - چه برای نشان دادن نحوه عملکرد آن، چه برای ایجاد تبلیغات کوتاه در YouTube، همه این ایده‌ ها راه‌ های فوق‌العاده ‌ای برای جلب توجه مخاطب به محصول، فرهنگ و ارزش شما هستند.

اگر بخواهید، می‌توانید استراتژی قبلی را نیز بنا کنید و با اینفلوئنسرهای مبتنی بر ویدیو که در حوزه شما فعالیت می‌کنند، کار کنید.

در سال ۲۰۲۲ شرکت شما باید ابتدا یک شرکت رسانه ای و در مرحله بعد یک شرکت فین تک باشد. این بهترین راه برای ایجاد آگاهی نسبت به محصول شماست.

 

مرتبط بخوانید: ۱۰ تغییری که کسب و کار شما باید در سال ۲۰۲۲ برای آن آماده باشد

 

جمع بندی

بازاریابی سخت است. همه ما در این مورد توافق نظر داریم. از بسیاری جهات، بازاریابی در فضای فین‌تک حتی سخت ‌تر است.

خدمات مالی نسبتاً کسل کننده هستند و جنبه های واقعی زندگی روزمره ما هستند. به عبارت دیگر، پرداختن به امور مالی شخصی کاری است که همه ما باید انجام دهیم. اما بیایید واضح بگوییم - هیچ کس با یک لبخند بزرگ به سمت شما نمی آید و فریاد می زند: "اوه خدای من، امروز تجربه شگفت انگیزی داشتم که یک حساب پس انداز جدید افتتاح کردم."

در حالی که فناوری های مالی خسته کننده هستند، به این معنی نیست که سبک بازاریابی شما نیز باید خسته کننده باشد.

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، کارهای جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که کاملاً باعث موفقیت برند فین ‌تک و تلاش‌های بازاریابی شما می‌ شود.

این کار ها شامل:

۱. بهینه سازی وب سایت برای موبایل: وب سایت خود را برای استفاده از تلفن همراه بهینه کنید، آن را سرگرم کننده و تعاملی کنید، طوری که برای کاربران لذت بخش باشد.

۲. استراتژی رسانه های اجتماعی: مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و آن ها را در جایی که بیشتر از همه زمان خود را در آن می گذرانند ملاقات کنید. در فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا هر پلتفرمی که دوست دارند و استفاده می کنند.

۳. محتوایی ارزشمند ایجاد کنید: محتوای جذاب همیشه دروازه ورود به قلب مردم است و خواهد بود. هیچ چیز ارزشمندتر از محتوای روشنگری نیست که کاربران را آموزش دهد و خوشحال کند.

۴. برندسازی جسورانه: ممکن است در یک صنعت خسته کننده کار کنید. اما این نباید باعث بی انگیزگی شما شود. خریداران امروزی تماماً به دنبال تعامل با یک برند هستند و احساس می ‌کنند که شرکت ‌های مورد علاقه ‌شان آن ها را درک می ‌کنند و ارزش‌هایشان را به اشتراک می ‌گذارند. بنابراین با برندسازی خود جسور و نترس باشید.

۵. با کاربران خود تعامل داشته باشید: در رسانه های اجتماعی، در سایت شما، از طریق ایمیل، چت یا هر راه ارتباطی دیگری - فراموش نکنید که مشتریان شما باید به رسمیت شناخته شوند و به آن ها رسیدگی شود. هیچ چیز شگفت ‌انگیز تر از این نیست که برند مورد علاقه ‌تان به صحبت‌های شما گوش دهد و تجربه ‌ای عالی به شما بدهد.

۶. فراتر رفتن از انتظارات: در ابعاد کوچک و بزرگ به طور یکسان، مطمئن شوید که مشتریان فعلی یا آینده شما می دانند که شرکت شما تحت هر شرایطی مشتری را در اولویت قرار می دهد و وقتی کاری انجام می دهید که به یاد ماندنی است - آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.

۷. کانال های مناسب برای تبلیغات خود را انتخاب کنید: رسانه های سنتی به هیچ وجه مرده نیستند. اما اثبات نرخ بازگشت سرمایه برای تلاش‌های بازاریابی شما مبهم و دشوار است. بنابراین کانال هایی را انتخاب کنید که از نظر عملکرد مقرون به صرفه تر هستند و ردیابی آن ها راحت تر است.

۸. با اینفلوئنسرها متحد شوید: اینفلوئنسرهای مناسب را انتخاب کنید تا در زمان مناسب در مقابل مشتریان مناسب قرار بگیرید. این یک استراتژی قدرتمند است و شما باید کاملا آن را با مخاطبان هدف خود آزمایش کنید.

۹. استفاده از ویدئو برای آموزش و تبدیل: یوتیوب سومین موتور جستجوی محبوب (پس از گوگل و آمازون) است. TikTok، یک برنامه رسانه اجتماعی ویدئویی کوتاه، اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. ویدیو تاثیرگذار است همانطور که می گویند - یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و یک ویدیو ارزش هزار عکس. بنابراین از ویدئو در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید. این کار درستی است!

به طور خلاصه، اگر از این استراتژی‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید، قطعاً نتایج و نرخ بازگشت سرمایه کمپین‌های بازاریابی فین‌تک خود را خواهید دید. در سال ۲۰۲۲ از کدام یک از این استراتژی ها استفاده خواهید کرد؟

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.